Skip to content

خرید هدیه سازمانی خاص

فهرست مطالب

خرید هدیه سازمانی خاص

خرید هدیه سازمانی خاص

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید هدیه سازمانی خاص را به شما همراهان گرامی شرح دهیم با ما همراه باشید.

هدیه سازمانی چیست؟

هدیه سازمانی ، هدیه‌ای است که یک سازمان به مشتری  خود می‌دهد . مهم‌ترین هدف آن استحکام بخشیدن به رابطه تجاری فی ما بین است. البته راه‌های زیادی وجود دارد تا اهمیتی که برای مشتری و یا شرکای تجاری خود  قائلید را نشان دهد. اما روشی که معمولا همه از آن غافل می‌مانند هدیه است. هدیه‌ای که می‌دانید معنای ویژه‌ای برای آن‌ها خواهد داشت.

هدایای سازمانی یا هدایای تبلیغاتی امروزه در همه‌ی مجموعه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. با گسترش دانش‌های مرتبط با بازاریابی و برندینگ، تکنیک‌های ویژه‌ای نیز برای موفقیت در این راستا ارائه شده است.

یکی از تکنیک‌های موثردر پیشرفت یک شرکت، بازاریابی با استفاده از هدایای سازمانی و تبلیغاتی است. مجموعه‌های مختلف سالانه مبالغی از بودجه خود را معین کرده و صرف این نوع از تبلیغات می‌کنند. البته ممکن است گاهی هدف از این کار بازاریابی نبوده  و در راستای اهداف اقتصادی نباشد و از انجام آن  اهداف دیگری داشته ‌باشند. برای  مثال می‌توان از هدایای نوروزی نام برد که در واقع استفاده از آن غیر اقتصادی است.  هدایایی که مجموعه‌ها و ارگان‌ها هر ساله با نزدیک شدن به عید نوروز به اعضای خود می‌دهند هدفی کاملا غیر اقتصادی و بازاریابی دارد.

چه لزومی دارد سازمان‌ها؛ هدیه‌ی سازمانی بدهند؟

کسب وکاری موفق است که بتواند درست و اصولی تصمیم بگیرد و در مواقع مهم واکنش مناسبی ارائه بدهد،در این بین استفاده از ابزار و تکنیک‌های خلاقانه و متفاوت می‌تواند این نقش را ایفا کند. هدایای سازمانی و دادن هدیه سازمانی یکی از این موارد است.

این هدایا یکی از اجزاء مهم در کسب و کار بوده و هرساله همه سازمان‌ها جزئی از بودجه خود را به آن اختصاص می‌دهند هدیه دادن یک تسهیل‌گر اجتماعی است و در طولانی مدت روابط شما را حفظ می‌کند و شما را در پستی و بلندی حفط می‌کند.

هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی

هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی یکی از موثرترین راه‌هایی هستند که هر مدیر بازاریابی از آن جهت افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان خود استفاده میکند. هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی به مناسبت های مختلفی (یک رویداد تجاری، مناسب ملی و مذهبی خاص، نمایشگاه ها و … ) ممکن است اهدا شود.

به غیر از رویداد، فاکتورهای دیگری مثل مخاطب، بودجه سازمان، اهداف بازاریابی و … می‌توانند در انتخاب مناسب ترین هدیه تبلیغاتی نقش داشته باشند.

خرید هدیه سازمانی خاص

همانطور که در بالا اشاره کردیم بزرگترین هدف از تهیه و خرید هدیه سازمانی، ایجاد یك پل میان برند با مخاطبان است تا بتوان ضمن تقدیر از آن‌ها، به رابطه مشتری با سازمان گرما و صمیمیت بخشید. طبق برآوردها، هزینه خرید هدیه سازمانی در میان هزینه‌های جاری مجموعه‌های تجاری بسیار ناچیز است اما به عنوان ابزاری كارآمد برای تبدیل مشتریان و ذینفعان به مخاطبانی دائمی و وفادار، گزینه‌ای بسیار بهینه و کاربردی تلقی می‌شود. به همین دلیل، خرید هدیه سازمانی خاص یك انتخاب هوشمندانه توسط سازمان‌ها، ادارات و شركت‌های دولتی و خصوصی به شمار می‌رود. با دریم لند گیفت همراه باشید و با کیفیت‌ترین و به صرفه‌ترین هدایای سازمانی را تهیه کنید.

نکات مهم درباره خرید هدیه سازمانی خاص

  • زمان مشخصی برای ارائه هدایای سازمانی تعیین نکنید زیرا به مرور تبدیل به انتظار فرد از سازمان شما می‌شود. سعی کنید در زمان‌های متفاوت مخاطب خود را با هدیه سازمانی سورپرایز کنید.
  • در تهیه هدیه‌های خود عوامل مختلفی مانند: سن افراد، جنسیت افراد، مذهب افراد و سلایق آن ها را در نظر بگیرید. برای مثال یک تابلو تزئینی برای آقایان جذابیتی که برای بانوان دارد را ندارد.
  • بهتر است هنگام تهیه هدیه و جعبه آن از لوگو، آرم یا نام برند خود اطلاعاتی ثبت کنید تا به وسیله آن بتوانید یک بازاریابی خلاقانه و در راستای آن تبلیغی هوشمندانه انجام دهید.
  • اطلاعاتی که بر روی هدیه ثبت می‌شود باید کوتاه ولی با معنی باشد. بدین معنی که اطلاعات ضروری تبلیغاتی بر روی کالای هدیه ثبت شده باشد.
  • علاوه بر هدیه سازمانی به کارمندان سازمان گاهی بهتر است هدایای سازمانی را برای مخاطبین خود خارج از شرکت و حتی در جلسات سهامداران شرکت خود ارائه کنید. زیرا با این کار حس ارزشمند بها دادن و دیده شدن را دریافت خواهید کرد.
  • هدیه‌های تبلیغاتی بهترین راه برای انجام تبلیغات و رساندن پیام‌های شرکت به مخاطبان است.

ما به شما هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی خاص در دریم لند گیفت را پیشنهاد می‌دهیم. خلاقانه و نوآورانه با طراحی زیبا، بسته‌بندی منحصربه‌فرد، شیک و سفارشی سازی شده از ویژگی‌های این محصول می‎باشد. انتخاب هدیه تبلیغاتی منحصربه‌فرد، جهت ایجاد یک حس منحصربه‌فرد نسبت به شما که در نهایت جایگاه شما را متفاوت خواهد کرد. تیم دریم لند گیفت همواره کوشیده است هدایای تبلیغاتی درخور و شایسته مشتریان خود را باکیفیت و متناسب با نیاز آن‌ها ارائه کند.لذت انتخاب هدیه تبلیغاتی را با یک جستجوی ساده در پیج اینستاگرام دریم لند گیفت تجربه کنید.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله