Skip to content

نکات جالب کادو دادن

فهرست مطالب

نکات جالب کادو دادن

نکات جالب کادو دادن

داریم کم کم به روزای عید و سال نو نزدیک میشیم، به همین خاطر ما در این مقاله از دریم لند گیفت تصمیم گرفتیم نکات جالب کادو دادن را با شما در میان بگذاریم، پس لطفا و حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دیدن پکیج‌های نوروزی دریم لند گیفت را به هیچ وجه از دست ندهید!

۱.اول اینکه بدانیم اسمش کادو دادن است نه داد و ستد!

وقتی ما به عزیزمان و یا دوستمان کادو می‌دهیم انتظار جبران از او را نداشته باشیم، برای دل خودمان و اینکه عشقمان را سورپرایز کنیم اینکار را انجام دهیم، ممکنه کار سختی باشد اما برای یکبار هم که شده روی خودمان کار کنیم.

کادو مردانه میخوای؟همین الان برو از فروشگاه ما سفارش بده

۲.به جیبت نگاه کن!

همیشه بهترین کادو گران‌ترین کادو نیست،برای خرید کادو خیلی بهتر است که به بودجه خودمان نگاه کنیم و خودمان را مجبور نکنیم که کادوهای گران قیمت بخریم،زیرا اگر مجبور باشیم یک کادو و هدیه گران بخریم دیگر لذت کادو دادن را از خودمان می گیریم و بیشتر حس می‌کنیم که یک وظیفه‌ای بر دوشمان است و باید آن را انجام دهیم و انتظار ما را زیاد می‌کند و ممکن است با خود بگوییم چرا آن‌قدر که من هزینه کردم ازم تشکر نکرد؟:((چرا به اندازه هزینه‌ای که من کدم خوشحال نشد؟چرا جبران نکرد؟و…

۳.به سلیقه‌ی طرف مقابل دقت نمایید

در هنگام خرید کادو تا جایی که امکان دارد به سلیقه طرف مقابل‌تان دقت کنید،نه سلیقه خودتان!مثلا میخواهیم یک هدیه شخصی سازی شده سفارش دهیم،اصلا ببینیم طرف مقابل‌مان از این هدیه خوشش میاد یا اهل این قرتی بازی‌ها نیست!یا اینکه مثلا واسه تولد خواهرزادمون به عنوان کادو تولد پارچ و لیوان نبریم!

۴.دقت کنید برای کی کادو می‌خرید؟

خیلی باید در انتخاب خرید کادو دقت کنیم،اینکه طرف مقابل‌مان چه موقعیتی دارد و نسبتش با من چی است؟برای خرید کادو بسیار پر اهمیت است.

همین باکس هدیه آماده رو برای عشقت سفارش بده

۵.حواسمان به برداشت بد از دادن کادو باشد!

از دادن هدایایی که ممکن است طرف مقابل‌مان برداشت بدی از آنها کند به شدت دوری کنیم،این حرفی یعنی چی؟منظورمان این است که مثلا اگر گیرنده کادو اضافه وزن دارد و یا چاق است از دادن کتاب رژیم لاغری به شدت دوری کنیم.

۶.در کادو دادن ریسک نکنید!

یکی از موردهایی که کادو دادن آن بسیار پرریسک است،دادن پول به جای کادو و هدیه است. بعضی از افراد ممکن است از کادو شما که پول است این برداشت را بکنند که شما وقتی برای او نگذاشتید البته پول به عنوان کادو برای افرادی که با آن مشکل ندارند و یا ممکن است خوشحال هم شوند خیلی هم گزینه خوبی است.

نکاتی برای خرید کادو مردانه

در اینجا ما نکات جالب کادو دادن را برای شا آماده کردیم که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما برای شوهر، دوست، پسر، برادر یا نامزدتان تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید کادو مردانه خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله