Skip to content

هدیه سازمانی خاص

فهرست مطالب

هدیه سازمانی خاص

همیشه هدیه دادن باعث به وجود آمدن پیوند و ارتباطات عمیق عاطفی و احساسی بین آدم‌ها شده است. این کار خوب و قوی و ستودنی که از فرهنگ‌های مختلف زنده مانده است، با گذشت زمان و در مسیر تکامل باعث تغییراتی شده اما آنچه که ثابت و غیرقابل انکار باقی مانده، احساس تعلق و حس خوب است که در ضمیر ناخودآگاه انسان‌ها به جای می‌ماند.

از سویی دیگر هرگاه سخن از تعاملات بین انسان‌ها صحبت می‌شود، آنچه که این تعاملات را محکم‌تر می‌کند حس احترام و ارزشمندی برای ابعاد روحی و احساسی انسان‌هاست. برقراری ارتباط قوی و صحیح با این بعد از شخصیت آنها به یک توانمندی، ظرافت و حس انسان‌دوستی شگرفی نیاز دارد.

زمانی‌ که شما به عنوان یک کارفرما و مدیر قدرشناس و کاردان یک مجموعه، توانستید این دو مقوله‌ی ارزشمند را درهم آمیزید، دلتان از حمایت‌های سرشار از تعهد و خالصانه‌ی مخاطبانتان در راستای موفقیت و پیروزی کارتان گرم خواهد شد.

کادو تبلیغاتی قطعا می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین و کارآمدترین تدابیر برای ابراز سپاس و تشکر شما نسبت به مخاطبان برای نقش پر از شور و شوق آنها در حیات و پویایی کسب و کارتان تبدیل شود. اما چگونگی پیاده‌سازی و اجرای آن نیازمند صرف دقت، ظرافت و هزینه است،زیرا کادوهای تبلیغاتی بسیار تاثیر گذار هستند که پل محکمی را میان شما و آنها بوجود آورد.

 هدایای سازمانی خاص و سرشار از احساس

این روزها هدایای تبلیغاتی به یک روش مرسوم برای جذب مشتری تبدیل شده‌اند،اما هدف مجموعه دریم لند گیفت، خیلی ارزشمندتر و والاتر از این تعریف ناچیز است. زیرا هدایای سازمانی خاص قبل از آنکه روشی برای دستیابی به اهداف سودمندانه‌ی کسب و کارها باشند، ارزش‌گذاری برای مخاطبانی ست که این کسب و کارها به امید فراهم آوردن آسایش و رفاه حال آنان استوار مانده‌اند.

پس هدایای تبلیغاتی را تنها به عنوان اشیایی بی‌جان به سوی مخاطبانتان راهی نکنید بلکه باید حامل پیام‌هایی سرشار از احساسات قدرشناسانه و صمیمانه شما باشند و بتوانید در ذهن و روح مخاطبتان جایگاهی ارزشمند و اثربخش داشته باشید، و برای رسیدن به آن تنها احتیاج است که انتخاب‌ها و اقدامات هوشمندانه‌ای را طرح‌ریزی کنید.

جذابیت هدیه سازمانی خاص

 

کیفیت هدیه سازمانی خاص

هدایای تبلیغاتی هر سازمانی نشان دهنده هویت و شخصیت برند شماست. با انتخاب هدایایی تبلیغاتی و سازمانی خاص و کاربردی که کیفیت بالایی ندارند نه تنها مخاطب را مورد بی‌احترامی قرار داده‌اید، بلکه ارزش و جایگاه برند خود را هم زیر سوال برده‌اید.

شما با انتخاب یک کادو خاص، مقاوم و بادوام که مخاطب به دفعات و زمان طولانی از آن بهره می‌برد، علاوه بر مهم شمردن شخصیت و نیازهایش، نام و برند خود را نزد او به‌یادماندنی و جاودانه خواهید کرد.

نوآوری در هدایای سازمانی

کادو و هدیه زمانی تاثیرگذار خواهند بود که مخاطب تمام وسواس، هوشمندی و ظرافتی را که شما در انتخاب آن به کار گرفته‌اید، لمس کند. آن هنگام که شما از انتخاب هدیه سازمانی کلیشه‌ای و قدیمی که همیشه و همه جا در دسترس هستند دوری کنید و با شناخت کافی از مخاطب خود و ارزش و جایگاهی که برای او قائلید سعی در انتخاب یک هدیه سازمانی خاص و متفاوت و در شان مخاطب خود دارید و او را با یک انتخاب آگاهانه و هوشمندانه غافلگیر می‌کنید، برای او بسیار قابل ستایش و دوست‌داشتنی خواهد بود. و با تاثیرگذاری دوچندان، او را از همراهان همیشگی خود و مجموعه‌تان خواهید کرد.

 کاربردی بودن هدیه سازمانی

یکی دیگر از جذابیت‌ها و نقطه‌ی عطف هدایای تبلیغاتی و سازمانی، کاربری آنها در زندگی روزمره‌ی انسان‌هاست. آن گاه که مخاطبتان در حال استفاده از هدیه‌ای که نتیجه‌ی انتخاب هوشمندانه و آگاهانه‌ی شماست می‌باشد، با حسی خوب و سرشار از مهر و وفاداری از شما و برندتان یاد خواهد کرد و انتقال این رضایت‌مندی‌ها به شما و اطرافیان خود از جانب آنها، مقدمه‌ای بر نقش و تاثیر پررنگ او در رونق کسب و کارتان خواهد بود.

هدیه سازمانی خاص برای مخاطب خاص شما

مخاطبین شما سرمایه‌های ارزشمند کسب و کارتان هستند. برای آنکه بتوانید همانطور که شایسته و در خور آنهاست مراتب قدردانی را به جا آورید، کسب شناختی نسبی از آنها و ویژگی‌هایشان یک امتیاز بزرگ برای شما محسوب خواهد شد.

یک بانک اطلاعاتی جامع از مخاطبین و مشتریان، به اقداماتی آگاهانه‌تر و مدبرانه‌تر جهت تهیه هدایای تبلیغاتی شخصی‌سازی شده برای آنها کمک شایان و ارزشمندی خواهد کرد.

آنچه در نگاه اول مخاطب شما را جذب خود خواهد کرد و پیشتر از هر چیزی در ذهن او حک و ماندگار خواهد شد، بسته‌بندی هدایای سازانی و تبلیغاتی ست. یک بسته‌بندی شکیل با طیف‌های رنگی چشم‌نواز و جنس مطلوب، مخاطب را مشتاق و امیدوار به دریافت یک کادو تبلیغاتی منحصربفرد خواهد کرد.

ایده‌های متفاوت، بدیع و خلاقانه‌ی بسته‌بندی‌ها و چگونگی طراحی نام، لوگو و برند شما بر روی هدایای تبلیغاتی تاثیر شگرفی بر تثبیت نام شما در ذهن مخاطب خواهد داشت.

از سویی جنس، کیفیت و استحکام مطلوب این بسته‌بندی‌ها، استفاده و کاربری‌های متفاوت و مداوم آنها را به دنبال خواهد داشت که نشانگر دیده شدن نام و برند شده به دفعات متعدد توسط مخاطب شما و اطرافیانش خواهد بود. استحکام و ایمنی آنها باید به قدری باشد که در صحت و سلامت کامل به دست صاحبانشان برسند.

ولی هیچ‌گاه فراموش نکنید اکثر انسان‌ها آرامش را در سادگی و ظرافت معنا می‌کنند.

هدیه سازمانی خاص برای مخاطب خاص شما
هدیه سازمانی خاص برای مخاطب خاص شما

چگونگی ارسال و اهدا هدایای سازمانی

گرم‌ترین، صمیمانه‌ترین و اثربخش‌ترین شیوه برای تقدیم هدایای تبلیغاتی و سازمانی، دعوت آنان در نمایشگاه‌ها، همایش‎ها و … و اهدای آنها در نهایت احترام و ارزش‌گذاری می‌باشد.

متاسفانه در شرایط کنونی دنیایمان، امکان برگزاری مراسمات و تعاملات نزدیک و چهره به چهره وجود ندارد. بهترین و مطمئن‌ترین روش ارسال، پست می‌باشد. و یا حتی مجموعه شما می‌تواند از نیروهای خود ملبس به فرم و برند شما جهت ارسال هدایای تبلیغاتی استفاده کند. در اینگونه ارسال‌ها که مخاطب شما را نمی‌بیند، باید کیفیت، ارزش معنوی و کاربری هدایای تبلیغاتی در حد بسیار مطلوب، جذاب و رضایت‌بخشی باشد. چرا که این هدایا باید بتوانند نماینده و سفیر شایسته، تمام عیار و فوق‌العاده‌ی شما جهت انتقال پیام‌های قدرشناسانه و متعهدانه‌ی شما باشند.

این مهم، نیازمند برقراری یک رابطه صمیمانه، گرم و مداوم با مخاطب می‌باشد. زیرا از سویی جهت دریافت آدرسی که هدایا به آنجا ارسال شوند، باید حس اعتماد و اطمینان آنها را جلب نمود تا بدون هیچ استرس و نگرانی اطلاعات لازم را در اختیار شما بگذارند و از سویی دیگر باید پیگیری‌های به موقع جهت اطمینان از دریافت هدیه سازمانی خاص در صحت و سلامت کامل توسط مخاطب و همچنین اطمینان از میزان خوشحالی و رضایت او از دریافت آنها انجام شود.

همچنین بخوانید:هدیه سازمانی لاکچری

اهمیت به مخاطب

هدیه گرفتن برای همه‌ی ما جذاب و دوست داشتنی است. اما آنگاهی که شما برای مخاطب خود این فرصت ارزشمند را بوجود می‌آورید تا آزادانه و براساس سلیقه، خواسته و نیازهایش کادوهای تبلیغاتی را انتخاب کند، نگرش آنها را نسبت به خودتان سرشار از تحسین و اعتماد خواهید کرد. و جایگاهی ویژه در ذهن و دل او تصاحب خواهید کرد. انتخاب و تهیه‌ی پک‌های هدایای تبلیغاتی جذاب و ارسال لینک آنها برای مخاطب از اقداماتی ست که مخاطب را بسیار متحیر و هیجان‌زده و غافلگیر می‌کند.

به طور کلی از جمله رایج ترین انواع هدایای سازمانی خاص عبارت اند از:

خودکار سازمانی و روان نویس

ماگ سازمانی

کیف‌های دستی

لیوان‌های خنک کننده

ظروف غذا

دفترچه یادداشت

پاور بانک

تقویم

و بسیاری موارد دیگر

هدیه سازمانی خاص را چگونه بخرم؟

بسیاری از صاحبان شرکت‌ها و کارفرماها با توجه به اهمیت اهدای هدیه سازمانی به دنبال بهتری هدایا با قیمت‌های ارزان هستند. در این رابطه باید بگوییم که مهم ترین عامل در قیمت این محصولات، نوع خرید آن است. به طوری که جهت خرید هدیه‌های سازمانی راه های مختلفی مانند خرید حضوری، خرید اقساطی، خرید عمده و خرید آنلاین هدیه سازمانی وجود دارد.

اما بهترین راه، خرید اینترنتی و آنلاین هدایای سازمانی است. زیرا در این نوع از خرید ضمن برخورداری از بیشترین تنوع در این محصولات، امکان مقایسه قیمت و خرید ارزان ترین هدیه با کیفیت مناسب برای صاحبان شرکت ها فراهم می شود.

چرا هدایای سازمانی دریم لند گیفت؟

فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای خرید هدیه سازمانی خاص خود، به بهترین قیمت بازار از دسته بندی های متنوع محصولات ما بازدید نمایید. در این بازدید جذاب و مهیج در تمامی لحظات پاسخگوی شما خواهیم بود.

به راحتی از انواع هدایا تبلیغاتی ما بازدید کنید و محصولات شگفت انگیز ما را با هم مقایسه کنید و یک خرید راحت، موفق و خوب داشته باشید.

نکاتی برای خرید هدیه سازمانی خاص

در اینجا ما مطلب هدیه سازمانی خاص را برای شما آماده کردیم که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما برای مدیر،کارمند و … تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید هدیه سازمانی خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله