Skip to content

نکاتی که باید برای خرید هدیه روز مادر و روز زن توجه کنیم

فهرست مطالب

هدیه برای مادر و روز زن

هدیه برای مادر در روز مادر برای همه مهم است. برای خرید هدیه روز مادر باید به نکاتی که خیلی مهم است توجه کرد، چون برای کسانی میخاهیم هدیه بگیریم که قطعا برای هر کسی جایگاه مهم و بالایی دارد. در این مقاله میتوانیم شما را در انتخاب هدیه برای مادر راهنمایی کنیم.

خرید کادوی شخصی سازی شده روز زن

خرید هدیه ارزان یا هدیه لاکچری

مبلغی که برای خرید هدیه در نظر دارید بسیار تعیین کننده است. اما ابتدا لازم می دانیم به شما یادآور شویم که نفس هدیه دادن باعث ایجاد حس خوب در هدیه گیرنده و شما می شود نه مبلغ آن، پس مهمتر از قیمت هدیه، این است که این هدیه چقدر متناسب و با فکر و برنامه ریزی تهیه شده است.
مهم این است که چقدر بسته بندی مرتب و زیبایی دارد، نه اینکه در بَگِ دسته دار فروشگاه (پاکت دسته دار) هدیه داده شود که نشان از سَرسَری گرفتن انتخاب هدیه و وقت نگذاشتن برای خرید هدیه است.
آداب هدیه دادن و مکان هدیه دادن بسیار مهم تر از مبلغ هدیه است، داشتن یک متن همراه هدیه می تواند ارزش بسیار بالایی داشته باشد. که به آن هم نیز می پردازیم.

هدیه شما می تواند یک شاخه گل رز قرمز برای مناسبت سالگرد ازدواج باشد که در مکانی مناسب به دور از هیاهو و استرس با یک کارت تبریک و متن عاشقانه و با گفتن کلماتی عاشقانه تاثیرگذاری بسیار بالایی ایجاد کنید.
یا یک خرید ساعت گران قیمت که در خودرو شما، درون پاکت معمولی همان فروشگاه هدیه داده می شود!
انتخاب با شماست.

نکات مهم و کلیدی برای خرید هدیه

خرید هدیه برای یک زن می تواند کاری پیچیده و دشوار باشد. اگر ظرافت به خرج ندهید، پیامتان درست فهمیده نمی شود و شاید نتیجه عکس هم بدهد.
1-بسته بندی کردن هدیه:
زنان هدیه ای را که بسته بندی زیبا داشته باشد بسیار دوست می دارند. هر چه کاغذ کادو، روبان، پاپیون و زرق و برق بسته بندی بیشتر باشد بهتر است. البته افراط هیچ گاه پسندیده نیست. دچار اشتباه رایج نشوید. فایده ای ندارد به گیرنده هدیه بگوئید چشمهایش را ببندد و بعد یک بسته معمولی یا زشت به دستش بدهید. هیچ چیز جای بسته بندی را نمی گیرد.

2- وقایع مهم را حفظ کنید:
اگر به زندگی خود علاقه دارید، روز تولد، روز مادر، سالروز ازدواج و تاریخهای مهم را از حفظ داشته باشید.

3- نیازی به خرج کردن پول یاد نیست:
لازم نیست که حتما طلا و هدایای بسیار گران قیمت بخرید در واقع بر خلاف آنچه که این روزها مد شده ، یک شاخه یا یک دسته گل و عطر خوب ، هر دوی هدایا مناسبی هستند و بیشتر زن ها عاشق این چیزها هستند.

4- وقت را مهم بشمارید:
به خاطر داشته باشید هدیه کوچکی که به موقع داده شود ، هزار برابر بیشتر از هدیه گران قیمتی که با یک هفته تاخیر داده شود ، می ارزد.

5-قبل از روز موعود، به فکر خریدن هدیه باشید:

اگر قصد انتخاب هدیه دوست داشتنی را دارید شما در روز هدیه دادن نمی توانید بهترین هدیه ممکن را با بودجه خود تهیه کنید، باید زود‌تر اقدام کنید تا فرصت کافی برای انتخاب، بررسی و خرید هدیه را داشته باشید.
انتخاب کارت تبریک برای هدیه خود:

کارت تبریک‌های دست‌ساز هنرمندان ایرانی این روز‌ها در اینستاگرام قابل خرید است، کارت تبریک‌های وارداتی هم، که از دیرباز در هر لوازم تحریر فروشی یافت می شود.
اما خلاقانه تر از هر دوی اینها این است که یک کارت تبریک اختصای برای خودتان در فوتوشاپ طراحی کنید و بر روی کاغذ‌های ضخیم کارت پستالی چاپ کنید.
می توانید کارت تبریک را در پاکتی گذاشته و برای زیبا‌تر شدن با پارفین و یک طرح برجسته زیبا، مهر و موم کنید.