Skip to content

خرید آنلاین هدیه سازمانی

فهرست مطالب

خرید آنلاین هدیه سازمانی

آیا تا به حال خرید آنلاین هدیه سازمانی را تجربه کرده‌­اید؟

اگر تا به حال این كار را انجام نداده‌اید اتفاق عجیبی نیست. اما چیزی كه عجیب می‌­باشد این است كه با وجود خدمات خرید آنلاین هدیه، می­‌توانید حس لذت‌بخش یك خرید آسان و هوشمندانه را تجربه كنید.

سوالات زیادی ممكن است در ذهن شما شكل بگیرد. سوالاتی كه ما پاسخش را برای مشتریانمان داریم. به عنوان مثال:

سفارش هدیه سازمانی در یك خرید اینترنتی به چه صورت است؟

جواب این سوال اساس ایده ما در مورد فروش اینترنتی هدیه است. شما می‌توانید به سایت دریم لندگیفت یا صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع هدایای موجود، سفارش هدیه خود را ثبت كنید.

خرید اینترنتی هدیه سازمانی چه مزیتی دارد؟

ما سعی می‌كنیم همیشه خودمان را به روز نگه داریم و با كشف سلیقه‌های گوناگون در انتخاب هدیه، برای تمامی سنین، مناسبت‌های خاص مثل عید نوروز، همایش‌­ها و نمایشگاه‌­های سالیانه و سایر مناسبت‌ها، كادو‌های خاص آن مناسبت را آماده كنیم. گوناگونی بالای انواع هدیه شرکتی این امكان را برای مخاطبان ما فراهم می‌كند تا با خیالی آسوده دست به انتخاب هدیه دلخواهشان از میان انواع هدیه رسمی و كلاسیك گرفته تا فانتزی و پکیج­‌های هدایای سفارشی بزنند.

یكی از دغدغه‌های تیم دریم لند گیفت، طراحی و تهیه انواع هدیه و كادو به صورت پكیج است. به نظر ما مخاطبان دریم لند گیفت افرادی خوش سلیقه و به روز هستند و تمایل دارند تا هدیه‌ای را تقدیم آنان كه دوستشان دارند كنند كه لحظاتی شگفت‌انگیز و به یادماندنی را برایشان رقم بزند. پس باید با ارائه جدیدترین ایده برای خرید كادو و هدیه و ارائه آن در زیباترین شكل ممكن، به رویای مخاطبانمان برای زندگی در لحظات دوست داشتنی رنگ واقعیت ببخشیم.

خرید آنلاین هدیه تبلیغاتی مزایای زیادی دارد؛ مثلا دیگر لازم نیست چند ساعت از وقتمان را برای گشت و گذار در شهر و بازدید از فروشگاه‌ها صرف كنیم. كافی است با چند كلیك در وبسایت و یا مشاهده اینستاگرام ما، دست به انتخاب هدیه موردنظرتان بزنید و با ثبت سفارش هدیه، منتظر دریافت آن باشید.

شرکت­‌های دولتی و خصوصی به مناسبت­‌های مختلف به دنبال ارائه هدایای سازمانی و شرکتی هستند. این هدایا در زمان‌هایی مثل عید نوروز، سالگرد تاسیس مجموعه و یا عیدهای ملی و مذهبی تهیه و به مراجعین، مشتریان و همچنین كارمندان اهدا می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از سرویس تهیه هدیه‌های سازمانی دریم لند گیفت ، بهترین گزینه را از میان انواع هدایای شرکتی انتخاب کرده یا سفارش دهید.
بزرگترین هدف از تهیه هدیه سازمانی، ایجاد یك پل میان برند با مخاطبان است تا بتوان ضمن تقدیر و تشکر از آن‌ها، به رابطه مشتری با سازمان تداوم و صمیمیت بخشید. طبق برآوردها، هزینه خرید هدیه سازمانی در میان هزینه‌های جاری مجموعه‌های تجاری بسیار ناچیز است اما به عنوان ابزاری كارآمد برای تبدیل مشتریان و ذینفعان به مخاطبانی دائمی و وفادار، گزینه‌ای بسیار بهینه و کاربردی تلقی می‌شود. به همین دلیل، خرید هدیه سازمانی یك انتخاب هوشمندانه توسط سازمان‌ها، ادارات و شركت‌های دولتی و خصوصی به شمار می‌رود.

مزیت بزرگ خرید سازمانی، امكان استفاده از تخفیف‌های ویژه با توجه به تیراژ خرید است. در این زمینه سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از پیشنهادات ویژه و فصلی دریم لند گیفت هنگام عقد قرارداد بهره مند شوند.

به چه افرادی باید هدایای سازمانی اهدا کرد؟

مدیر شرکت یا بخش تحقیق و توسعه شرکت باید در مورد انتخاب نوع هدایای تبلیغاتی تصمیم‌گیری کنند تا یک هدیه شرکتی مناسب را بتوانند برای مخاطبان و بازار هدف خود تهیه کنند و لازمه این امر این است که مخاطب هدف خود را بشناسند و نوع هدیه را بر اساس جایگاه مخاطب در نظر بگیرند. بر اساس گستردگی شرکت‌ها و زمینه فعالیت‌شان مخاطبان هدف آن‌ها در چند دسته قرار می‌گیرند که عبارتند از:

  • مشتریان
  • کارکنان
  • اعضا خانواده کارکنان
  • مدیران دیگر شرکت‌ها
  • شرکت‌های زیر مجموعه

بر اساس تحقیقات انجام شده شرکتی موفق است که علاوه بر مشتریان به کارکنان خود هم اهمیت بدهد و به مناسبت‌های مختلف جهت یادبود و ارتقا برند خود به آن‌ها هدیه سازمانی خاص اهدا کند. به عنوان مثال می‌توانند به مناسبت‌های مختلف تقدیر و ارتقا رتبه کاری و غیره برای کارمندان خود هدیه‌ای خاص و کاربردی در نظر بگیرد که علاوه بر تشویق و ترغیب آن‌ها جنبه بازاریابی نیز دارد و با قرار گرفتن آن هدیه در منزل آن‌ها هویت و برند شرکت گسترش می‌یابد.

انواع هدیه سازمانی:

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله