Skip to content

بهترین هدیه تولد زنانه

فهرست مطالب

بهترین هدیه تولد زنانه

بهترین هدیه تولد زنانه

از آنجایی اغلب زنان سخت پسند هستند پیدا کردن بهترین هدیه تولد زنانه کاری دشوار است.بنابراین در نظر گرفتن یک هدیه خاص برای تمام خانوم‌ها کار اشتباهی است.ما در این مقاله سعی کرده‌ایم ایده‌های جذاب و متفاوتی برای تولد خانوم‌ها به شما معرفی کنیم در مقاله قبلی بهترین هدیه تولد مردانه را در اختیار شما همراهان همیشگی دریم لند گیفت گذاشتیم.با ما همراه باشید.
در مرحله اول باید پولی که قرار است برای خرید هدیه تولد او خرج نمایید و همچنین سلیقه‌ی او را مد نظر داشته باشید.نکته قابل توجه این است که چه نسبتی با خانوم دارید و چه زمانی با او آشنا شده‌اید؟قطعا کادو تولدی که برای مادر خود میخرید با هدیه تولد عشقتان خیلی با هم متفاوت است!اغلب افراد در زمان خرید کادو تولد برای عزیزشان دچار استرس و دودلی می‌شوند زیرا پیدا کردن کادو خاص اغلب مواقع زمانبر است.
برای خرید کادو و هدیه باید شناخت کافی راجب طرف مقابلتان داشته باشید!زیرا برخی از خانوم‌ها علاقه بسیار زیادی به طلا و جواهرات دارند در صورتیکه برخی دیگر از خانوم‌ها به پوشش و لباس خود اهمیت می‌دهند در مقابل یک سری از زنان به لوازم مربوط به منزلشان و دیگری به لوازم سنتی و صنایع دستی اهمیت می‌دهند.پس برای خرید بهترین هدیه تولد باید طرف مقابلتان را به طور کامل بشناسید.

ایده‌های فوق‌الهاده جذاب بهترین هدیه تولد زنانه

۱.طلا و جواهرات بهترین هدیه تولد زنانه

اغلب زنان در هر سنی که باشند عاشق طلا و جواهرات هستند!اگر به عنوان هدیه تولد برای طرف مقابلتان طلا و جواهرات را در نظر گرفتید باید ابتدا ببینید که چقدر می‌خواهید هزینه کنید!که با توجه به آن نوع آن طلا متفاوت خواهد شد!این طلا هم می‌تواند یک دستبند ساده با وزن کم باشد و هم می تواند یک سرویس طلا کامل باشد!که آن بستگی به شانس طرف دارد :)) که شما برای تولد او چقدر می‌خواهید هزینه کنید !!!!
حال اگر باز هم مقدار بودجه‌ای که شما در نظر گرفتید کمتر از هزینه یک دستبند زنانه است نگران نباشید شما می‌توانید زیورآلات ارزانتر را به عنوان کادو تولد تهیه نمایید و به او ثابت کنید که چقدر برایتان اهمیت دارد.

۲.کتاب برای عاشقان مطالعه

شاید برای برخی از افراد دادن کتاب به عنوان کادو تولد نامناسب باشد اما عاسقان کتاب واقعا با گرفتن آن خیلی شگفت زده می‌شوند.
زمانیکه می‌خواهید کتاب را به عنوان کادو تولد به عزیزتان تقدیم نمایید حتما به سلیقه او در زمینه کتاب توجه نمایید اینکه نویسنده مورد علاقه‌اش کیست؟یا اینکه به کدام موضوعات علاقه بیشتر دارد؟عاشقانه؟فلسفی؟ و …اگر به این نکات ریز توجه نمایید قطعا شما بهترین هدیه تولد را به او داده اید!!!

۳.ست لوازم آرایشی

اغلب خانوم‌ها به زیبایی خود بسیار اهمیت می‌دهند و همه‌ی آنها از لوازم آرایشی برای زیباتر کردن خود استفاده می‌کنند.و با دادن این هدیه به او میگویید که من از سلایق تو با خبرم!!!

۴.ساعت مچی زنانه

دادن ساعت مچی به عنوان هدیه تولد یک هدیه خاص و کاربردی است مخصوصا برای زنانی که وقت برایشان بسیار پراهمیت است.شما با دادن این هدیه علاوه بر اینکه یک کادو خاص به او داده‌اید او را خوشحال نیز کرده‌اید چون اغلب افراد مخصوصا خانوم‌ها از ساعت مچی استفاده می‌کنند.

۵.کیف مجلسی زنانه به عنوان هدیه تولد

زمانیکه میخواهید کیف مجلسی برای طرف مقابلتان بخرید حتما به رنگ آن کیف دقت نمایید که با رنگ لباس‌های او همخوانی داشته باشد.پس در هنگام خرید آن دقت بیشتری داشته باشید.

۶.عطر و ادکلن یک هدیه جذاب

عطر و ادکلن یک هدیه جذاب برای همه‌ی افراد هم زن و هم مرد در همه‌ی سنین است!اگر در هنگام خرید هدیه تولد دچار سردرگمی شده‌اید راحتترین کادو دادن عطر و ادکلن است.البته زمانیکه میخواهید آنرا بخرید به این نکته که چه بویی را می‌پسندد حتما دقت نمایید.اینکه ادکلن تلخ،  خنک و یا گرم را بیشتر استفاده می‌کند؟البته راحتترین کار اینست که همان عطر و یا ادکلنی که اغلب مواقع استفاده می‌کند را به او کادو دهید.

۷.رفتن به مسافرت

اگر طرف مقابل شما عاشق سفر و گردش است و با بردن او به سفر خوشحال می‌شود چرا اینکار را انجام ندهید؟چرا به او یک سفر به یاد ماندنی را به عنوان هدیه تولد تقدیمش نکنید؟

۸.بلیت کنسرت خواننده موردعلاقه‌اش

چرا که نه؟اگر طرف مقابل‌تان عاشق یک خواننده است و با شنیدن موزیک‌های او خوشحال می‌شود حتما یک بلیت کنسرت برای هدیه تولدش برای او در نظر بگیرید.

۹.ست لباس ورزشی زنانه

برای خانوم‌هایی که عاشق ورزش هستند و به اندام و هیکل خود اهمیت می‌دهند ست لوازم ورزشی زنانه بهترین هدیه زنانه محسوب می‌شود. شما با این کار به او انگیزه می‌دهید.

۱۰.دستگاه بافت مو زنانه

دستگاه بافت مو زنانه مخصوص خانوم‌هاییست که عاشق بافتن موهایشان هستند.شما با اینکار کار او را راحتتر کرده‌اید.

۱۱.تراول ماگ استارباکس

بهترین هدیه تولد زنانه دادن یک تراول ماگ استارباکس با اسم او که کادوی شما را خاص می‌کند و ایده جذابی برای کادو تولد می‌باشد.
ما در این مقاله سعی کرده‌ایم سردرگمی های شما را راجع به انتخاب هدیه تولد برای خانوم‌ها برطرف نماییم اما اگر باز هم کادو خاص خود را پیدا نکردید می‌توانید سری به فروشگاه دریم لند گیفت و یا اینستاگرام دریم لند گیفت بزنید که مطمعنا هدیه مناسب خود را پیدا می‌کنید.
پیشنهادهایی برای شما