Skip to content

عجیب‌ترین هدایای افراد مشهور

فهرست مطالب

عجیب‌ترین هدایای افراد مشهور

عجیب‌ترین هدایای افراد مشهور

عجیب‌ترین هدایای افراد مشهور : ما انسان‌ها خواهان قدردانی و تشکر از دیگران مخصوصا عزیزانمان هستیم و دوست داریم با خرید بهترین کادو و هدیه از عزیزانمان تشکر و سپاس‌گذاری کنیم. اما وقتی می خواهیم کادو خاص بخریم، دچار سردرگمی می‌شویم. برخی افراد در رابطه احساسی خود، هدایایی می‌خرند که دل را می‌لرزاند. ولی برخی افراد به طور عجیبی هدایای گران قیمتی می‌خرند که روی تمام هدایای قبلی را کم می‌کند! شاید فکر کنید برای افراد مشهور و سلبریتی‌ها، خرید هدیه کار آسانی است. اما هدیه دادن افراد معروف و سلبریتی اصلاً کار راحتی نیست بلکه بسیار بیشتر پیچیده و حساس است.

درگیری افراد مشهور هنگام کادو دادن:

  • نحوه دریافت هدیه
  • سروکار داشتن با حاشیه‌ها

اگر هدیه و کادویی که خریدید مورد پسند نباشدحس‌تان به طرف مقابل به درستی منتقل نمی‌شود.

در این مقاله جذاب قصد داریم شما را با ۱۰ تا از عجیب‌ترین هدایای افراد مشهور آشنا کنیم.

معرفی عجیب‌ترین هدایای افراد مشهور

دو هدیه ۵۰ هزار دلاری دیوید و ویکتوریا بکهام

دیوید و ویکتوریا بکهام، ستاره‌های فوتبال و همسرش، برای قدردانی از زحمات مادران خود در نگهداری از بچه‌هایشان به هر کدام از آنها یک دستگاه آئودی هدیه داده‌اند. هر دو آنها افراد موفقی در زمینه شغلی هستند و قطعاً رسیدن به موقعیت امروز خود را مدیون حمایت خانواده‌اند.

هدیه ۱۰۰ هزار دلاری کتی پری برای سفر به فضا

حتما شگفت زده خواهید شد، اگر بدانید کتی پری شوهر سابق خود (راسل برند) را با دو بلیط سفر فضایی سورپرایز کرد. سفینه جوری بود که به سرنشینان اجازه می‌داد ۵ دقیقه قبل از ورود به جاذبه زمین، تجربه ضد جاذبه داشته باشند. عجب کادو خاصی به ذهنش رسیده است!مگر نه؟

کتی پری قصد داشت با خرید ۲ بلیط سفر به فضا، تولد ۳۵ سالگی همسرش را جشن بگیرد.

۲ اسب برای رابرت داونی جونیور از طرف جیمی فاکس

جیمی فاکس و رابرت داونی جونیور ۲ دوست صمیمی‌اند که سوار بر اسب از غروب آفتاب لذت می‌برند. زمانی که داونی و خانواده‌اش مالک مزرعه‌ای در مالیبو کالیفرنیا شدند، فاکس از دیدن اصطبل خالی مزرعه ناراحت شد،همان موقع دو اسب به حساب خودش برای داونی خریداری کرد. مرد آهنی بشدت تحت تاثیر قرار گرفت. داونی برای قدردانی به فاکس فیلم «ال کامینوی ۱۹۶۷» که تونی استارک بازیگر نقش مرد آهنی است، هدیه داد.

دوچرخه ۱۲ هزار دلاری کورتنی کاکس به جنیفر آنیستون از عجیب‌ترین هدایای افراد مشهور

کورتنی کاکس، بهترین دوست جنیفر آنیستون، به او دوچرخه زیبا ۱۲ هزار دلاری هدیه داد.

این ۲ دوست هر ساله هدایای عجیب و خاصی به هم می‌دهند که عجیب‌ترین آن یک رزم ناو ۸ سرعته با صندلی چرم بود.

خرید حق رای « برگر کینگ » کانی برای کیم

کانی وست حق رای « برگر کینگ » را خرید و آن را به همسرش کیم کارداشیان هدیه داد. اکنون کیم می تواند با روش خود به تمام شعبه های « برگر کینگ » دنیا (از آمریکا گرفته تا انگلستان) نظارت داشته باشد. پیشنهاد برگزاری عروسی مجلل کانی و کیم از طرف « برگر کینگ » ارائه شد.

موس‌هایی که توسط جابز و وزنیاک امضا شده اند، هدیه کیم کارداشیان به کانیه وست

دادن هدایای عجیب و غریب در زندگی این زوج کم ثبت نشده است! روز پدر بود که کیم برای کانیه هدیه ای نوستالژیک خریداری کرد و آن هم موس‌های امضا شده توسط استیو وزنیاک و استیو جابز بود.

هدیه جزیره ای آنجلینا جولی از عجیب‌ترین هدایای افراد مشهور

این آبشار از طرف جولی به برد پیت برای تولد ۴۸ سالگی‌اش داده شد. جولی آبشاری خرید تا پیت به سبک فرانک لوید رایت خانه ای روی آن بنا کند. اخیرا جولی برای سرگرمی خود جزیره ای قلبی شکل پترا در ۵۰ مایلی نیویورک به عنوان هدیه تولد ۵۰ سالگی خرید. این جزیره مجهز به هلی پد و دو خانه ساخته شده به سبک فرانک لوید رایت است.

دندان روکشی شده طلا، هدیه اسکارلت جوهانسون

جوهانسون همیشه باکلاس، برای تولد ۳۱ سالگی همسر آینده اش، رایان رینولدز، یک گردنبند با مهره‌ای دندان شکل با روکش طلا هدیه داد. مدتی بعد آنها به طور کاملاً منطقی اقدام به کنسل کردن نامزدی خود کردند.

هدیه خودروهای لوکس آدام سندلر به بازیگران فیلم “GROWN UPS”

آدام سندلر که از کار با دوستانش در فیلم Grown Ups”” بسیار لذت برده بود، به هر کدام از آنها خودروهای لوکس هدیه داد. کوین جیمز، راب اشنایدر و کریس راک نیز دریافت کننده این هدیه لاکچری بودند که از بین آنها راک نیز از دیده شدن با مازراتی خجالت می‌کشید. شاید سندلر برای خرید هدیه بعدی حتماً همه جوانب را بسنجد.

هدیه قایق تندرو جسیکا سیمپسون برای تونی رومو

زمانی که جسیکا سیمپسون و تونی رومو مهاجم تیم دالاس کابوی، روابط عاشقانه خود را آغاز کردند، هیاهو زیادی در بین طرفداران دالاس کابوی بلند شد. طرفداران از رابطه این دو زوج جوان راضی نبودند. عدم رضایت طرفداران تا جایی ادامه پیدا کرد که در روزهای بازی آنها خواستار عدم حضور سیمپسون در جایگاه شدند. طرفداران، سیمپسون را عامل حواس پرتی می دانستند.

نکاتی برای خرید کادو خاص

در اینجا ما مطلب عجیب‌ترین هدایای افراد مشهور را برای شما آماده کردیم که یک مقاله بسیار جذاب بود!نظر شما چی بود؟اگر شما هم دنبال خرید کادو هستید، می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.