Skip to content

هدیه تبلیغاتی خاص

فهرست مطالب

هدیه تبلیغاتی خاص

هدیه تبلیغاتی خاص چیست؟

همان طور که می دانید پیدا کردن یک هدیه تبلیغاتی خاص برای افراد مختلف با سلایق متفاوت کار نسبتا سختی است. اغلب سازمان‌هایی که قصد خرید هدیه تبلیغاتی خاص را دارند توجه ویژه‌ای به محصولات پرفروش و معمول موجود در بازار دارند و این موضوع که هدیه‌ای خاص را به مشتریان خود ارائه کنند زیاد توجه نمی‌کنند، چرا که تاثیر گذاری هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد خیلی بیشتر از یک هدیه معمولی است.

وقتی صحبت از هدیه تبلیغاتی خاص می‌شود منظورمان هدایای تبلیغاتی گران قیمت نیست بلکه منظورمان یک هدیه‌ای خلاقانه و همچنین هدیه‌ای با ارزش معنوی بالا است. هدیه‌ای که با بسته بندی لوکس و زیبا طوری که به مشتریان هدیه داده بشود که تاثیر پیام برند شما را در ذهن مشتریان ماندگار کرده و پایبندی مشتریان را نسبت به برند شما چند برابر کند.

برای انتخاب یک هدیه سازمانی خاص خود باید کمی خلاقیت به خرج بدهید. مثلا هدیه‌ی تبلیغاتی می‌تواند یک نایلون تبلیغاتی باشد اما همان طور که می‌دانید این هدیه بسیار کلیشه ای است. بنابراین با کمی خلاقیت و تحقیق می‌توانید هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید که از هرلحاظ شخصی سازی شده و خاص باشد.

پکیج‌ هدایای سازمانی و تبلیغاتی دریم لند گیفت

دلایل استفاده هدیه تبلیغاتی خاص

امروزه، اهدای هدیه تبلیغاتی خاص می‌تواند نوعی بازاریابی پیشرفته برای جذب مشتریان بیشتر حساب شود. بهتر است بر روی هدیه تبلیغاتی خاص خود اسم تجاری و هویت سازمانی شرکت شما هم حک گردد.

همیشه هدیه دادن یکی از راه‌های موثر و مقرون به صرفه برای ایجاد ارتباطات تاثیرگذار و مشارکت می‌باشد و این عمل هدیه دادن رابطه‌ای موثر را میان شخصی که هدیه می‌دهد و گیرنده هدیه به وجود می‌آورد.برای اینکه برند شرکت شما در ذهن مشتریان و مدیران ماندگار بشود نیاز است که محصولات تبلیغاتی خاصی را در اختیار آن‌ها قرار بدهید.

زمانی که راه حل شما برای جذب بیشتر مشتریان‌تان متفاوت و خلاقانه باشد می‌توانید به هدیه تبلیغاتی خاص به عنوان روشی خاص نگاه کنید.

در صورتی که تمایل دارید نام شرکت و برند شما در بین افراد شناخته شود و به دنبال این هستید که به درآمد خود رونق ببخشید بهتر است این نکته را هم مدنظر داشته باشید که در کنار هدایای تبلیغاتی خود، کاتالوگ محصولات را هم ارائه کنید.

مزایای هدیه تبلیغاتی خاص

بازاریابی تاثیر گذار:

گسترش روابط تجاری و بازاریابی گسترده باعث شده که مدیران و صاحبان مشاغل مختلف، در پی راه حل‌هایی موثر برای تبلیغات و معرفی برند خود باشند تا بدین روش سهم بیشتری از بازار را دریافت کنند. به عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌های بازاریابی می‌توان به اهدای هدایای سازمانی اشاره کرد.

معرفی برند شرکت:

هدایای تبلیغاتی در انواع مختلف مدل‌ها در سایزهای کوچک و یا بزرگ، ارزان‌ترین تا گران‌ترین محصولات به همراه لوگو و یا نام شرکت‌ها طراحی می‌گردند. این هدایای تبلیغاتی می‌تواند یک هدیه‌ی شخصی سازی شده و منحصر به فرد برای شغل خاصی باشد و یا اینکه یک کادو کاربردی باشد. با اهدای این هدایای تبلیغاتی به مشتریان می‌توان هم محصول خود را به آن ها معرفی کرد و هم لوگو یا برند شرکت را در ذهن افراد حک کرد.

ایجاد روابط صمیمانه با مشتریان:

هدیه دادن یک روش جهانی برای ابراز علاقه و تشکر است و به مخاطب حس خوبی را انتقال می‌دهد. همین حس خوب می‌تواند برند شما را در ذهن مشتری جاویدان کند. مطمئنا همه افراد هدیه گرفتن را دوست دارند، بنابراین اهدای هدیه به افراد و یا برگزاری قرعه کشی می‌تواند به عنوان عاملی محرک، هیجان و جاذبه را برای مخاطبان به وجود بیاورد.

ثبت لوگو شرکت:

اینکه هدیه تبلیغاتی خود را به عموم مردم هدیه بدهید به شناخته شدن بیشتر محصولتان کمک می‌کند. شرکت‌ها اغلب برای دیده شدن در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند، پس بهتر است زمانی که در این نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنید هدیه تبلیغاتی خود را به مردم اهدا کنید. نکته‌ای که وجود دارد این است که تبلیغات و بازاریابی صحیح، می‌تواند یکی از موثرترین روش‌ها برای شناخته شدن و فروش محصول‌تان به حساب بیاید.

انواع هدیه تبلیغاتی خاص

ست پذیرایی تبلیغاتی 

زمانی که وارد یک شرکت می‌شوید و با جعبه‌های زیبا و شکیل چوبی که برای پذیرایی از مهمان‌ها استفاده می‌کنند روبرو می‌شوید قطعا توجه شما به سمت آن جعبه‌ها جلب می‌شود. معمولا این ست‌ها کمتر مورد توجه افراد برای تبلیغات قرار می‌گیرند اما جالب است که بدانید این ست‌های جذاب می‌توانند تاثیرگذاری فراوانی بر روی مخاطبان داشته باشند.

ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی از جمله وسایلی است که افراد در طول روز برای آشامیدن از آن استفاده می‌کنند و جنبه‌ی یک وسیله‌ی شخصی را برای افراد دارد. از طرفی قابلیت تبلیغاتی بالایی که لیوان دارد باعث شده استقبال خوبی از این هدیه‌ی تبلیغاتی بشود.

ماگ تبلیغاتی
ماگ تبلیغاتی

برای خرید ماگ تبلیغاتی کلیک نمایید.

خودکارهای تبلیغاتی

یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی برای هر شرکتی خودکار تبلیغاتی است و چنانچه از خودکارهای باکیفیت برای تبلیغات استفاده شود، ماندگاری زیادی هم برای مشتری دارد. خودکارهای تبلیغاتی ارزان قیمت و پلاستیکی در بازار زیاد هستند اما خودکارهای فلزی و با کیفیت می‌توانند تاثیر گذاری و دوام بیشتری داشته باشند.

خودکار از جمله هدایایی است که به صورت دائم در معرض دید افراد قرار می‌گیرد. خودکار تبلیغاتی را ممکن است افراد در کیف خود گذاشته و از آن برای پر کردن مدارک، رسید‌های بانکی و برای یادداشت کردن و…  استفاده کنند و برند حک شده بر روی خودکار در ذهن مخاطب می‌ماند.

اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که خودکارهای تبلیغاتی حتما کیفیت و ماندگاری بالایی داشته باشند چرا که برند شرکت شما که بر روی خودکار حک شده برای مدت بیشتری در معرض دید قرار می گیرد و در ذهن مخاطب ماندگار می شود.

برای خرید خودکار تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

از کجا می‌توان هدیه تبلیغاتی خاص را سفارش داد؟

با تغییر سبک زندگی، تکنولوژی و نگرش افراد، بالطبع هدایای تبلیغاتی هم با آن ها تغییر می یابد، اما یک سری از هدایایی که نیازهای اصلی افراد را برآورده می کنند مانند لیوان، خودکار و تی شرت هیچ وقت قدیمی نمی شوند.

در مقابل هدایایی هم هستند که عملکرد خوبی دارند اما در عمل کاربردی برای مشتریان ندارند. بنابراین نیاز است که قبل از انتخاب محصول موردنظر خود به عنوان هدیه تبلیغاتی، تجزیه و تحلیل کاملی از مشتریان موردنظرتان داشته باشید تا بتوانید بهترین و تاثیرگذارترین هدیه‌ی تبلیغاتی را انتخاب کنید.

هدیه دادن به مشتریان، حسن نیت شما را نشان می‌دهد، بنابراین شرکت‌هایی که از این استراتژی ساده و کاربردی استفاده می‌کنند، بیشتر در ذهن مشتریان می‌مانند و معتبرتر می‌شوند؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که برای توسعه و حفظ روابط تجاری خوب، هدیه دادن یک روش منطقی و عالی است. ضمن اینکه فراموش نکنید مشتریان عاشق دریافت هدیه هستند.شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای گوناگون تبلیغاتی در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه تبلیغاتی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره هدیه تبلیغاتی خاص با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.