Skip to content

بهترین هدیه تولد مردانه

فهرست مطالب

بهترین هدیه تولد مردانه

بهترین هدیه تولد مردانه

خرید کادو مردانه در روز تولدشان یکی از کارهای پراسترس برای خانوم‌هاست.از آنجایی که مردان علاقه بسیار زیادی به کادوهای کاربردی دارند زمانیکه شما می‌خواهید کادو تولد مردانه تهیه نمایید حتما باید به آن توجه داشته باشید.
زمانیکه به فکر خرید کادو مردانه هستیم سوالاتی از قبیل بهتریه هدیه تولد مردانه چیست؟چگونه عزیزانمان را در روز تولدشان سورپرایز کنیم؟و… سراغ ما می‌آیند.
هدف همه‌ی ما این است روز تولد عشقمان هدیه‌ای به او بدهیم که طرف مقابلمان از ته دل خوشحال شود.این که میگوییم از ته دل خوشحال شود منظورمان این نیست که حتما کادویی گران قیمت به آنها بدهیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چند نمونه از بهترین هدایای تولد مردانه:

کوله کوهنوردی هدیه‌ی کاربردی مردانه

اگر همسر یا عشقتان عاشق طبیعت گردی و یا کوه نوردی است چه هدیه‌ای بهتر از کوله کوهنوردی؟
کوله‌ کوهنوردی بسیار جادار است و وسایل زیادی در آن قرار می‌گیرد.در کوله کوهنوردی وسایل مهمی مانند دوربین،لپ‌تاپ،پول و… همه‌ی لوازم کوهنوردی خود را جای دهند.
نظر شما راجع به کوله کوهنوردی برای کادو تولد چیست؟

لوازم ورزشی مردانه

بیشتر مردان عاشق ورزش هستند.اگر شناخت کافی درمورد مردتان دارید و میدانید به کدام ورزش علاقه دارد وسایل مربوط به آن ورزش را برایش تهیه نمایید و روز تولدشان با دادن این کادو خاص او را سورپرایز نمایید.و یا اگر در این روزها که بدلیل کرونا باشگاه‌ها بسته هستند می توانید یک باشگاه خانگی با وسایلی مانند دمبل،بارفیکس،طناب ورزشی و… به او هدیه دهید!

لوازم مربوط به موبایل

لوازم مربوط به موبایل برای عاشقان گجت یک هدیه‌ی خاص و کاربردی محسوب می شود.برای عاشقان دیجیتال پیشنهادهای فوق‌العاده‌ای وجود دارد که هم از نظر اقتصادی به صرفه است و هم ساده و کاربردی!
 از هندزفری گرفته تا ساعت‌های هوشمند و اسپیکر های بلوتوثی همه و همه می توانند گجت های کاربردی و جذاب باشد.محافظ موبایل با طرح دلخواه نیز یکی از هدایای خاص و مقرون به صرفه به حساب می آید.

ست دکمه گیره کروات

ست دکمه سر آستین و گیره کروات یک هدیه لاکچری محسوب می‌شود.حتی اگر طرف مقابلتان کت و شلواری هم نباشد؛ با این حال می‌تواند این هدیه شما را برای روزهای خاصی که لازم است تیپ رسمی داشته باشد نگه دارد.

پاپیون مردانه

پاپیون یکی از کادوهای شیک و جذاب مخصوص اقایان سخت پسند می باشد.

کیف پول جیبی

اقایان معمولا به دلیل شرایط کاری، وسایل زیادی مانند : کارت های بانکی، سوییچ، مدارک شناسایی،پول نقد و … به همراه دارند. یک کیف پول  جیبی می تواند از گم شدن وسایل جلوگیری کرده و به وسایل ما سر و سامان دهد.
شما می توانید،کیف پول های چرمی را به عنوان کادو برای مرد متاهل در نظر بگیرید.

پاور بانک

یک هدیه تولد فوق العاده برای همه است که به طور مداوم از گوشی خود استفاده می‌کنند. با چنین هدیه‌ای هیچ وقت نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نیستند و از آنجایی‌که آن را همیشه به همراه دارند دائما به یاد شما می‌افتند و  بهترین هدیه تولد مردانه محسوب می‌شود.

ست لوازم آرایشی مردانه

اغلب مردان عاشق آراستگی و تمیزی صورتشان هستند و به آن خیلی اهمیت می‌دهند. یکی از بهترین هدیه ارزان قیمت برای روزپدر و مرد،ست های اصلاح مردانه است.

بازیهای کارتی

بازی های کارتی یکی از ایده‌های جدید برای هدیه دادن به مردان در روز تولدشان است. این بازی ها قابل حمل هستند و قوانین ساده ای دارند.اما علاوه بر سادگی قوانین ،در حین بازی جذابیت‌هایی دارد که باعث می شود به همه خوش بگذرد.
با هدیه دادن یکی از این بازی‌های کارتی، او و اطرافیانشان را سورپرایز می‌نمایید.
پیشنهادهایی برای شما