Skip to content

ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین

فهرست مطالب

ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین

ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین

زمان زیادی تا ولنتاین نمانده است و مطمئنا کادوی این روز خاص را خریداری کرده‌اید و ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین نیز درسر دارید. حتی شاید مکانی مناسب را نیز رزرو کرده‌اید تا ولنتاین خوبی را در کنار عشق تان داشته باشید. اگر در روز ولنتاین سری به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها بزنید، تعدادی بسیار زیادی از عاشقان را خواهید دید که درکنار یکدیگر نشسته‌اند و به گفت‌وگو مشغولند. در برخی از کافه‌ها حتی میزها از چندروز قبل رزرو می‌شوند و جایی برای نشستن نخواهید یافت. از این رو دریم لند گیفت در نظر دارد با ارائه چند ایده خاص و سفارشی سازی شده برای سورپرایز ولنتاین روز فوق‌العاده‌ای را برای شما در کنار عشقتان رقم بزند. در صورت تمایل به دریافت خدمات مشاوره در زمینه انتخاب یا سفارش محصول می‌توانید از طریق اینستاگرام دریم لند گیفت با ما در تماس باشید.
ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین
ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین
ایده های جذاب سورپرایز ولنتاین
اما آیا شما هم از این حالت تکراری رفتن به کافه خسته شده‌اید و دوست دارید تا روز متفاوتی را تجربه نمایید؟ آیا دوست دارید عشق تان را سورپرایز کنید و روزی به یادماندنی را برای او رقم بزنید؟ تعدادی از کارهای متفاوتی را که می‌توانید در این روز انجام دهید، برای‌تان انتخاب کرده‌ایم که مطمئنیم که موردپسند آقایان و خانوم‌های سخت پسند واقع می‌شوند. اگر شما نیز علاقه داشته‌ باشید، می‌توانید آن‌ها را امتحان نمایید.

۱. تماس غافل‌گیرانه

لذت‌بخش‌ترین حس وقتیست که عشقتان متوجه شود شما اولیت اول زندگی‌شان شده‌اید.پس اگر بخواهیم یک کادو معنوی تقدیم عشقمان کنیم و او را در روز ولنتاین سورپرایز کنیم همین تلفن زدن غافلگیرانه است.
همه‌ی کادوها که قرار نیست حتما مادی باشد!!!
شما می‌توانید در ساعتی که عشق‌تان انتظارش را ندارد به او زنگ بزنید و آهنگ موردعلاقه‌اش را برایش بازخوانی کنید. یا حتی می‌توانید قطعه‌ای شعری نیز انتخاب و برای او بخوانید.به همین سادگی!!

۲.  روز ولنتاین روز کارهای عجیب و جدید!

برای داشتن یک روز شاد و متفاوت، به سراغ برنامه‌های عجیب و متنوع بروید. مثلا با هم اسکیت سواری کنید. یک دوچرخه سواری ولنتاینی هم ایده خوبی است! برای شام به رستورانی که تا به حال نرفته اید بروید و یا برای تماشای فیلم محبوبتان به سینما بروید. اگر با هم زندگی می‌کنید، برنامه بگذارید که جدا از هم آماده شوید و هر دو راس یک ساعت مشخص در درب ورودی قرار بگذارید، برای او یک دسته گل رز بخرید و همانجا به او تقدیم کنید و برای سپری کردن یک ولنتاین عاشقانه به بیرون بروید.
می‌توانید با هم میلک شیک و سیب زمینی سرخ کرده درست کنید و بعدازظهر را در خانه و در حال تماشای فیلم محبوبتان سپری کنید. مهم این است که از کنار هم بودن لذت ببرید.

 ۳.اولین دیدارتان را یادآوری کنید

اگر مدت زیادی است که با هم هستید، بازسازی اولین دیدارتان راه جالب و عاشقانه‌ای برای سورپرایز ولنتاین است. قطعا اولین دیدار برای همه بسیار مهم و خاطره انگیز است و هردو شما از این یادآوری مجدد خوشحال خواهید شد. علاوه بر این، اگر مدت‌هاست در فکر خواستگاری کردن از عشقتان هستید، این راه شرایط برای اینکار فراهم می‌کند. تا در یک شب به یادماندنی و عاشقانه این درخواست مهم را مطرح کنید.
اگر باز هم این ایده‌ها برای سورپرایز ولنتاین شما کافی نبود میتوانید با دریم لندگیفت هدایای جذاب و سفارشی شده که ما در ایران اولین شرکتی هستیم که این کار را انجام میدهید برای عشقتان تدارک ببینید با ما همراه باشید.

۴.سورپرایز ولنتاین با تابلو سه بعدی

ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین
ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین
یک ایده جالب و کم هزینه برای سورپرایز عشقت در روز ولنتاین این پکیج خاص برای فرد خاص زندگیتان است که جزعه کادوهای خاص و پرطرفدار محسوب می‌شود در این پکیج شما می‌توانید عکس دونفره با عشقتان را قرار دهید یک جمله عاشقانه به همراه دستبند و شامپاین بدون الکل به همراه شکلات ترافل دست‌ساز (ترافل:ترکیب شکلات و خامه و مغز) می‌باشد و به عشقتان تقدیم نمایید و یک روز فوق‌العاده خاص و متفاوتی را به همدیگر هدیه دهید.

۵.کارت حافظه سخنگو

ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین
ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین
یکی از ایده‌های جذاب برای سورپرایز ولنتاین عشقتان استفاده از این کارت حافظه سخنگو بارکد دار است که کافیست بارکد درج شده روی کارت را با گوشی اکسن کنید و متن با صدای خودتان برای عشقتان پخش شود.

۶.ست چرم کادوی لاکچری برای خانوم‌ها در روز ولنتاین

ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین
ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین
شما با انتخاب این ست برای خانومتان او را متوجه می‌کنید که چقدر برایش ارزش قاعلید.با یک تیر دو نشان زدید!!!که این ست به انتخاب شما هم می‌تواند چرم طبیعی باشد که بسیار پرطرفدارتر است و هم چرم مصنوعی.

۷.پکیج هدیه شخصی سازی شده مخصوص ولنتاین

ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین
ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین
دریم لند گیفت به شما این پکیج را پیشنهاد می‌دهد که یک کادو خاص محسوب می‌شود که در این پکیج هر چیزی که شما بخواهید میتوانید سفارش دهید شامل:شمع ترافل گل تابلو دراژه گردنبند یاقوت یا نقره و…. هرچیز دیگری که شما فکر میکنید مناسب روز ولنتاین است و شما با دادن آن میتوانید عشقتان را در روز ولنتاین سورپرایز کنید.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله