Skip to content

هدیه تبلیغاتی اثربخش

فهرست مطالب

هدیه تبلیغاتی اثربخش

هدیه تبلیغاتی اثربخش

در بازار پررقابت امروزه کسب درآمد و اداره آن،کار سخت و پیچیده‌ای است،و هر سازمانی به دنبال خرید یک هدیه تبلیغاتی اثربخش است.

مشکلات کارمندان،مشکلات در تولید،مشکلات با مشتریان،مشکلات حمل و نقل،راضی نگه داشتن کارمندان ،مشکل رقابت بین شرکا و … از جمله مشکلات سختی هستند  اغلب سازمان‌ها و شرکت‌ها با آن درگیر هستند.

هر سازمانی به دنبال دریافت سهم بیشتر از بازار است و خواهان مشتریان بیشتری برای خرید محصولات آنها هستند. پس هر سازمانی باید برای تبلیغ محصولات خود از استراتژی‌های جدید و خلاقانه‌تری استفاده کند. همیشه ایده‌های خلاقانه و جدید تبلیغاتی در مورد هدایای تبلیغاتی جدید وجود دارد که توسط متخصصان بازاریابی ساخته می‌شود. مردم همیشه به دنبال کادو خاص و متفاوت هستند و هدیه خاص و ماندگاری و حک در ذهن طولانی‌تری را ایجاد می‌کند.

عوامل موثر در انتخاب هدیه تبلیغاتی موثر چیست؟

هدایای تبلیغاتی همیشه جواب داده و بازخورد مناسبی را برای شرکتها و تبلیغ بوجود می آورند  ، مردم عاشق دریافت هدایای خاص هستند. نکته بهتر این است که این هدایای تبلیغاتی را می‌توان با نام یا آرم شرکت شخصی سازی کرد و یک هدیه شخصی سازی به کارمندان خود تقدیم کرد.

این هدایا می تواند ماگ، خودکار، تی شرت، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، فلش، تقویم و سررسید، پوشه، دفترچه یادداشت، جعبه کادو، چراغ قوه، ساعت، لیوان، کلاه، پد موس، لوازم جانبی رایانه، لوازم اداری، هدایای چوبی، هدایای مدیریتی و یا هر هدیه سازمانی دیگری باشند.

بهتر است برای تبلیغات، از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید تا تبلیغات در تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله یا بیلبوردهای خیابانی. چرا که هزینه تبلیغات در همه این موارد نسبت به بازخورد آنها از هدیه تبلیغاتی کمتر است و تعداد دیده شدن برای هر نفرکمتر و در نهایت مشتریان پس از مدتی تبلیغات را فراموش خواهند کرد اما هدایا برای مدت طولانی باقی خواهد ماند و مشتری به جای فراموش کردن، از آنها استفاده خواهد کرد.

برای خرید هدایای سازمانی کلیک نمایید.

ایده‌هایی برای هدیه تبلیغاتی خاص؟

داشتن ایده های مناسب هدیه تبلیغاتی کار راحتی نیست زیرا ایده‌ها و گزینه‌های زیادی وجود دارد. شرکت باید بهترین را برای محصول خود و هدیه‌ای که بیشترین تأثیر را بر مشتری دارد انتخاب کند. هدیه تبلیغاتی باید مفید ، زیبا و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد. هر شرکت باید با توجه به بودجه خود هدایای تبلیغاتی خود را انتخاب کند. بهتر است که از چند نوع هدیه با قیمت و تعداد مختلف برای گروه‌های هدف متفاوت انتخاب کنید.

باید مشتریان و مخاطبان را به چند گروه و تعداد مختلف تقسیم نمود و سپس متناسب با میزان اهمیت آنها اقدام به تهیه اقلام تبلیغاتی نمود بهتر است برای مخاطبان و مشتریان بزرگ شرکت از هدیه تبلیغاتی خاص و گران‌قیمت استفاده کرد و بالطبع در تعداد کمتر ولی ارزش بیشتر و برای مشتریان معمول یا کارمندان شرکت و افراد خانواده و مخاطبیان عام از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت ولی در تعداد و حجم بسیار بیشتری استفاده کرد.

نکته دیگر اینکه بهتر است از هدیه‌ای استفاده کنیم که با محصولات و تولیدات شرکت هماهنگی داشته باشد مثلا شرکتی که تولیداتی از جنس چرم یا چوب دارد بهتر است از هدایای تبلیغاتی چرمی یا از هدایای تبلیغاتی چوبی استفاده نماید. به همین ترتیب میتوان از ماگ تبلیغاتی برای محصولات غذایی یا از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی برای شرکتهای مربوط به تکنولوژی استفاده کرد.

هدیه تبلیغاتی اثربخش چیست ؟

بعضی از هدایا از سایر هدایای تبلیغاتی مفید تر اند ، برخی از آنها در همه سنین مانند خودکارهای تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی و لیوانهای شیشه ای یا سرامیکی یا فلاسک و ماگ قابل استفاده است. برخی دیگر را می‌توان توسط افراد خاصی مانند لوازم جانبی رایانه استفاده کرد زیرا همه افراد در هر سنی همیشه از کامپیوتر استفاده نمی کنند. پس این مهم است که وقتی به تهیه هدیه تبلیغاتی برای شرکت خود فکر می کنید تصمیم بگیرید که مشتریان شما چه کسانی هستند و بیشتر از چه وسایلی استفاده میکنند و خصوصیات کاری و رفتاری و سنی آنها چیست.

برای دیده شدن و در معرض انتخاب قرار گرفتن همواره باید بدنبال انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی خلاقانه و مفید و ایده های عملی باشید و گاهی با ایجاد آگاهی در مورد مسایل روز و جدید یا همسویی با مشکلات و خواسته های مخاطبین میتوان بهترین بازخورد و نتیجه را بدست آورد مثلا در حال حاضر مشکلات محیط زیست و آلودگی جهان و مشکل عدم بازیافت محصولات از جنس پلاستیک برای دوستداران محیط زیست یک دغدغه مهم به شمار میرود.

هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده

یکی دیگر از ایده‌های مهم برای تاثیرگذاری و اثربخشی بیشتر یک هدیه تبلیغاتی شخصی سازی آن بر اساس عادات، نیازها و علایق هر منطقه ومحیط مشتریان و مخاطبین است.

از کجا می‌توان هدیه تبلیغاتی اثربخش را سفارش داد؟

شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای گوناگون سازمانی در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه سازمانی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره هدیه تبلیغاتی اثربخش با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.