Skip to content

نقش هدایای تبلیغاتی در کسب‌وکار

فهرست مطالب

نقش هدایای تبلیغاتی در کسب‌وکار

نقش هدایای تبلیغاتی در کسب‌وکار

به نظر شما نقش هدایای تبلیغاتی در کسب‌وکار چگونه باعث رشد و ارتقا آن می‌شود؟کدام هدایای تبلیغاتی موثر هستند؟ شما به عنوان یک مدیر،چگونه یک هدیه سازمانی تبلیغاتی را انتخاب می‌کنید؟ تصور کنید شما مدیر یک شرکت هستید،در ماه آینده برای قدردانی از مشتری‌هایتان و یا کارمندانتان،تصمیم دارید یک هدیه تبلیغاتی ا انتخاب نمایید،شما علاوه بر اینکه باید یک محصول با کیفیت را انتخاب نمایید،بلکه باید به شخصی سازی هدیه تبلیغاتی خود بسیار اهمیت دهید.

همچنین بخوانید:هدیه سازمانی

تاریخچه استفاده از هدایای تبلیغاتی

اولین محصولات تبلیغاتی معروف و شناخته شده، دکمه‌های یاد بود، در ایالات متحده بوند که از دوره انتخاب جرج واشنگتن مورد استفاده قرار گرفت. در اوایل قرن ۱۹ام بعضی از تقویم‌های تبلیغاتی و صنایع چوبی وجود داشت اما هیچ سازمان و شرکت خاصی، برای توزیع اقلام تبلیغاتی وجود نداشت.

در سال ۱۹۰۴ دوازده تولید کننده تبلیغاتی با یکدیگر متحد شدند تا برای اولین بار انجمن تجاری این پیشه تشکیل شد. این سازمان امروزه به عنوان انجمن محصولات تبلیغات بین الملل یا PPAI معروف است. این سازمان در حال حاضر بالای ۱۰هزار عضو جهانی دارد. بیش از ۲۲۲ هزار توزیع‌کننده و حدود ۴ هزار و ۸۰۰ تولیدکننده دارد.

در سال‌های اولیه، تنوع زیادی از محصولات تبلیغاتی وجود نداشت. با این حال در اوایل دهه ۱۹۸۰ تقاضا از توزیع کنندگان برای یک کاتالوگ از محصولات تبلیغاتی افزایش یافت. تقاضاکنندگان  می‌توانستند مارک و نشان تجاری خود را روی محصولات چاپ کنند. تا سال‌های ۱۹۹۰ این صنعت بیشتر دراوایل بهار و در ایام کریسمس، کالاهای تبلیغاتی را به مخاطبان اهداء می‌کرد.

در سال ۲۰۰۴ راه‌اندازی تجاری محصولات تبلیغاتی شکل جدید به خود گرفت با راه‌اندازی یک سرویس خرید آنلاین تجارت، توزیع‌کنندگان در سراسر جهان با هم متحد شدند. سال ۲۰۰۸ هر توزیع‌کننده، یک وب سایت برای خود طراحی کردند که نشان‌دهنده طیف وسیعی از محصولات تبلیغاتی در آن بود.

همچنین بخوانید:الزام دادن هدیه سازمانی،مخصوص مدیران

نقش هدایای تبلیغاتی خلاقانه در کسب‌وکار

هدایای تبلیغاتی خلاقانه،موثرترین نقش در ارتقا کسب و کار محسوب می‌شود.محصولات تبلیغاتی خلاقانه ابزار فوق‌العاده قدرتمندی، برای بازاریابی هستند زیرا آن‌ها اجازه می‌دهند که یک نام تجاری با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار کرده و باعث جذب و نگهداری مشتریان شود. محصولات تبلیغاتی مفید با طراحی آرم و پیام شرکت‌ها روی خود، باعث آگاهی مصرف‌کنندگان از نام برند و لوگوی شرکت‌ها می‌شود.

تبلیغات قسمت مهمی از کسب و کار در حال رشد است، اما افراد به یک استراتژی موثر برای این امر نیاز دارند. یک عمل ساده می‌تواند یک پاسخ و واکنش خوب را در پی داشته باشد هدیه دادن همیشه یک عمل خوب و پسندیده و روشی مناسب برای تقویت روابط با مشتریان و مخاطبان می‌باشد.

چه چیزی باعث می‌شود تبلیغ یک محصول به خوبی انجام شود؟ به نظر خیلی از افراد، محصولی که به راحتی بتوان خوب توزیع و دیده شود برای تبلیغات مفید و موثر هستند محصولاتی که بتوان نام تجاری یک شرکت را روی آن چاپ کرد بیشتر مورد علاقه و توجه مصرف‌کنندگان قرار می گیرد.

مشتریان وسایل شخصی خود بیشتر حفظ می‌کنند. این محصولات در زندگی روزمره افراد مفید هستند. ابزارهایی که روزانه استفاده می‌شوند موثرترین و مفیدترین کالاها برای تبلیغ کسب‌وکار شرکت‌ها می‌باشند. بسته به مخاطب مورد نظر شما، باید محصول خاصی را برای او در نظر گرفت. برای مثال: اگر مخاطب شما یک دانشجو باشد خودکارهای تبلیغاتی مفیدترین هدیه برای او است.

هدایای تبلیغاتی پرطرفدار

چرا شرکت‌ها از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند؟ کدام یک از محصولات برای کسب وکار شما مناسب است؟

ماگ تبلیغاتی:

ماگ‌های تبلیغاتی یکی از ابزارهایی هستند که به مدت طولانی و در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همین الان ماگ تبلیغاتی تو آنلاین سفارش بده!

خودکار تبلیغاتی:

خودکار ممکن است ساده به نظر برسد اما یکی از مهم‌ترین مزایای خودکارهای تبلیغاتی این است که همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر شرکتی به قلم‌های مارک دار، برای نشان دادن هویت خود نیاز دارد.

خودکارهای تبلیغاتی در دفاتر ثبت، در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد و یا توسط کارمندان در دفاتر کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس خودکارهای تبلیغاتی یکی از موثرترین و در عین حال ساده‌ترین راه برای نشان دادن نام تجاری شرکت‌ها است.

لوازم جانبی کامپیوتر:

از کودکان گرفته تا مادربزرگ‌ها، همه از یک گوشی هوشمند، آیفون، رایانه و لپ تاپ استفاده می‌کنند. آن‌ها دستگاه‌هایی خود را هرجایی که می‌روند، با خود همراه دارند. لوازم جانبی این وسایل یک را عالی برای نشان دادن نام تجاری شرکت شما می‌باشد. این محصولات برای مصرف‌کنندگان چون سودمند و کاربردی هستند و باعث افزایش بازدهی برند می‌شوند پس در میان گیرندگان یکی از محبوب‌ترین و مفیدترین هدایای تبلیغاتی هستند. فلش مموری، پاور بانک، پایه تلفن و پاک‌کننده صفحه کلید لوازم جانبی کامپیوتر هستند.

هدایای سازمانی دریم لند گیفت

تی‌شرت‌های تبلیغاتی:

خرید پوشاک و تی‌شرت‌های تبلیغاتی و چاپ کردن نام تجاری یک راه مفید برای توسعه کسب‌وکار می باشند. این محصول به دلیل اینکه مورد علاقه جوانان و کودکان می‌باشد و از طرفی در مکان های عمومی مانند خیابان‌ها و ورزشگاه‌ها بیشتر در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

نقش هدایای تبلیغاتی در کسب‌وکار

افزایش فروش با هدایای تبلیغاتی مفید

مهم‌ترین چیزی که هنگام استفاده از هدایای تبلیغاتی مفید، ابتدا باید از هدایای تبلیغاتی باکیفیت استفاده کرد. هدایای تبلیغاتی باکیفیت و مفید یک راه عالی برای افزایش شانس فروش می‌باشد، زیرا شما نام تجاری خود را در مقابل دید مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهید. با این‌ حال شما باید به مشتریان یادآوری کنید که شرکت شما محصولات باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

بیشتر افرادی که محصولات تبلیغاتی دریافت می‌کنند یک تصور مطلوب از شرکتی که از آن هدایا دریافت کردند به دست می‌آورند، بنابراین، شما یک پیام تبلیغاتی مفید را به سادگی و با دادن برخی محصولات رایگان به مشتریان می‌رسانید.

نکاتی برای خرید هدیه تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی مفید ابزار بسیار قدرتمند، برای بازاریابی هستند زیرا آن‌ها اجازه می‌دهند که یک نام تجاری با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار کرده و باعث جذب و نگه‌داری مشتریان شود. مصرف‌کنندگان به طور متوسط، محصولات تبلیغاتی را تا شش ماه نگه می‌دارند. هر بار که مشتری، به محصول شما نگاه کند پیام و نام تجاری شما بیشتر در ذهن و خاطره او می‌ماند. شما می‌توانید با تهیه کردن این هدایای تبلیغاتی و طرح کردن لوگوی شرکت روی آن، آینده کسب‌وکار خود را تضمین کنید.

در اینجا ما چند نکته مهم راجع به نقش هدایای تبلیغاتی در کسب‌وکار را برای شما آماده کردیم که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما برای مدیر،کارمند و … تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید هدیه سازمانی خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله