Skip to content

خرید هدیه تبلیغاتی

خرید هدیه تبلیغاتی

فهرست مطالب

چه سازمان‌هایی نیاز به خرید هدیه تبلیغاتی دارند؟

 این که کدام سازمان اولین بار برای جذب مشتری شروع به تبلیغات کرد را هیچکس نمی‌داند. ولی بر هیچ کس پوشیده نیست که تبلیغات در بازاریابی چه نقش مؤثری دارد. برای آغاز فرآیند یک کمپین تبلیغاتی مؤثر، یک برند در درجه اول شروع به شناسایی جامعه هدفی می‌کند که به تولیدات آن نیاز دارند. تبلیغات در این گروه، با معرفی آن برند و خدمات آن آغاز شده و منجر به افزایش تعداد مشتریان می‌شود.

امروزه فضای زندگی شهری پر از نشانه‌های تبلیغاتی برندهای مختلف است. سازمان‌هایی که سعی دارند در جذب مشتری از یکدیگر سبقت بگیرند و به همین دلیل مخاطبان را در محاصره تبلیغاتی قرار داده‌اند. به همین خاطر هر برندی تلاش می‌کند علاوه بر جذب مشتریان جدید، مشتریان سابق خود را هم حفظ  کند و برای خارج نشدن از گردونه رقابت، انواع تبلیغات را هم انجام دهد. تبلیغات محیطی، تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات، بیلبوردها، هدایای سازمانی و یا هدایای تبلیغاتی از جمله این تبلیغات هستند.

برای خرید پکیج هدیه سازمانی و هدایای تبلیغاتی کلیک نمایید.

بیشتر افراد با تبلیغات سنتی آشنایی دارند. تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی را همه ما دیده ایم و با آگهی های بازرگانی تلویزیون هم به خوبی آشنایی داریم. ولی ویژگی اصلی این دسته از تبلیغات این است که بعد از مدت کوتاهی مثلا زمانی که از روبروی بیلبورد عبور می‌کنیم، یا با تعویض کانال تلویزیونی، از یاد خواهند رفت. در این موارد صحبت از شیوه نوینی از تبلیغات به میان می آید که همان انواع هدیه تبلیغاتی هستند. هدایایی که به واسطه کاربردشان همواره در برابر نگاه مخاطب باقی خواهند ماند. شیوه ای که بر خلاف تبلیغات سنتی نه تنها مخاطب را خسته نمی‌کند، بلکه استقبال او را هم در پی خواهد داشت.

خرید هدیه تبلیغاتی و تاثیر آن بر فروش

ایجاد اعتماد و حس دوستی با مشتری، از اصول اولیه برندینگ است. وقتی در یک نمایشگاه تخصصی کاتالوگ مربوط به محصولتان را  همراه با یک هدیه تبلیغاتی در یک ساک دستی تبلیغاتی زیبا قرار می‌دهید و به مشتری ارائه می‌کنید، و یا زمانی که در دیدارهای رسمی با مدیران شرکت‌های همکار، تعدادی ست هدیه مدیریتی فاخر به آن ها اهدا می‌کنید، حس دوستی و اعتماد را در آن ها بر می‌انگیزید. پس از این مخاطب شما، با هر بار استفاده از آن هدایای کاربردی، ناخواسته برند شما را به خاطر خواهد آورد. و همراه با این یادآوری، حس مثبت صمیمیت با برند شما در ذهن او زنده می‌شود.

همان طور که پیش از این هم گفتیم، بسیاری از کسب و کارها نه تنها برای جذب مشتری جدید، که برای تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار از تکنیک ارائه هدایای تبلیغاتی خاص استفاده می‌کنند. شیوه ای که تاکنون همواره بازخورد مثبتی را به همراه داشته است.

چه نوع هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار شما مناسب است؟

برای انتخاب نوع هدایای تبلیغاتی باید به این نکات توجه داشته باشید:

  • نوع خدمات شرکت
  • شناخت شما از مشتریان

نوع شرکت شما چیست؟خدماتی یا تولیدی؟

اگر مدیر یک شرکت تولیدی هستید، قطعاً برای ارائه محصول به مخاطب، نیاز به یک پک یا بسته بندی مناسب خواهید داشت. امروزه دیگر از کیسه‌های پلاستیکی یا ساک دستی‌های مقوایی بدون نام و نشان برای این کار استفاده نمی‌شود. و چه بسا استفاده از آن تأثیر منفی بر نگرش مخاطب از برند شما داشته باشد. برای مثال اگر تولید کننده قطعات خودرو، لباس، کفش، لوازم التحریر و محصولاتی مشابه هستید که امکان جای دادن آن ها در یک کیف یا ساک وجود دارد، می توانید ساک دستی تبلیغاتی را انتخاب کنید. مجموعه ما با سال ها تجربه و تخصص، مشاور و ارائه کننده انواع ماگ و هدیه تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر موسسه شما جزو مراکز ارائه کننده خدمات است، باید در انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا مشتریان شما در واقع کالایی را از شما خریداری می کنند که به با چشم دیده نمی شود! بنابراین ضمن آن که ارائه خدمات شرکت باید با در نظر گرفتن خواست مشتریان و توجه به اصول مشتری مداری انجام شود، نیاز به نوعی هدایای خاص تبلیغاتی خواهید داشت.

موسسات و شرکت های ارائه کننده خدمات، مانند بانک‌ها، نمایندگی های بیمه، صرافی ها، شرکت های خدمات نظافتی، کارواش ها و مانند آن، می توانند برای ارائه قبض ها یا رسیدها و مدارک کاغذی از یک ساک  دستی کاغذی استفاده کنند؛ و در کنار آن هدایای کاربردی نیز به مشتریان ارائه نمایند. انواع ماگ تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی خاص تقویم رومیزی و دفترچه یادداشت تبلیغاتی می‌توانند جزو انتخاب‌های شما باشند. زیرا همه این محصولات به نحو موثری کاربردی هستند، و افراد در هر ساعت از شبانه روز و هر روز از ماه، با استفاده از آن ها برند شما و خدماتی را که از آن دریافت کرده اند، همراه با حس اعتماد و صمیمیت به یاد خواهند آورد. ضمن آن که برخی محصولات مانند دفتر یادداشت یا تقویم و سررسید به دلیل یادداشت های موجود در آن ها، به این زودی دور انداخته نخواهند شد و همواره لوگو و شعار برند شما را در معرض دید مشتری و اطرافیان وی قرار خواهند داد.

خرید هدیه تبلیغاتی

اگر قصد خرید هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار خود دارید، بهتر است درانتخاب موسسه ارائه کننده آن محصول دقت ویژه ای داشته باشید. توجه کنید که اگر مواد اولیه محصولی مانند تی شرت تبلیغاتی نامرغوب باشد یا لیوان پلاستیکی از مواد اولیه درجه یک تهیه نشده باشد، نه تنها حس احترام و اعتماد مخاطب را به همراه نخواهد داشت، بلکه تأثیری منفی بر نگرش او خواهد گذاشت. همین امر در خصوص هدایای فاخری چون ست هدیه یا ساعت تبلیغاتی نیز صادق است. زیرا در این خصوص، اصل بر کاربردی بودن محصول و استفاده دائمی آن توسط مخاطب است.

هدیه دادن به مشتریان، حسن نیت شما را نشان می‌دهد، بنابراین شرکت‌هایی که از این استراتژی ساده و کاربردی استفاده می‌کنند، بیشتر در ذهن مشتریان می‌مانند و معتبرتر می‌شوند؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که برای توسعه و حفظ روابط تجاری خوب، هدیه دادن یک روش منطقی و عالی است. ضمن اینکه فراموش نکنید مشتریان عاشق دریافت هدیه هستند.شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای گوناگون تبلیغاتی در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه تبلیغاتی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره خرید هدیه تبلیغاتی با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

 

مشتریان گرامی

برای ثبت سفارشات سازمانی

لطفا از طریق ارتباط با شماره تماس  ۰۹۲۲۱۳۰۵۷۷۴  با ما در ارتباط باشید

سفارشات غیر سازمانی از طریق سایت قابل ثبت می باشد و لازم  به اعلام میباشد که از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین ارسال محصولات صورت نمیگیرد