Skip to content

هدیه سازمانی مخصوص تابستان

فهرست مطالب

هدیه سازمانی مخصوص تابستان

اغلب سازمان‌ها در تلاشند تا مخاطبان خود را با تعامل و انرژی بیشتر حفظ نمایند،که این کار غیر از راه‌حل‌های مشتری مدارانه توسط کسب و کارها امکان‌پذیر نمی‌باشد،هر سازمانی باید در تلاش باشد تا برای قدردانی از همراهان و حامیان قدیمی خود،مخاطبان جدید هم دریافت نماید ،یکی از بهترین استراتژی‌ها اهدای هدایای سازمانی و یا تبلیغاتی است.

 

فقط لازم است ظرافت، دقت، تفکر و ایده‌های خلاقانه‌ی خود در جهت برقراری و تداوم این تعاملات انسان دوستانه سرمایه گذاری نمایید. در حقیقت استراتژی هدایای سازمانی نتیجه این سرمایه گذاری‌ها خواهد بود. نتیجه‌ای بسیار موثر، دوست داشتنی‌تر، دلنشین‌تر که ممکن است مجبور باشید هزینه های گزافی را انجام دهید.

چه هدیه سازمانی‌ مخصوص تابستان تقدیم نماییم؟

مخاطبان شما در بازار پرهیایو امروزه برای برآوردن نیازهای زندگی خود گاهی دچار سردرگمی می‌شوند. شما به عنوان یکی از کسب و کارهای فعال در این بازار می‌توانید حسن نیت خود را به آنها ثابت نمایید و ذهن و چشمان او را به سوی افقی زیبا روشن کنید. این امر مهم بدون ایجاد اعتماد، به وجود نخواهد آمد. شما به عنوان یک سازمان بهتر است اهداف خود را به مخاطبان خود باز گو نمایید و چه روشی بهتر از دادن هدایای سازمانی که همراه با مهر و صمیمیتی عمیق است به انجام برسانید. هدایای تبلیغاتی بهترین و شایسته ترین پیام آور برند شما خواهند بود. آن زمان است که مخاطب با شناخت شما به روشی دلنشین، شما و کسب و کارتان را دنبال خواهد کرد و چه بسا یکی از حمایتگران و همراهان بهترین شما باشند.

همچنین بخوانید:نقش هدایای تبلیغاتی در کسب و کار

مخاطبان قدیمی شما هم نیاز به این دارند که از سوی شما به یاد آورده شوند. احساس تنهایی نکنند و آگاه باشند که شما به حضور پر از ارزش آنها واقف هستید و آنها را از یاد نخواهید برد و برای برجای ماندن این رابطه شما خود را از هیچ تلاشی باز نمی‌دارید.

حال به نظر شما هدیه سازمانی که مخصوص تابستان است،چیست؟!

جشن‌های تابستان برای اهدای هدیه سازمانی

با نگاهی به اتفاقات فصل تابستان در تقویم، تاریخ‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی بسیاری وجود دارد که هر کدام فرصتی مناسب و گرانبها هستند برای آنکه به مخاطبان خود بگویید یاد آنها هیچ گاه از حافظه‌ی کسب و کار شما نمی‌رود.

هر مناسبت به فراخور نوع رخداد به وقوع پیوسته‌ی خود، میتواند فرصتی را فراهم کند تا مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و با اهدا یک هدیه سازمانی در خور شخصیت مخاطبان خود،در شادی آنها سهیم شوید.

جشن‌های باستانی و ملی ،از جمله  روزهایی هستند که تنها در تقویم ثبت شده‌اند و جز در معدود نقاطی از کشورمان، گرد فراموشی بر خاطره تاریخی مردمان ما نشسته است. بسیار نیکوست که این جشن‌ها توسط کسب و کار شما به مخاطبانتان شناسانده شده و به مبارکی آن، هدایای سازمانی ارزشمند و دلنشینی را به آنها پیشکش نمایید تا این سنت‌های باستانی و زیبا دوباره در بین مردم ما قرار گیرد.

از جمله جشن‌هایی که به آن بهانه می‌توان به مخاطبان و یا کارمندان خود هدیه سازمانی تقدیم کرد می‌توان به جشن‌هایی مانند جشن تیرگان که در 13 تیرماه با آدابی همچون آب پاشی، فال کوزه و دستبند تیر و باد در کنار رود به جهت  رهایی از گرمای تیر ماه برگزار میشد، جشن امردادگان در ۷ مرداد که به پاس فرشته نگهبان جهان و نگهدارنده‌ی گیاهان و بارور ساختن آنها در دشت‌های سرسبز و در کنار چشمه‌ها و مزرعه‌ها با پایکوبی و شور و شوق وصف ناپذیری برپا می‌گشته و همچنین جشن شهریورگان که برای نیکوداشت ایزد فرماندهان و پادشاهان دادگر و حامی مظلومان در روز 4 شهریور با روشن کردن آتش و جمع شدن دور آن و تقسیم غذا با نیازمندان صورت میگرفته همگی در فصل دل انگیز تابستان روی داده‌اند.

همچنین از جمله روزهایی که به دنبال اهدا هدیه سازمانی مخصوص تابستان هستید، جشن چله‌ی تابستان که در 10 مرداد برگزار میشده را نباید فراموش کنیم. در این روز ایرانیان باستان جشن می‌گرفتند که به چله‌ی تابستان یا چلو‌ی تموز نیز آن را می شناسند.

همگی این جشن‌ها، آیین‌های از خاطر رفته‌ای هستند که نشان از تاریخی پر از شکوه و شور و شادمانی سرزمین پهناور ما دارند. زنده نگه داشتن همه این جشن‌ها می‌تواند بذر شادی و امید را در بین مردمانِ خسته از سختی‌ها و دل‌گرفتگی‌های این روزها بپاشد.

شما و برند شما می‌توانید با اهدا یک هدیه سازمانی به لطافت و فرح بخشی تابستان، یادِ این جشن‌ها و سنت‌ها را در بین مخاطبان خود زنده نگه دارید.

جشن قربان و غدیر در تابستان ۱۴۰۰

همچنین تابستان امسال هم اعیاد مذهبی بزرگی را به خود خواهد دید.جشن عید غدیر ۱۴۰۰ در روز ۷ مرداد،جشن عید قربان ۱۴۰۰ در روز ۳۰ تیر می باشد که علاوه بر این جشن‌ها ، ولادت امام هشتم شیعیان که هر کدام از جایگاهی بالا در بین مردم برخوردارند فرصت بسیار مناسبی هستند تا شادی خود را با مخاطبان و همراهان خود سهیم شوید و فرصتی خواهد بود برای آنکه از خود و کسب و کارتان برای مخاطبانی بگویید که هنوز شما را به شایستگی نمی‌شناسند و وقت آن است تا حامیانی بسیار یار و یاور داشته باشید. و این میسر نخواهد شد جز با گسترش دایره‌ی سرمایه‌های انسانی ارزشمندی که بدون حضور آنها کسب و کار شما معنایی نخواهد داشت.

این امر بسیار حیاتی ست که مدیران سازمان شما بسیار هوشیار و با فراست عمل کرده و نسبت به مناسبت‌های پیش رو اشراف کامل داشته باشند. این باعث خواهد شد تا با یک برنامه‌ریزی هدفمند و بسیار شایسته‌تر از همیشه، نهایت قدردانی و سپاس را از مخاطبان خود به جای آورید.

برای خرید هدایای سازمانی کلیک نمایید.

هدیه سازمانی روز پزشک

گاه نیاز است به فراخور مناسبت پیش رو مخاطبانی خاص شناسایی شوند تا با هدایای سازمانی و تبلیغاتی تهیه شده از قبل با لحاظ کردن تمامی ویژگی‌ها و معیارهای شایسته، مخاطبان هدف خود را غافلگیر نمایید. همانطور که در اوایل شهریور روز پزشک و داروساز را در پیش داریم. و شما می‌توانید با تهیه یک بانک اطلاعاتی از مخاطبان پزشک و داروساز خود این روز را برای آنها بسیار دلچسب تر و به یاد ماندنی تر سازید و برند و کسب و کار شما برای همیشه در ذهن آنها حک خواهد شد.

یا حتی ممکن است کسب و کاری داشته باشید که به صورت مداوم با جامعه‌ی پزشکی در ارتباط و تعامل مستقیم هستید پاسداشت این روز برای آنها از سوی شما بسیار ارزشمند و ستودنی می باشد. و این خود استحکام بخش این تعامل و همچنین عاملی برای پایداری این روابط حرفه‌ای خواهد شد.

همچون شرکت‌های دارویی که به دلیل اهداف مشترک و مراودات نزدیک و مستمر خود با داروسازان، میتوانند فرصت را مغتنم شمرده و با نثار هدایای تبلیغاتی، نهایت خشنودی و رضایت خود را از همکاری و هم‌قطاری با این قشر از جامعه در زیباترین و سزاوارترین شکل ممکن اظهار نمایند.

و یا همچنین جامعه‌ی داروسازان می‌توانند با تقدیم هدایایی زیبا و فراموش ناشدنی به مخاطبان خود، آنها را در شادی خود شریک دارند. هدف تنها ایجاد پیوندی ناگسستنی و محکم می باشد که هدایای تبلیغاتی به عنوان ارزشمندترین روش ممکن این امر را محقق می سازند. هر کسب و کار و هر مجموعه‌ای می‌تواند استراتژی و تدابیر خاص خود را که همراستا با مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه آنها و همچنین همسو با اهداف حرفه‌ی آنها ‌باشد سرلوحه‌ی خویش سازند.

گروهی دیگر از کارمندان که از حضور آنها نباید غافل بمانید مخاطبان و حامیانی هستند که با تلاش شما، شناسایی خواهند شد. این دسته که منسوب به کارمندان بخش دولتی هستند نیز با دریافت هدیه‌ تبلیغاتی از جانب شما بسیار خشنود و خرسند خواهند شد و برای آنها عمل شما بسیار قابل ستایش و تقدیر می باشد.

همچنین بخوانید: ماگ تبلیغاتی خاص

اگر کسب و کاری شخصی دارید می‌توانید علاوه بر کارکنان و کارمندان خود، ایده‌های خلاقانه و تدبیر خود را در اهدای هدایای تبلیغاتی به کارمندان سازمان‌هایی که در تعامل با شما هستند و چشم انداز و اهدافی موازی و یا مشترک با یکدیگر را دنبال می‌کنید نیز سرمایه گذاری کنید.

در اواخر فصل تابستان با روز جهانی صلح روبرو هستیم. روزی پر از معنا و زیبایی که جهانیان را به سوی روشنایی و صلح و آشتی فرا می خواند. مناسبتی بسیار خوش یمن که نوید جهانی بهتر و سرشار از دوستی و آرامش را خواهد داد. برداشتن قدمی هر چند کوچک در این مسیر که سهم مجموعه‌ی شما از پراکندن رایحه‌ی صلح و آشتی در دهکده‌ی جهانی ما باشد، آفریننده‌ی نامی نیک برای برند شما خواهد بود.

هدایای سازمانی هوشمندانه و تاثر برانگیز که روح و ذهن مخاطب را به چالش بکشد و او را به فکر وادارد برای او بسیار ارزشمند و ستودنی خواهد بود.

این‌ها تنها بخشی از مناسبت‌هایی بود که شما می‌توانید بهانه‌ای قرار دهید تا سری به دل‌های مخاطبان خود بزنید و مهربان‌تر از همیشه از آنها یادی کنید. تابستان خود به تنهایی بهانه‌ای بسیار گرانبهاست تا هوای مخاطبان خود را داشته باشید.

و این را نیز هیچ گاه از خاطر نبرید که برای ستودن همراهان و حامیان خود که سرمایه‌های بسیار گرانبهای کسب و کارتان هستند در انتظار هیچ بهانه و مناسبتی نباشید که آنها همیشه سزاوار هدایای سرشار از مهر و عشق و احساسات انسان دوستانه‌ی شما خواهند بود. پس گاه و بی گاه بی هیچ مناسبتی آنها را غافلگیر کنید که برایشان بسیار هیجان انگیز و دلچسب خواهد بود.

از فروشگاه دریم لند گیفت هدیه سازمانی مورد نظر خود را با آرامش خاطر انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شما برای خرید هدیه سازمانی مخصوص تابستان باید به سلیقه و روحیات طرف مقابلتان توجه داشته باشید،اما این نکته را توجه داشته باشید که انتخاب کادو خاص بسیار به سلیقه فرد گیرنده کادو بستگی دارد. ما در این مقاله درباره هدیه سازمانی مخصوص تابستان با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.