Skip to content

انواع كادو تبليغاتي

فهرست مطالب

انواع كادو تبليغاتي

انواع كادو تبليغاتي

اگر در پی کادو تبلیغاتی هستید، بی شک دریم لند گیفت بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. ما معتقديم ارائه هر نوع کالايی بايستی ضمن حفظ سودآوری، ارزش تبليغاتی بيافريند، هويت آفرينی و هويت سازی كند .

چرا کادوهای تبلیغاتی برای موفقیت در کسب و کار مهم هستند؟

  1. یک کادو تبلیغاتی، بازاریابی کم هزینه تری نسبت به انواع دیگر تبلیغات دارد.
  2. کادو تبلیغاتی، مدت نسبت طولانی در معرض دید مشتری قرار دارد.
  3. راحتی استفاده از هدیه تبلیغاتی (کادو تبلیغاتی)، باعث نگهداری طولانی مدت آن توسط مشتری خواهد شد.
  4. کادو تبلیغاتی، رایگان است. اکثر مشتریان آن را در اتاق کار، آشپزخانه، و یا در جیب خود حمل می‌کنند.
  5. نشان دهنده اهمیت شما به مشتری هستند. ۹۰ درصد افراد پس از دریافت اولین کادو تبلیغاتی، مشتری شما خواهند شد.
  6. کادو تبلیغاتی فقط مختص مشتری نیست. می توانید به کارکنان خود نیز هدیه دهید و آنها را به برند شرکت وفادار سازید.
  7. یک کادو تبلیغاتی ارزشمند، باعث تقویت دیگر روش‌­های شما در  بازاریابی خواهد شد.
  8. یک کادو تبلیغاتی خاص همواره برند و لوگوی شرکت و محصول شما را به یاد مشتری خواهد آورد.
  9. با یک کادو تبلیغاتی با کیفیت، اطلاعات تماس خود را حتی بهتر از کارت ویزیت در خاطر مشتری حفظ نمایید.
  10. با دادن یک هدیه تبلیغاتی خاص، وفاداری مشتری نسبت به برند و محصول شما افزایش می یابد.

کاربرد کادو تبلیغاتی

  1. شما با عرضه تبلیغات، کالا و خدمات خود را به آنها معرفی می‌­کنید.
  2. با ارائه هدایا و کادوهای تبلیغاتی شما به مشتریان یادگاری‌های کاربردی را هدیه می‌دهید
  3. هدایای تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد
  4. درصد بسیار بالایی از کادوهای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران به کار می رود.
  5. ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد
  6. این محصولات برای تبلیغ یک شرکت، عنوان تجاری یا رویدادی در یک نمایش تبلیغاتی یا کنفرانس داده می‌شود و بخشی از رقابت عظیم بازایابی است.
  7. رساندن پیام کسب و کار خود با محصولات تبلیغاتی
  8. احساس بهتر مشتریان با محصولات تبلیغاتی
  9. جذب مشتری بالقوه و سپس تبدیل آن به یک مشتری وفادار

انواع كادو تبليغاتي

بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌ها محصولاتی را به مشتریان یا همکاران خود تحت عنوان هدیه تقدیم می‌کنند. در طی این کار معرفی و آشنایی بیشتر با برند از طریق این محصولات انجام می‌گیرد. گاهی این هدایا از محصولات خود شرکت است و گاهی با سفارشی‌کردن کالایی دیگر آن را برای این‌کار آماده می‌سازند. سفارشی‌سازی (هدیه شخصی سازی شده) کالا برای تبدیل آن به هدیه تبلیغاتی، از طریق گوناگونی انجام می‌پذیرد ولی به طور متداول از طریق چاپ لوگو، عبارت تبلیغاتی و یا یک طرح مناسب به روی کالا صورت می‌پذیرد. چگونگی انتخاب و آماده‌سازی هدیه، به مواردی همچون مخاطب مورد نظر (جنسیت، جایگاه اجتماعی، سلایق و عقاید)، مناسبت زمانی، دلیل هدیه دادن و نوع کسب‌و‌کار هدیه‌دهنده ارتباط مستقیمی دارد. پس از آن در نظر داشتن ویژگی‌هایی همچون خلاقیت، شیک بودن، کاربرد و … تفاوت را در میان هدایای تبلیغاتی رقم خواهد زد.

کادوهای تبلیغاتی نسبت به هدف استفاده و یا متریال و یا موضوع کاری میتوان دسته بندی نمود و  همین موضوع باعث شده تا دارای دسته بندی­های گسترده و انواع بسیاری باشند که در زیر به برخی از آنها اشاره می­نماییم:

کادو تبلیغاتی اداری و مدیریتی

ست مدیریتی :

ست مدیریتی از انواع متنوعی برخوردار است که به متناسب با ارزش مالی آن بعنوان کادو تبلیغاتی ارائه می‌شود.رایج ترین روش برای برقراری ارتباط با مدیران شرکت‌های رقیب دادن هدیه به آنان می‌باشد.از انواع هدایای تبلیغاتی که در این ست‌ها قرار می‌گیرد می‌توان به این موارد متنوع  اشاره کرد که خودکار تبلیغاتی ، فلش تبلیغاتی ، ساعت تبلیغاتی ، ابزار چندکاره تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی و …می‌تواند در این ست‌ها قرارداده شود. این ست‌های تبلیغاتی شامل ست مدیریتی دوتکه، ست مدیریتی سه تکه و یا حتی می‌تواند شامل هدایای تبلیغاتی بیشتری باشد که از خودکار، جاکلیدی، کیف پول جیبی یا کیف پول پالتویی، جاکارتی، فلش مموری و غیره تشکیل شده است.

 ست اداری رومیزی :

ست اداری رومیزی  از متشکل از چوب و چرم در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف متناسب با میز و دکور کسب و کار شما می‌­باشد. ست‌های رومیزی کارمندی را می‌توان از بین پک‌های آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تیکه تا 13 تکه می‌باشد و دارای رنگ بندی هستند انتخاب کرد.ست رومیزی ارزان قیمت را میتوان ازست‌های اداری رومیزی چوب و فلز 5 تکه یا 6 تکه یا ست تک پلاستیکی که دارای دفتر تلفن نیز می باشد انتخاب کرد. وسایل روی میز اداری از قبیل  کازیه ، زیر دستی، منگنه، پانچ، جای قلم و خودکار، جای کلیپس و سوزن ته گرد، جا چسبی بزرگ و کوچک، جای کاغذ یادداشت، جای تقویم ،سوزن  کش، زیر دستی مدیریت، کارد پاکت نامه باز کن، ساعت رومیزی، قاب عکس رومیزی می‌باشد.

 خودکار،خودنویس و روان نویس:

خودکار و خودنویس و روان نویس تبلیغاتی به عنوان یک ابزار کاربردی و قابل حمل در تمامی جلسات و امور روزمره در دستان مخاطبان شما خواهد بود. به همین دلیل یکی از پر استفاده ترین ابزارهای تبلیغاتی برای برند و نام تجاری شما به شمار می‌آید. یکی از ویژگی‌های مهم این نوع خودکارها دارا بودن قابلیت حک و چاپ روی بدنه آن می‌باشد که باعث ماندگاری نام تجاری برند شما در ذهن مخاطبین می‌باشد.

 سررسید و سالنامه:

با پایان یافتن سال جاری و شروع یک سال جدید دیگر بازار تبلیغات و تبریک و تهنیت داغ تر از گذشته خواهد شد کسب و کارهای پیشرو و خلاق این فرصت را غنیمت شمرده و از آن به عنوان بهترین زمان شناساندن برند خود استفاده خواهند کرد. به جرات میتوان سررسید یا سالنامه را به عنوان یکی از مفید ترین و موثر ترین کالاهای تبلیغاتی معرفی کرد که هم می‌تواند به ارائه دهنده ی آن سود رسانی کند و هم می‌تواند برای دریافت کننده آن مفید باشد. ارائه دهنده میتواند نام و لوگوی خود را معرفی کند و استفاده کننده میتواند مهم ترین رویدادهای خود را نظیر سر رسید چک ، جلسات آینده را در تاریخ مورد نظر یادداشت کند.

کادو تبلیغاتی خلاقانه

کادوهای تبلیغاتی خلاقانه یکی از اثرگذارترین روش ها برای تجارت‌های محلی بشمار می‌­روند .هزینه هدایای تبلیغاتی خلاقانه در مواردی چندان سنگین نبوده و تجارت‌های محلی و کوچک توان انجام آن را دارند ولی شما می‌توانید با استفاده از خلاقیت، هزینه هدایای تبلیغاتی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید، نقش ایده‌های خلاقانه در تبلیغات در انتقال سریع پیام به مخاطب موفق بوده و به نمونه‌های خوب و شایسته در صنعت تبلیغات تبدیل می‌شوند.

 شکلات تبلیغاتی :

یکی از شاخص های یک تبلیغات موفق، ماندگاری تجربه و خاطره ای است که از شرکت یا سازمان شما در ذهن مشتری نقش ببندد و یا حتی به دیگران انتقال دهد. مخصوصا که آن را قبلا کمتر تجربه کرده باشد. شکلات تبلیغاتی سفارشی با بسته بندی باندرول و تصویر لوگو، نام و شعار سازمانی شما را از جانب کسب و کار شما به کام و خاطر مشتری، تقدیم می‌کند و بعنوان هدایای تبلیغاتی می تواند یک حس بی نظیر را در نظر او از کسب و کار شما ایجاد نماید.

 عطر وادکلن تبلیغاتی :

ادکلن تبلیغاتی (عطر شخصی سازی شده) ، ادکلنی است که از همان اسانس‌­های اورجینال در ایران مونتاژ می‌شوند و کیفیتی مشابه دارند، بر روی شیشه ادکلن ها لوگو و برند کسب و کار شما درج می‌شود. ادکلن یا عطر تبلیغاتی را می توان در دسته هدایای تبلیغاتی خلاقانه قرار داد. عطر و ادکلن همیشه به عنوان انتخاب همه ی ما به عنوان هدیه بوده اند و انتخاب خلاقانه ای جهت مشتریان نیز می‌باشد.

از کجا می‌توان بهترین هدایای تبلیغاتی را سفارش داد؟

هدیه دادن به مشتریان، حسن نیت شما را نشان می‌دهد، بنابراین شرکت‌هایی که از این استراتژی ساده و کاربردی استفاده می‌کنند، بیشتر در ذهن مشتریان می‌مانند و معتبرتر می‌شوند؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که برای توسعه و حفظ روابط تجاری خوب، هدیه دادن یک روش منطقی و عالی است. ضمن اینکه فراموش نکنید مشتریان عاشق دریافت هدیه هستند.شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای گوناگون تبلیغاتی در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه تبلیغاتی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره بهترین هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

 

 

پیشنهادهایی برای شما