Skip to content

نکات مهم خرید موزیک باکس

فهرست مطالب

نکات مهم خرید موزیک باکس

نکات مهم خرید موزیک باکس

نکات مهم خرید موزیک باکس: امروزه موزیک باکس‌ها با ویژگی‌های خاصی که دارند، جایگاه خود را در بین مخاطبان پیدا کرده‌اند. تنوع جنس و رنگ در این جعبه‌های جادویی به حدی است که هنگام خرید دچار سردرگمی و تردید می‌شوید. قابل تصور است که جذابیت ظاهری این جعبه‌ها در حالی که با یک ملودی آرامش بخش و گوش نواز همراه شود، تا چه حدی مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اندازه موزیک باکس‌ها بسیار متنوع است.ما در این مقاله قصد داریم درباره نکات مهم خرید موزیک باکس با شما صحبت نماییم،تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکات بسیار مهم خرید موزیک باکس

در ادامه مطالب برخی نکات ریز اما مهم در زمان خرید موزیک باکس یاد آوری شده است. با رعایت این نکات و در نظر داشتن آنها از موزیک باکس انتخابی خود بیشتر لذت ببرید.

فضای مناسب برای موزیک باکس

در انتخاب اندازه موزیک باکس حتما باید فضایی که برای آن در نظر گرفته‌اید،مناسب آن باشد، بدون داشتن فضای کافی موزیک باکس با تمام زیبایی‌ها و جذابیت‌ها بدون کاربرد است. بنابراین از نکات بسیار مهم در زمان خرید موزیک باکس که باید در نظر داشته باشید، اختصاص فضای کافی به آن است.

انتخاب آهنگ جذاب

آهنگ از ارکان اساسی یک جعبه موزیکال است. امروزه موزیک باکس کابرد تزئینی هم دارد؛ اما هنوز نوع موزیک، از موارد مهمی است که هنگام خرید موزیک باکس مورد توجه قرار می‌گیرد. نام ملودی ممکن است روی بدنه جعبه حک شده باشد یا اینکه موزیک باکس را به نام ملودی آن می‌شناسند.

وزن موزیک باکس

باید دقت کرد جعبه موزیک باکسی که انتخاب می کنید، سنگین نباشد. استفاده از موزیک باکس سنگین به عنوان هدیه یا استفاده روی میز یا سطوح منزل اصلا جالب نیست.بنابراین از نکات مهم هنگام خرید موزیک باکس، وزن آن است که حتما باید در نظر گرفته شود.

جنس موزیک باکس

موزیک باکس‌ها معمولا از جنس چوب، طلق یا شیشه هستند. باید در نظر داشت با توجه به نکاتی از قبیل سلیقه، دکوراسیون داخلی و شرایطی که برای نگهداری و استفاده از موزیک باکس دارید، یک جعبه مناسب برای آن انتخاب کنید. مثلا اگر موزیک باکس شما روی سطوح شیشه‌ای استفاده می‌شود، بهتر است پایه‌های پلاستیکی داشته باشد که به شیشه آسیب نرساند. اگر جعبه در منزل در دسترس کودکان است، موزیک باکس شیشه‌ای توصیه نمی‌شود.

موزیک باکس
موزیک باکس

هندلی یا کوکی بودن

موزیک باکس‌ها در دو مدل هندلی و کوکی در بازار عرضه شده‌اند. در موزیک باکس کوکی شما با چند دور چرخاندن پیچ کوچک و رها کردن از پخش ملودی لذت می‌برید. در موزیک باکس هندلی نیز با چرخاندن اهرمی در کنار جعبه، موسیقی پخش می‌شود.

محفظه جانبی

برخی موزیک باکس‌ها در عین اینکه به عنوان دکور استفاده می‌شوند، دارای محفظه کناری یا فضایی هستند که در آن، جواهرات و وسایل تزئینی ظریف نگهداری می‌شود. داشتن این امکان بر لطف جعبه موزیکال اضافه می‌کند. بنابراین هنگام خرید موزیک باکس، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

برای خرید موزیک باکس ایل تمپو ولا با موزیک‌های لاو استوری،رومئو و ژولیت و سلطان قلب‌ها کلیک نمایید.

تنوع در طرح

ابتدایی‌ترین فرم‌های موزیک باکس در قدیم، تنها در پخش موسیقی کاربرد داشت. با اختراع ابزارهای مختلف پخش موسیقی و ورود آنها به بازار از اهمیت موزیک باکس برای پخش موسیقی کمتر شد؛ بعدا تغییراتی در طرح و ظاهر موزیک باکس‌ها ایجاد شد.

به این ترتیب موزیک باکس‌ها به منظورهای دیگری از قبیل دکوراسیون منزل نیز استفاده شدند. هنگام خرید موزیک باکس لازم است در نظر داشته باشید موزیک باکس علاوه بر اینکه مطابق سلیقه شما است، متناسب با دکوراسیون نیز باشد.


قیمت موزیک باکس

از نکات مهم هنگام خرید موزیک باکس قیمت آن است. طیف وسیع قیمت موزیک باکس‌هایی که در بازار وجود دارد، همچون طرح، رنگ، جنس و ملودی آن ها بسیار متنوع است.ما در فروشگاه دریم لند گیفت موزیک باکس لاو استوری را با قیمت ۲۳۰ هزار تومان برای شما در نظر گرفته‌ایم.

امروزه موزیک باکس‌ها کاربرد زیادی به عنوان هدیه یا دکور دارند. استفاده و کاربرد بالای آن‌ها باعث شده است که تولید کنندگان از خلاقیت طراحان استفاده کرده و موزیک باکس‌هایی متنوع به بازار عرضه کنند. موزیک باکس‌های موجود در بازار در اندازه های بزرگ و کوچک در بازار وجود دارند.ما در این مقاله درباره نکات خرید موزیک باکس با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله