Skip to content

هدیه تبلیغاتی لاکچری

هدیه تبلیغاتی لاکچری

فهرست مطالب

هدیه تبلیغاتی لاکچری

کارفرمایان موفق همیشه به دنبال بهترین استراتژی‌ها برای رونق و خاص‌تر نشان دادن کسب‌وکار خود هستند. آنها اعتقاد دارند که یک هدیه تبلیغاتی لاکچری می‌تواند یک ابزار مفید بر بازاریابی کار آنها باشد. هدایای تبلیغاتی برای تمام کارها موثر هستند، البته برای تاثیرگذاری بهتر و بیشتر هدیه سازمانی باید با توجه به نوع کار و مشتریان انتخاب شوند.
ما در این نوشته سعی کرده‌ایم درباره هدیه تبلیغاتی لاکچری برای بهتر دیده شدن تجارت شما،مطلبی را اماده نماییم،پس تا انتهای این مقاله حتما با ما همراه باشید.

برای خرید هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی دریم لند گیفت اینجا کلیک نمایید.

کاربرد هدیه تبلیغاتی لاکچری

قبل از معرفی هدیه تبلیغاتی لاکچری، بهتر است متذکر شویم که این نوع هدیه تبلیغاتی بیشتر برای مشتریان خاص و مهم مانند مدیران شرکت‌ها، پزشکان و کارمندان در نظر گرفته می‌شوند. این موضوع بسیار طبیعی است، زیرا هزینه خرید هدیه تبلیغاتی لاکچری هزینه بر است.
مهم‌ترین ویژگی که یک هدیه را در نظر افراد منحصر به فرد جلوه می‌دهد، کیفیت و طراحی آن است. بنابراین برای انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص موارد زیادی وجود دارد. با این حال باید در انتخاب هدایای تبلیغاتی دقت زیادی داشته باشید، زیرا هدف این است که معرف برند و نام تجاری شما باشد.

۱۰ هدیه تبلیغاتی لاکچری

در این مطلب سعی داریم ۱۰ هدیه تبلیغاتی لاکچری را که برای بازاریابی تمام کسب‌وکارها مفید هستند، به شما معرفی نماییم.

ساعت مچی تبلیغاتی

ساعت مچی یکی از ۱۰ هدیه تبلیغاتی لاکچری محسوب می شود که بسیاری از شرکت‌ها برای بازاریابی از آن استفاده می‌نمایند.برندها و مارک‌های مختلف می‌توانند گزینه خوبی برای ساعت مچی تبلیغاتی لاکچری باشند. این هدیه علاوه بر اینکه یک کادو خاص است همچنین می‌تواند بسیار مورد توجه مخاطبان خاص و مهم شما قرار بگیرد. لازم به ذکر است که علاوه بر ساعت مچی انواع دیگر ساعت مانند ساعت دیواری لوکس و ساعت رومیزی لوکس نیز به عنوان هدیه تبلیغاتی پرطرفدار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خودکار تبلیغاتی لاکچری

شاید با خود بگویید که خودنویس و یا خودکار تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی تکراری هستند. اما باید بگوییم که یک خودنویس با طراحی زیبا و شخصی سازی شده هم می‌تواند در لیست هدایای تبلیغاتی لاکچری قرار بگیرد. استفاده از کمی نقره و طلا در طراحی خودنویس تبلیغاتی می‌تواند باعث خاص‌تر شدن آن شود. این هدیه خاص برای طیف گسترده‌ای از مشتریان قابل استفاده است. با حک لوگوی شرکت خود بر روی بدنه خونویس تبلیغاتی به راحتی برندتان را به دیگران معرفی کنید.

ست چرم تبلیغاتی

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی خاص و همچنین کاربردی می‌گردید، می‌توانید از ست چرم تبلیغاتی استفاده کنید. با هدیه دادن ست چرم طبیعی مردانه و زنانه به مشتریان خود به این اطمینان برسید که آنها همیشه به کسب‌وکار شما وفادار خواهند بود.

ماگ تبلیغاتی لاکچری

اگر می‌خواهید یک کادوی خاص و در عین حال ارزان قیمت را به مشتریان خود بدهید، ماگ تبلیغاتی لاکچری بهترین پیشنهاد برای شما خواهد بود. با انتخاب جنس و نوع طراحی ماگ تبلیغاتی می‌توانید یک هدیه خاص و شیک را به عنوان معرف برند خود به دیگران بدهید.

باکس آجیل و گل

یک هدیه تبلیغاتی لاکچری کمک بسیاری به خاص و متفاوت بودن شما می‌کنند. با انتخاب باکس آجیل و گل لاکچری و شیک می‌توانید یک هدیه تبلیغاتی خاص به مشتریان خاص خود اعطاء کنید. یک باکس آجیل و گل با تزیینات زیبا می‌تواند مورد علاقه تمام سلیقه‌ها باشد.

عطر و ادکلن شخصی سازی شده

انتخاب‌های زیادی برای یک هدیه تبلیغاتی لاکچری خواهید داشت. عطر و ادکلن شخصی سازی شده یکی از بهترین هدایای سازمانی هستند. در انتخاب جعبه عطر تبلیغاتی بسیار دقت کنید، زیرا یک جعبه زیبا و با تزیینات خاص و شخصی سازی شده در لوکس نشان دادن این هدیه تبلیغاتی خیلی مفید است. تنها چیزی که در هنگام سفارش عطر و ادکلن به عنوان یک کادوی تبلیغاتی باید مورد توجه قرار دهید، انتخاب رایحه آن است. فراموش نکنید که تنوع سلیقه‌ها در این مورد بسیار زیاد است. پس باید به سمت انتخاب رایحه‌هایی بروید که مورد پسند همه نوع سلیقه‌ها باشد.

خرید هدیه تبلیغاتی

نکته مهمی که در مورد خرید یک هدیه تبلیغاتی لاکچری باید یادآور شویم این است که کیفیت حک لوگوی شرکت شما بر روی هدایای تبلیغاتی اهمیت بسیاری در جلب توجه مشتریان دارد. پس سعی کنید چاپ لیزر لوگو شرکت شما از کیفیت قابل قبول برخوردار باشد. همانطور که می‌دانید موارد زیادی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی لاکچری وجود دارد. شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای گوناگون تبلیغاتی در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه تبلیغاتی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره هدیه تبلیغاتی لاکچری با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

مشتریان گرامی

برای ثبت سفارشات سازمانی

لطفا از طریق ارتباط با شماره تماس  ۰۹۲۲۱۳۰۵۷۷۴  با ما در ارتباط باشید

سفارشات غیر سازمانی از طریق سایت قابل ثبت می باشد و لازم  به اعلام میباشد که از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین ارسال محصولات صورت نمیگیرد