Skip to content

هدایای مناسب برای مدیران

هدایای مناسب برای مدیران

فهرست مطالب

هدایای مناسب برای مدیران

سوالی که بسیار با آن روبرو می‌شویم، به ویژه برای سازمان‌ها، ارگان‌ها و مؤسسات بزرگ ائم از دولتی و خصوصی، این دغدغه همیشه مطرح بوده است که در مناسبت‌‌های مختلف اداری و یا ملی که در آن در پایان هدایای به مدعوین و یا پرسنل سازمانی خود یا مؤسسات طرف همکاری اهدا می‌نمایند، چه هدیه و کادو خاص را انتخاب و اهدا نمایند که به نحو شایسته‌ ای نیات و اهداف اولیه آن از اهدای هدیه برآورده شود. هدیه سازمانی دارای ویژگی‌های خاصی است که مطمئنا توجه به آن می‌تواند دست ما را در انتخاب بهتر و شایسته تر باز گذارده و منجر به نتیجه ای شایسته گردد.
هدیه سازمانی برخلاف هدیه شخصی و دوستانه دارای نوعی رسمیت بوده و دارای وزن و اعتباری خاص باید باشد. حوزه هدیه سازمانی نسبتأ می‌‌تواند بزرگ باشد، اگر عرصه مناسبی انتخاب شود.امروزه سازمان ها و شرکت های بزرگ که به کارکنان خود اهمیت می‌دهند بیشتر به دنبال هدیه سازمانی شخصی سازی شده هستند.

همچنین بخوانید:ماگ تبلیغاتی

هدیه سازمانی خاص

هدیه سازمانی الزاماً باید در بسته بندی‌های شکیل، وزین و ترجیحاً مزین به لوگو یا مشخصات مجموعه اهدا کننده باشد، تا نام اهدا کننده در خاطره ها باقی بماند و شأن هدیه دهنده و هدیه گیرنده در آن لحاظ شده باشد.
ما در دریم لند گیفت هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدیه لوکس، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی و… ورود کرده‌ایم و با عرضه پکیج های انحصاری، ابداعی و متنوع پاسخگوی شایسته‌ ای به نیاز متقاضیان محترم به هدایای گوناگون به ویژه هدیه سازمانی در بسته‌ بندی‌ های شکیل و وزین نموده و با ارائه تمام پیشنهادات جذاب خود در فروشگاه دریم لند گیفت خیال گامی مهم و اساسی در این راستا برداشته است.

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی یکی از نیازهای هر مجموعه و سازمانی برای تبلیغات است. اما ممکن است هدف ما از تهیه هدیه، تبلیغات نباشد. گاهی قصد داریم به اعضای مجموعه خود یادبودی به عنوان کادو و هدیه بدهیم. در این صورت از هدیه سازمانی استفاده می‌کنیم.

همچنین بخوانید:الزام دادن هدیه سازمانی،مخصوص مدیران

هدایای تبلیغاتی و شرکتی

چگونه خدمات و محصولاتمان را معرفی کنیم و برندمان را توسعه دهیم ؟

پس نتیجه میگیریم مهمترین گام در این زمینه تبلیغات و مارکتینگ می باشد.در دنیای امروز که پر است از مشغله های کاری و فکری ،هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روشهای بازاریابی میباشد.

انتخاب هدایای تبلیغاتی برای شرکت ها و سازمان ها کاری دشوار است و نگرانی های زیادی در خصوص اینکه ایا مشتریان هدیه ما را می پسندند و یا برای آنها کاربردی می باشد ،وجود دارد.

چند نکته مهم که باید زمان انتخاب هدایا با توجه به مناسبت ها و یا مراسم های رسمی  در نظر بگیریم را با هم مرور میکنیم

نکته بعدی نحوه ارایه میباشد.بسته بندی ، ظاهر و پوسته روی هدیه نشان دهنده حساسیت و ارزش گذاری شما برای مشتریانتان میباشد.

هدایای مناسب برای مدیران
هدایای مناسب برای مدیران

پکیج های تبلیغاتی مدیریتی

همانطور که قطعا می دانید هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از اثرگذارترین و موفق ترین روش های بازاریابی در سراسر جهان به حساب می آید. در این بین هدایای تبلیغاتی مدیریتی از اهمیتی ویژه برخوردار هستند.

هدایای مدیریتی به گروهی از هدایای تبلیغاتی نفیس که مخاطبان آن در سطوح مدیریتی و بالاتر قرار دارند، گفته می شود.

هدایای مدیریتی شامل هدایای نفیسی مانند صنایع دستی، ست‌های هدیه ، روان‌نویس، کتاب‌های نفیس و هدایای دیجیتال می‌شوند. هدایای مدیریتی به شکل ست‌ هدیه بسیار مورد پسند و محبوب است و اغلب به صورت ترکیبی از محصولات چرم، دیجیتال، لوازم اداری برای میز مدیریت و یا سایر موارد این چنینی هستند.

آنچه هدایای مدیریتی را خاص می کند چیدمان محصولات و نحوه بسته بندی آن است که باعث می شود یک هدیه تبلیغاتی به هدیه ای فاخر درخور مدیران بدل گردد.

همچنین بخوانید:۷نکته در خصوص هدایای سازمانی

هدایای مناسب برای مدیران

اگر به دنبال این هستید که شرکت یا برند خود را با اهدای هدایای تبلیغاتی به مدیران شرکت‌ها معرفی کنید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. اغلب مدیران در ایران هم از سمت خود و هم از سمت دیگران متمایز شناخته می‌شوند و دارای احترام نسبت به دیگر افراد هستند.

البته ابن احترام به معنای چشم پوشی از دیگر افراد غرور نیست. بلکه یک حس درونی و قلبی نسبت به شخص است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که تا جای ممکن تحقیق کنید.

هدایای مناسب برای مدیران استارتاپی

امروزه تعداد شرکت‌های استارتاپی روز به روز در حال افزایش است. این شرکت‌ها معمولاً خدمات و محصولاتی خلاقانه ارائه می‌کنند و رنگ و بوی خلاقیت در سرتاسر سازمان آنها حس می‌شود. پس اولین فاکتوری که برای هدیه‌ی یک مدیر استارتاپی در نظر می‌گیرید، قطعا خلاقیت است. مدیران استارتاپی معمولاً افرادی پویا، صمیمی و برونگرا هستند و به ارتباطات بیش از پیش اهمیت می‌دهند، بنابراین شما می‌توانید با گفتگو و دیدار با آنها تا حدی از شخصیت آنها مطلع شوید و سپس اقدام به تهیه‌ی یک هدیه‌ی تبلیغاتی مدیریتی جالب نمایید.

هدایای تبلیغاتی مناسب برای مدیران شرکت‌ها

مدیران شرکت‌ها، بسته به ماهیت شرکت ممکن است شخصیت قابل حدسی داشته باشند. معمولاً با مراجعه حضوری به دفافتر شرکت‌ها، می‌توان از شخصیت آنها اطلاعات خوبی بدست آورد. چون یک شرکت، عصاره‌ی تفکر مدیرعامل اوست. البته این کار نیازمند روانشناسی عمیقی دارد و شما باید قادر باشید در چند دقیقه نهایتا تا چند ساعت برداشت‌های ذهنی خود را ثبت کنید.

انتخاب هدیه‌ تبلیغاتی برای مدیران

شاید با خود بگویید که مدیر مورد نظر من خود به حد کافی دارای اکسسوری X است و دیگر نیازی به هدیه‌ی من ندارد.. اما این تصور اشتباه است، اگر به این نتیجه رسیدید که یک مدیر بر فرض دارای چندین روان نویس مختلف است، پس یعنی وی به داشتن روان نویس علاقه مند است. یا مدیر جوانی که بر روی میزش انواع گجت‌ها دیده می‌شود، بشدت از هدیه گرفتن یک پاوربانک یا حافظه فلش خوشنود خواهد شد. مدیران خانم را فراموش نکنید. البته حتما در نظر داشته باشید هدایای مدیران خانم را بیش از حد خانمانه در نظر نگیرید. مثلا در نظر گرفتن رنگ صورتی برای هدیه‌ی تبلیغاتی یک مدیر خانم تا حدی جنسیت زده و غیرحرفه‌ایست. سعی کنید در این شرایط ماهیت هدیه را در نظر بگیرید تا ظاهر آن.

گاهی اوقات نیز تضاد منجر به غافلگیری می‌شود. اهدای هدایایی مانند صنایع دستی یا کالاهای سنتی و ایرانی به یک مدیر شرکت IT، می‌تواند بشدت شما را از دیگران متمایز کند و برند شما را تا مدت زمان زیادی بصورت حک شده در ذهن مدیر مورد نظر شما درآورد. بنابراین از تکنیک همسویی در پاراگراف بالا و تضاد در اینجا صحبت کردیم.

همچنین بخوانید:نکات خرید هدایای سازمانی

شخصی سازی هدایای تبلیغاتی

تصور کنید یک هدیه‌ی تبلیغاتی مناسب برای مدیران شرکت‌ها در حال تدارک هستید. همه چیز بر طبق روال در حال انجام است. آیا پس از بسته بندی هدایا را ارسال می‌کنید؟

هرگز این کار را نکنید!

قبل از اینکه هر هدیه را مخصوصا برای مدیر هدف شخصی سازی و سفارشی نکرده‌اید، از اهدای هدیه خودداری کنید. منظور ما از شخصی سازی تایپ کردن یک نامه بر روی کاغذ و درج نام مدیر نیست. بلکه هک کردن یک مشخصه از مدیر(نام وی یا نام شرکت وی) بر روی خود کالای هدیه است. این کار گل طلایی استراتژی تبلیغاتی شماست. حالا که خلاقیت به خرج داده‌اید، حسن ختام آن را هم به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانید.

رساندن یک هدیه‌ی تبلیغاتی به مدیر بصورتی ویژه نیز از تکنیک‌هایی است که ماندگاری برند شما را در ذهن مدیر مورد نظر بیش از پیش تقویت می‌کند. در خصوص این بحث، تصمیم گیرنده شمایید. می‌توانید خودتان شخصاً هدیه را به دست فرد برسانید، می‌توانید بصورتی غافلگیرانه هدیه را تقدیم کنید و… باقی راه‌ها را خودتان حدس بزنید!

نکاتی برای خرید هدیه تبلیغاتی

در اینجا ما چند نکته مهم راجع به هدایای مناسب برای مدیران را برای شما آماده کردیم که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما برای مدیر،کارمند و … تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید هدیه سازمانی خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

مشتریان گرامی

برای ثبت سفارشات سازمانی

لطفا از طریق ارتباط با شماره تماس  ۰۹۲۲۱۳۰۵۷۷۴  با ما در ارتباط باشید

سفارشات غیر سازمانی از طریق سایت قابل ثبت می باشد و لازم  به اعلام میباشد که از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین ارسال محصولات صورت نمیگیرد