Skip to content

هدیه تبلیغاتی عید قربان و غدیر

فهرست مطالب

هدیه تبلیغاتی عید قربان و غدیر

هدیه تبلیغاتی عید قربان و غدیر

 بسیاری از ارگان­‌ها و سازمان دولتی و مذهبی در روز دهم و هجدهم ذی‌­الحجه (مصادف با روز چهارشنبه سی‌ام تیرماه و پنج شنبه هفتم مرداد ماه سال 1400) به مناسبت عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم از هدیه شرکتی تبلیغاتی استفاده می­‌کنند. این دو روز از روزهای مهم و بزرگ شیعیان محسوب می­‌شود به گونه‌­ای که در بسیاری از کشور­های مسلمان تعطیل رسمی اعلام شده­‌اند. در این روزها اشخاص می‌­توانند شادی و مسرت خود را با هدیه دادن به دوست و همکار و هدیه گرفتن از آن­‌ها ابراز نمایند. شما نیز می‌­توانید روزهای مهمی که در تقویم ثبت شده اند را به خاطر بسپارید و متناسب با آن‌­ها هدایای تبلیغاتی خود را با خیال آسوده به صورت تکی و حتی در تیراژ بالا سفارش دهید و یک کادوی منحصر بفرد و مقرون به صرفه را انتخاب نمایید.

لطفا با ما همراه باشید تا در ادامه شما را در انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی راهنمایی کنیم.

بهترین هدیه تبلیغاتی عید قربان و غدیر

هدیه خریدن اصولا کار بسیار مشکلی است مخصوصا وقتی خریدار به خوبی از سلایق گیرنده هدیه باخبر نباشد. از این رو انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب و کاربردی به گونه­ای که بتواند بخشی از نیاز­های شخص موردنظر را رفع کند بهترین هدیه محسوب می‌­شود. همچنین وقتی شما لبخند رضایت را هنگام دریافت هدیه بر روی صورت اشخاص مشاهده می­‌کنید خیالتان از بابت انتخاب خود راحت می­‌شود.

انتخاب هدیه تبلیغاتی عید قربان و غدیر عموما به نوع فعالیت شما بستگی دارد و نمی‌­شود یک نسخه را برای همه پیچید، برخی به مناسبت تبلیغ برند خود از چاپ نمودن لوگو بر روی هدیه مورد نظر استفاده می‌­کنند و عده‌­ای دیگر محصول خود را به عنوان اشانتیون و یک هدیه تبلیغاتی اهدا می­‌کنند.

اما اگر دنبال یک کادو تبلیغاتی تزئینی خاص با قیمت مناسب هستید می‌­توانید برخی از هدایای جذاب و کاربردی را در ادامه مشاهده فرمائید.

انواع هدیه تبلیغاتی عید قربان و غدیر

توجه داشته باشید هدیه تبلیغاتی عید قربان و غدیر صرفا در کادوی خاصی خلاصه نمی­‌شود، شما می‌­توانید با یک ایده جذاب و کاملا خلاقانه بر روی آن تبریک خود را چاپ کنید و آن را به یک هدیه ویژه و مناسب تبدیل کنید.

  • ماگ و زیر لیوانی یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی است، همچنین علاوه بر قیمت معقول، متناسب با سلیقه عموم اشخاص نیز هست.
  • پکیج دمنوش نیز هم یکی از مواردی است که می­‌توانید با یک تزئین شیک و زیبا و با قراردادن آن­­‌ها در باکس آن را کاملا رسمی و منحصر بفرد کنید.

از کجا می‌توان بهترین هدایای تبلیغاتی عید قربان و غدیر را سفارش داد؟

هدیه دادن به مشتریان، حسن نیت شما را نشان می‌دهد، بنابراین شرکت‌هایی که از این استراتژی ساده و کاربردی استفاده می‌کنند، بیشتر در ذهن مشتریان می‌مانند و معتبرتر می‌شوند؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که برای توسعه و حفظ روابط تجاری خوب، هدیه دادن یک روش منطقی و عالی است. ضمن اینکه فراموش نکنید مشتریان عاشق دریافت هدیه هستند.شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای تبلیغاتی گوناگون در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند اعیاد مهم، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما سفارش بهترین هدیه تبلیغاتی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره بهترین هدایای تبلیغاتی عید قربان و غدیر با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

و در آخر فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم را به شما همراهان عزیز پیشاپیش تبریک عرض می­‌نماییم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله