Skip to content

لیست بهترین کادو های خاص و لاکچری برای مردان

فهرست مطالب

کیف ساعت چرمی 10 خانه

هدیه دادن یکی از بهترین روش‌ها برای نشان دادن عشق و علاقه‌مان‌ به مردان است اما بیشتر خانم‌ها در مورد هدیه گرفتن برای آقایان مشکل دارند و آن را کار سختی می‌دانند چرا که اعتقاد دارند تنوع هدیه برای آقایان کم است و گاهی اصلا نمی‌دانند آقایان چه نوع هدیه‌ای را دوست دارند و با دیدن آن خوشحال می‌شوند. بر خلاف خانم‌ها، آقایان علاقه چندانی به هدایای دکوری و تزئینی ندارند اما مردان برعکس خانم‌ها، بازی‌های فکری و سرگرمی را دوست دارند و بیشتر تمایل دارند کادویی دریافت کنند که بتوانند از آن استفاده کنند.

برای خرید هدیه خاص و لاکچری برای مردان بهتر است ابتدا علاقه و سلیقه آن‌ها را بدانید و مهم‌ترین موضوعی که برای آقایان اهمیت دارد، درک شما از نیاز آن‌ها است. پس تا می‌توانید، لیستی از لوازم موردنیاز آن‌ها تهیه کنید تا در چنین مواقعی بهتر تصمیم بگیرید؛ اما اگر باز هم سردرگم هستید و هنوز نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید در ادامه ما لیستی از هدایای خاص و کاربردی که می‌توانید برای مردان تهیه کنید برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

هدیه ورزشی

اگر همسر، پدر یا برادر شما اهل ورزش است یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید در مناسبت‌های مختلف برای آن‌ها تهیه کنید، لوازم ورزشی است. لوازم ورزشی، هدیه ارزشمند برای آقایان محسوب می‌شوند چون دارای قیمت بالایی است. برخی از هدایای ورزشی که می‌توانید برای آقایان تهیه کنید، عبارتند از:

  • کفش ورزشی
  • ست لباس ورزشی
  • هودی
  • هدفون‌های بی‌سیم ورزشی
  • بطری یا فلاسک آب
  • کیف یا کوله‌پشتی ورزشی

عطر و ادکلن

از هدایای رایج برای آقایان، عطر و ادکلن است و مورد پسند اکثر آن‌ها است. نکته‌ای که در خرید بهترین ادکلن برای روز مرد باید در نظر بگیرید این است که رایحه و عطر موردعلاقه همسرتان را کشف کنید؛ عطر گرم با بوی تلخ دوست دارند یا از بوهای خنک و شیرین لذت می‌برند و به این نکته هم باید توجه نمود که عطر موردنظر دارای ماندگاری بالایی باشد.عطر و ادکلن را می توانید از دریم لند خریداری کنید.

هدیه عطر شخصی سازی شده
هدیه عطر شخصی سازی شده

کیف و کمربند چرم مردانه

شیک‌ترین هدیه‌ برای آقایان، سِت‌های چرمی کیف و کمربند مردانه است که نسبت به هدایای دیگر دارای هزینه کمتری هستند اما بسیار لاکچری و مورد استفاده تمام آقایان می‌باشد. البته پیشنهاد ما به شما این است که چرم طبیعی انتخاب کنید چون دارای اصالت و زیبایی بیشتری نسبت به چرم مصنوعی است. ست‌های چرمی مردانه دریم لند دارای مدل‎های مختلفی هستند که شامل اجزای زیر هستند:

  • کیف پول و کمربند
  • کیف پول، کیف دیپلمات، کمربند، سرکلیدی
  • کیف مدارک، کیف پول، کمربند
  • کیف پول، کمربند، بند ساعت
هدیه مردانه چرم
هدیه مردانه چرم

خرید هدیه ولنتاین برای مردان

یکی از روزهای خاص در سال روز عشق یا ولنتاین است که دخترها و پسرها یا خانم‌ها و آقایان در این روز به یکدیگر هدیه می‌دهند. هدیه‌ای که بیشتر در ولنتاین به یکدیگر می‌دهند شامل گل، عروسک و باکس‌های شکلات است اما بیشتر آقایان به عروسک علاقه ندارند و خانم‌ها به فکر هدیه خاص برای ولنتاین به آقایان هستند که پیشنهاد ما به شما این است که بهترین هدیه ولنتاین برای پسر عطر و ادکلن، لباس، کیف و کمربند است.

بهترین هدیه برای پسرها

هنگام خرید هدیه تولد برای پسرها باید به سن آن‌‌ها و نوع شخصیت‌ و علاقه‌شان توجه کنید. برای پسری که اهل ورزش و تناسب اندام است بهتر است هدایای ورزشی یا هدفون بی‌سیم برای آن‌ها بخرید تا در هنگام ورزش از آن‌ها استفاده کنند؛ اما اگر شناخت چندانی نسبت به علاقه و شخصیت آن‌ها ندارید بهتر است هدایایی مانند: ساعت مچی، عینک آفتابی، ادکلن و کارت هدیه برای آن‌ها تهیه کنید چون این موارد جزء لاکچری‌ترین هدیه برای پسرهاهستند و مورد پسند همه آن‌ها می‌باشد.