Skip to content

انتخاب هدیه تبلیغاتی کاربردی

فهرست مطالب

انتخاب هدیه تبلیغاتی کاربردی

انتخاب هدیه تبلیغاتی کاربردی

خب بعد از صحبت درباره هدیه تبلیغاتی،در این مقاله می‌خواهیم به موضوع انتخاب هدیه تبلیغاتی کاربردی بپردازیم.بهترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی چه کالاهایی هستند؟ چه کالای تبلیغاتی برای مشتریان شما کاربردی‌تر است؟ مسلما هدیه دادن کالایی که مشتریان شما بتوانند همیشه از آن استفاده کنند، بسیار بیشتر به کسب و کار شما کمک خواهد کرد تا هدیه‌ای که با چند بار استفاده آن را دور بیندازند.

همچنین بخوانید:هدیه سازمانی

برای دیدن هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی دریم لند گیفت کلیک نمائید.

اولین سوالی که به ذهن هر کارفرمایی می‌رسد این است که چرا به هدایای تبلیغاتی نیاز دارید؟

در دنیای امروز که دنیا در حال تغییر و تحول است، یک راه‌حل بازاریابی وجود دارد که هیچوقت قدیمی و کهنه نمی‌شود و همیشه بیشترین بازدهی را دارد. مطالعات نشان می‌دهد که محصولات تبلیغاتی به عنوان بالاترین رسانه تبلیغاتی در بین همه نسل‌ها به حساب می آید. اگر می‌خواهید افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند، هدایای تبلیغاتی بهترین راه این کار است. تقریباً ۹ نفر از 10 مصرف‌کننده هدایای تبلیغاتی، برندِ یک محصول تبلیغاتی را به یاد می‌آورند و تقریباً هشت نفر از آن‌ها پس از دریافت یک هدایای تبلیغاتی، برند آن را جستجو می‌کنند.به نظر شما دلیل کافی‌ای نیست؟

چه کسی از محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کند؟

حدود ۲۸ درصد از مصرف کنندگان هر روز هدایای تبلیغاتی را میبینند و حدود ۸۱ درصد محصولات تبلیغاتی را بیش از یک سال نگه می‌دارند. و حتی اگر گیرنده مستقیم محصول آن را نگه نداشته باشد، احتمال آن وجود دارد که آن‌ها را به شخص دیگری بدهد و بدین ترتیب برند شما را توسعه دهند. هر چه افراد بیشتری در معرض برند شما قرار بگیرند، نتایج بهتری در کسب­وکار و فروش خواهید داشت.

چه اقلامی را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب نماییم؟

به طور متوسط از هر دو مصرف‌کننده یکی از آنها می‌گوید که یک محصول تبلیغاتی را، مانند یک چیز پوشیدنی، با خود به همراه دارد. کیف تبلیغاتی، پیراهن و کلاه مثال‌هایی از محصولاتی هستند که می‌توانید آنها را بپوشید. سایر محصولات تبلیغاتی محبوب عبارتند ماگ تبلیغاتی، روان نویس تبلیغاتی و لوازم جانبی خودرو. همچنین می‌توانید محصولات تبلیغاتی خود را با فصل جاری مطابقت دهید. برای مثال، شما می‌توانید حوله‌های استخری را در طول تابستان و شال­های تبلیغاتی برای زمستان ارائه کنید. شما حتی می‌توانید یک قدم جلوتر بروید و برای تعطیلات محصولات مشخصی داشته باشید، مانند یک بوقلمون سرخ‌کرده برای روز شکرگزاری!

هدایای تبلیغاتی را کجا عرضه نماییم؟

هر جا که خودتان می‌پسندید! زمان و مکان ارائه­­‌ی محصولات تبلیغاتی به طور کامل به تصمیم شما بستگی دارد. محصولات تبلیغاتی می‌توانند به عنوان هدایای رایگان برای مشتریان احتمالی استفاده شوند. یا، اگر به دنبال یک دسترسی وسیع‌تر هستید، می‌توانید محصولات خود را در نمایشگاه تجاری توزیع کنید. محصولات تبلیغاتی همچنین می‌توانند به عنوان مشوق برای کارمندانی استفاده شوند که عملکرد عالی دارند.

چرا انتخاب هدیه تبلیغاتی کاربردی موثر است؟

70% مردم وقتی محصول تبلیغاتی دریافت می‌کنند خوشحال می‌شوند که رفتار خرید آن‌ها را به طور قابل‌توجهی تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. 83% از مصرف کنندگان برند محصول تبلیغاتی را که دریافت کردند، به یاد داشتند، و هشت نفر از ده نفر تصدیق کردند که پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی احساسشان نسبت به یک برند به طور مثبتی تغییر کرده­است. مصرف کنندگان همچنین موافقند که در حالی که محصولات تبلیغاتی برای برند ارزش می‌آورند، مفید هم هستند. کارکرد و راحتی دو دلیل اصلی هستند که چرا مصرف کنندگان محصولات تبلیغاتی را دوست دارند. همچنین وفاداری به برند از طریق توزیع محصولات تبلیغاتی 24% افزایش می‌یابد. به طور کلی هدایای تبلیغاتی، رسانه­های تبلیغاتی هستند که بهتر از همه از سوی مصرف کنندگان دریافت شده و با کاربری و راحتی که برای آنها به همراه دارد، تاثیر شگرفی بر زندگی آنها خواهد داشت.

بنابراین، سوال بعدی که باید پرسیده شود این است: چه چیزی شما را از خریدن محصولات تبلیغاتی منع می‌کند؟

در ادامه لیستی از 7 هدیه تبلیغاتی کاربردی آماده کرده ایم که برای تهیه این لیست چالش ها و فاکتورهای زیادی بررسی شده است. بنابراین با ما همراه باشید تا کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی و بروزترین آنها را به شما معرفی کنیم.

  1. ماگ تبلیغاتی

اولین آیتم در لیست ما و البته از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی است. کاربرد و مفید بودن این هدیه تبلیغاتی، غیر قابل بحث است و میتوان در مورد آن چنین گفت که اغلب افرادی که ماگ تبلیغاتی، هدیه گرفته‌اند آن را مفید دانسته اند و نگه داشته اند. این موضوع کاربردی بودن این کالای تبلیغاتی را نشان می دهد. همچنین نکته قابل ذکر این است که شما گزینه های بیشتری برای شیک سازی و شخصی سازی این کالای تبلیغاتی دارید.

جهت سفارش آنلاین ماگ تبلیغاتی کلیک نمایید.

  1. تقویم و سررسید تبلیغاتی

یکی از مزایای استفاده از تقویم و سررسیدهای تبلیغاتی این واقعیت است که این هدهی به مدت یکسال کاربرد دارد. یک سال استفاده کامل و همچنین مکرر باعث می‌شود حس قوی شناخت برند در بین مصرف کنندگان ایجاد شود. سررسید را می‌توان از منظر دسته بندی تاریخی به چهار دسته سررسید روز شمار، سررسید دو روز شمار، سررسید هفته شمار و سررسید ماه شمار تقسیم کرد.

  1. پاوربانک‌های تبلیغاتی

پاوربانک‌های تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی فوق العاده ای است که به معنای واقعی کلمه، بازاریابی شما را شارژ می کند. پاور بانک های تبلیغاتی به علت عملکردی که دارند و قدرت ماندگاری بالا، تاثیری شگفت انگیز دارند. نکته ای که باید در رابطه با این کالای تبلیغاتی بگوییم این است که تقریبا بیشتر افراد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند بنابراین نیاز به شارژ در مکانهایی که دسترسی به برق نیست از نیاز های ضروری آنها محسوب می شود. استفاده از پاوربانک باعث می شود مشکل دسترسی به گوشی های هوشمند در صورت خاموش شدن آنها برطرف شود و این موضوع پاوربانک ها را تبدیل به کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی می کند.

  1. خودکارهای تبلیغاتی

بدون خودکار نمی توانیم لیست کالاهای تبلیغاتی کاربردی را تکمیل کنیم. زمان در حال تغییر است و استفاده از لوازم با تکنولوژی نوین روز به روز محبوب تر می شود اما باز هم نمی توان نیاز به خودکار تبلیغاتی و نوشتن را انکار کرد. می‌توانید خودکار دلخواهتان را با آرم و لوگوی شرکت تزیین کنید و یک کالای تبلیغاتی ارزان و در عین حال کاربردی به مشتریان خود هدیه بدهید

چگونه هدیه تبلیغاتی کاربردی خود را انتخاب و سفارش دهم؟

نکته مهمی که در مورد انتخاب هدیه تبلیغاتی کاربردی باید یادآور شویم این است که کیفیت حک لوگوی شرکت شما بر روی هدایای تبلیغاتی اهمیت بسیاری در جلب توجه مشتریان دارد. پس سعی کنید چاپ لیزر لوگو شرکت شما از کیفیت قابل قبول برخوردار باشد. همانطور که می‌دانید موارد زیادی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی لاکچری وجود دارد. شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای گوناگون تبلیغاتی در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه تبلیغاتی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره انتخاب هدیه تبلیغاتی کاربردی با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله