Skip to content

خرید بهترین هدیه‌ لاکچری

خرید بهترین هدیه‌ لاکچری

فهرست مطالب

خرید بهترین هدیه‌ لاکچری

اگر تصمیم دارید هدیه لاکچری و  کادو خاص بخرید، باید آماده پرداخت مبلغ بالایی هم باشید، البته مهم تر از بودجه زیاد، خاص بودن هدیه و مطمئن بودن از اصالت هدیه است.
در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با خرید بهترین هدیه لاکچری و کادوی خاص با شما صحبت کنیم و پیشنهاداتی برای تهیه این هدایا به شما بدهیم.

۱.تفریحات لاکچری هدیه دهید.

سفر با بالن از تفریحات مهیج و البته گران قیمت است که یک روز زیبا را برای شما و عشقتان خواهد ساخت. دیدن مناظر زیبا طبیعی در زیر پای شما در یک بالن در آسمان یکی از رمانتیک‌ترین هدایای ممکن خواهد بود. خود را در بالن همراه با عشقتان در ارتفاعات تصور کنید.قطعا عشقتان دیوانه هدیه شما خواهد شد.
سایت‌های پروازی در تهران وجود دارد که می توانید این خدمات را از آنها دریافت نمایید و یک سورپرایز پرهیجان را به عزیزانتان کادو دهید.

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز پرواز با پاراگلایدر است. این هدیه آدرنالین خون شما و عشقتان را به بیشترین حد ممکن می‌رساند. قطعا هیچ وقت این هدیه را فراموش نخواهد کرد.برای ثبت لحظه‌های دیدنی پرواز دوربین ورزشی GoPro خود را همراه داشته باشید.
لازم است بدانید که هر کدام از شما با یک فرد همراه متخصص پرواز با پاراگلایدر پرواز خواهید کرد.

۲.زیورآلات و بدلیجات لاکچری

برای خرید هدیه لاکچری مثل زیورآلات می‌توانید به نمایندگی‌های برند سواروسکی در ایران بروید، یکی از این نمایندگی ها در ساناسنتر در خیابان اندرزگو هست. از ۱ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان در این فروشگاه حق انتخاب دارید.
از منحصربفردترین محصولات این برند مجسمه‌های حیوانات با فیبرکربن دست ساز است که در تعداد محدود تولید شده است و بهترین هدیه لاکچری می باشد.

۳.هدیه دادن ساعت لاکچری

همه افراد با گرفتن ساعت به عنوان کادو سورپرایز می‌شوند. ساعت مچی از جمله هدایای کاربردی پرطرفدار است که همه سلیقه‌ها این را می‌پسندد.

برند رولکس از معروفترین برندهای لاکچری ساعت در دنیاست که برای تهیه ساعت‌های اصل رولکس باید به فروشگاه رلکس در خیابان کامرانیه شمالی بروید تا با تنوع زیادی از ساعت های رولکس روبرو شوید.
باجت مناسب برای خرید ساعت های رولکس از ۳۰ میلیون تومان شروع می شود .

گالری ساعت مولتی برند که در پاساژ سام سنتر خیابان فرشته هم یک دیگر از معتبرترین فروشگاههای ساعت برند لاکچری در ایران هست.

خرید بهترین هدیه‌ لاکچری
خرید بهترین هدیه‌ لاکچری

۴.خرید عطر و ادکلن شخصی سازی شده یک هدیه لاکچری

مطمعنا هدیه‌ی معطری مانند ادکلن را هر فردی می پسندد. برای تهیه عطرهای برند اصل و دست ساز باید به عطرفروشی های معتبر بروید.

ما در دریم لند گیفت برای افراد خاص زندگیتان این کادوی خاص را در نظر گرفته‌ایم که نام طرف مقابلتان را بر روی آن عطر هک میکنیم و به او ثابت می‌شود که چقدر برای شما مهم است و بسیار سورپرایز می‌شود.

همین الان عطر شخصی سازی شده عشقت را سفارش بده

۵.جواهرات برند لاکچری ترین هدیه ممکن

کمتر خانمی را می توان شناخت که با دیدن یک جعبه جواهر زیبا سورپرایز نشود و به جرات می توان گفت جواهرات بهترین هدیه لاکچری برای خانم ها می باشد.

۶.تابلو استارمپ بهترین هدیه لاکچری

تابلو استارمپ یکی از بهترین هدایای ممکن برای افراد خاص زندگیتان است.که می توانید روز آشناییتان و یا هر روز خاص دیگری که دارید بر روی آن هک نمایید.ستاره‌های آسمان طبق این تاریخی که شما انتخاب می‌کنید شبیه سازی می‌شوند.

همین الان تابلو استارمپ را سفارش بده

۷.کارت فرکانس

برای خرید بهترین هدیه‌ لاکچری،چه چیزی بهتر از اینکه صدای خود را به عشقتان هدیه دهید.

همین الان کارت فرکانس را سفارش بده

ما در این مقاله از دریم لند گیفت درباره خرید بهترین هدیه‌ لاکچری با شما صحبت کردیم و آن را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی ما اگر سوالی درباره کادو خاص،سورپرایز ولنتاین،هدیه شخصی سازی شده،کادو مردانه و کادو خاص مردانه داشتید حتما با کارشناسان ما تماس و یا از طریق دایرکت اینستاگرام با ما در تماس باشید.

مشتریان گرامی

برای ثبت سفارشات سازمانی

لطفا از طریق ارتباط با شماره تماس  ۰۹۲۲۱۳۰۵۷۷۴  با ما در ارتباط باشید

سفارشات غیر سازمانی از طریق سایت قابل ثبت می باشد و لازم  به اعلام میباشد که از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین ارسال محصولات صورت نمیگیرد