Skip to content

نوشیدن قهوه در ماگ

فهرست مطالب

نوشیدن قهوه در ماگ

نوشیدن قهوه در ماگ

چرا نوشیدن قهوه در ماگ‌ لذت‌بخش‌تر است؟ اینکه ما کدام ماگ را برای نوشیدن قهوه انتخاب می‌کنیم، مسئله بسیار مهمی است. بیشتر ما ترجیح می‌دهیم قهوه را در ماگ بنوشیم و لذت خوردن آن را دوچندان کنیم. در این مقاله از دریم لند گیفت ما قصد داریم درباره نوشیدن قهوه در ماگ با شما صحبت کنیم و به ویژگی‌ها و مشخصات ماگ‌ها بپردازیم و علت اینکه چرا خوردن نوشیدنی‌های گرم در این لیوان‌ها لذت‌بخش‌تر است را توضیح خواهیم داد،با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ماگ برای نوشیدن قهوه

ماگ‌ها با حرارت دادن مواد پرسلن در دمای بسیار بالا ساخته می‌شوند درنتیجه یکی از مقاوم‌ترین لیوان‌های سرامیکی هستند. ماگ‌ها در طرح‌ها و شکل‌های مختلف تولید می‌شوند.

ماگ‌های شخصی سازی شده دریم لند گیفت رو همین الان سفارش بده!

ماگ‌ها دارای رنگ‌های مختلفی هستند. رنگ آبی، سبز، قرمز، قهوه‌ای، سیاه و غیره ازجمله رنگ‌های، ماگ می‌باشند. گنجایش این لیوان‌ها ۴۰۰ میلی‌لیتر است.

برخی از این ماگ‌ها دارای درپوش هستند که در هنگام راه رفتن و یا در مسافرت و انجام فعالیت‌ها از ریختن مایعات درون لیوان جلوگیری می‌کند. نوشیدنی‌های گرم در این نوع لیوان گرمای خود را دیرتر از دست می‌دهد. درپوش‌های ماگ با رنگ لیوان هماهنگ است.

اصولا ماگ‌ها دارای یک روکش سیلیکونی در رنگ‌های مختلف می‌باشد که زیبایی و جذابیت خاصی به این لیوان‌ها داده است. این لیوان‌ها در ابعاد ۱۵*۹*۶ سانتی‌متر ساخته می‌شوند و وزن آن‌ها در حدود ۴۵۰ گرم است.

ماگ‌ها بیشتر در کشور چین ساخته می‌شوند و برای سرو انواع نوشیدن‌ها گرم و سرد و دم‌نوش‌ها مناسب هستند.

لیوان‌ها و ماگ‌های سرامیکی استارباکس در انواع طرح‌ها و مدل‌های زیبا و مدرن تولید می‌شوند. از معروف‌ترین مدل‌های سرامیکی استارباکس می‌توان به مدل لومانا، مدل اکوکاپ، تینوکس، کاپ پرو و غیره می‌توان اشاره کرد.

حس بهتر نوشیدن قهوه با ماگ‌های خاص

یک نوشیدنی گرم محبوب در فصول سرد سال، می‌تواند طعم و میزان علاقه‌مندی متفاوت در ذهن افراد زمانی که در لیوان‌های مختلف سرو می‌شود ایجاد کند. نوشیدن چای و قهوه در لیوان‌های سرامیکی طعمی بهتر نسبت به لیوان‌های دیگر خواهند داشت. زمانی که شما نوشیدنی‌های خود را در لیوان‌های سرامیکی سنگینی مانند لیوان‌های سرامیکی استارباکس می‌نوشید، احساس کیفیت بهتری را درک می‌کنید.

ماگ‌ها قابلیت چاپ طرح‌ها و مناظر زیبا روی خود را دارد. تمایل به زیبایی به طور طبیعی در ذهن و مغز انسان‌ها نهادینه است، از این رو مغز ناخودآگاه میزان کیفیت اجسام مختلف را شناسایی می‌کند، به همین دلیل زمانی که در ماگ‌ها چای یا قهوه می‌نوشید احساس بهتری به ما دست می‌دهد.

لذت نوشیدنی‌های گرم در ماگ

به طور کلی در فصل‌های سرد سال افراد به نوشیدن چای و نوشیدنی‌های گرمی مانند قهوه تمایل زیادی دارند و ترجیح می‌دهند که از لیوان‌های دسته‌دار و سنگین استفاده کنند. نوشیدن چای در لیوان‌های سرامیکی و سنگین طعم و کیفیت بالایی دارد و همه از خوردن این نوشیدنی‌های بیشتر لذت می‌برند.

همچنین بخوانید:ماگ تبلیغاتی

از دلایل اینکه نوشیدنی‌های گرم در ماگ لذت بیشتری دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از دلایل به علت‌های ذهنی و روان‌شناختی انسان‌ها برمی‌گردد چون ساختار مغز انسان وزن بالا یک ابزار را نشانه کیفیت برتر آن وسیله می‌داند.
  • لیوان‌های سرامیکی دمای یک نوشیدنی گرم را به مدت زمان طولانی‌تری نگه می‌دارد و نوشیدن‌های گرم در آن دیرتر دمای خود را از دست می‌دهند.
  • طعم و مزه نوشیدنی‌های در لیوان‌های سرامیکی استارباکس تغییر نمی‌کند و به همان کیفیت اولیه باقی می‌ماند.
  • به دلیل داشتن دسته به راحتی می‌توان در لیوان‌های سرامیکی استارباکس نوشیدنی‌های داغ بریزید و نگران داغ شدن بدنه آن نباشید.

ماگ هدیه تبلیغاتی کارآمد

ماگ‌ها از جنس سرامیک هستند و در جشنواره‌ها و مکان‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت استارباکس دارای شعبه‌های زنجیره‌ای درزمینه فروش قهوه و سایر نوشیدنی‌ها در سراسر جهان می‌باشند. به همین دلیل در این فروشگاه‌ها برای مصرف نوشیدنی‌ها، لیوان‌ها استارباکس را در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار می‌دهد.

ماگ‌ها علاوه بر کاربردی بودن جنبه تزئینی به خود گرفته و برای تزئین دکوراسیون فضای منازل و آشپزخانه‌ها به کار گرفته می‌شوند. همچنین این لیوان‌ها در دفاتر کار مدیران و در لابی رستوران‌ها فضای متفاوت به این مکان‌ها می‌بخشد و روزانه در جلو دید مشتریان و مراجعه‌کننده به این مکان‌ها قرار می‌گیرند.

همچنین بخوانید:۷نکته در خصوص هدایای سازمانی

ماگ‌ها با چاپ شخصیت‌های کارتونی و قهرمانان ملی هر کشور شکل فانتزی به خود گرفته و بسیار موردتوجه کودکان و دختران قرار می‌گیرد. همچنین خیلی از طرفداران لوگو و باشگاه مورد علاقه خود را روی این لیوان‌ها به چاپ می‌رسانند و از خوردن نوشیدنی‌ها در آن لذت می‌برند.

لیوان‌های سرامیکی مخصوص خوردن قهوه و نوشیدنی‌ها گرم می‌باشند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند. این لیوان‌ها به دلیل کاربرد و طرفدارانی که در بین قشرها مختلف دارد هدیه مناسب برای دوستان، آشناییان، کارمندان و مشتریان شرکت‌های تجاری است.

ماگ‌ها قابلیت چاپ طرح‌ها و نقش‌های دلخواه به روش‌های مختلف چاپی ازجمله چاپ سابلیمیشن، چاپ تامپو، اسکرین سیلک و چاپ دیجیتال را دارند. شما می‌توانید از این لیوان‌ها به‌عنوان یک استراتژی برای بازاریابی شرکت خود به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

مجموعه دریم لند گیفت کلکسیونی از محصولات ماگ ازجمله ماگ تبلیغاتی ، استارباکس تبلیغاتی ، ماگ‌های خاص را جمع‌آوری کرده است. این مجموعه در طرح‌ها و مدل‌های مختلف، متناسب باسلیقه و علاقه شما موجود است.

همچنین بخوانید:ماگ تبلیغاتی خاص

شما می‌توانید ماگ‌های تبلیغاتی را با مدل‌ها و رنگ‌های موردعلاقه خود سفارش دهید تا ما لوگو و برند تجاری شرکت شما را بهترین و باکیفیت‌ترین روش چاپی روی این محصولات حک کنیم.

مکان‌های مثل نمایشگاه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، میز کارمندان و مدیران، هدیه به دوستان و مشتریان بهترین ایده برای به نمایش گذاشتن نام و برند تجاری شما در جلو دید عموم مردم با لماگ تبلیغاتی می‌باشد.

دیدن هدایای سازمانی دریم لند گیفت رو از دست نده!

نکاتی برای خرید ماگ تبلیغاتی

ماگ‌ها یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین مدل از لیوان‌ها برای نوشیدن قهوه و دیگر نوشیدن‌های داغ است. چاپ لوگو، مناظر زیبا و لوگوی باشگاه‌ها جذابیت خاصی به این لیوان‌ها می‌بخشد و علاقه‌مندان زیادی را به خرید این لیوان‌ها جذب می‌کند. ماگ‌های تبلیغاتی به دلیل محبوبیتی که دارند یک ایده مناسب برای چاپ و تبلیغ برند تجاری شرکت‌ها می‌باشد.

محصولات تبلیغاتی مفید ابزار بسیار قدرتمند، برای بازاریابی هستند زیرا آن‌ها اجازه می‌دهند که یک نام تجاری با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار کرده و باعث جذب و نگه‌داری مشتریان شود. مصرف‌کنندگان به طور متوسط، محصولات تبلیغاتی را تا شش ماه نگه می‌دارند. هر بار که مشتری، به محصول شما نگاه کند پیام و نام تجاری شما بیشتر در ذهن و خاطره او می‌ماند. شما می‌توانید با تهیه کردن این هدایای تبلیغاتی و طرح کردن لوگوی شرکت روی آن، آینده کسب‌وکار خود را تضمین کنید.

در اینجا ما چند نکته مهم راجع به لذت نوشیدن قهوه در ماگ را برای شما آماده کردیم که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما برای مدیر،کارمند و … تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید هدیه سازمانی خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله