Skip to content

هدیه سازمانی چی بخریم؟

فهرست مطالب

هدیه سازمانی چی بخریم؟

هدیه سازمانی چی بخریم؟

هدیه سازمانی چی بخریم؟تقریبا در همه سازمان‌هایی که کارفرما و مدیر به فکر کارمندان و قدردانی از زحمات آنها هستند،در مناسبت‌های مختلف یکی از درگیری‌های ذهنی آنها این است که چه کادویی برای هدیه سازمانی مناسب است؟به همین منظور ما در این مقاله از دریم لند گیفت برای شما عزیزان مطلب ،هدیه سازمانی چی بخریم؟ را آماده کرده‌ایم.پس حتما با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

انواع هدایای سازمانی

همانطور که می‌دانید، هدایای سازمانی تاثیر بسیار زیادی بر روی روحیه کارمندان یک شرکت دارد.وقتی یک کارمند هدیه‌ای از سمت مدیر خود می‌گیرد،به یقین می‌رسد که کارفرمایش،تلاش‌های او را می‌بیند و از او قدردانی می‌کند و بعد از آن برای انجام وظایف خود تلاش بیشتری کرده و رغبت آن هم بیشتر خواهد شد.

هدیه سازمانی چی بخریم؟برای خرید هدیه سازمانی باید خاص و منحصر بفردی آن کادو را ببشتر از هر چیز دیگری در نظر داشت.

ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی از جمله هدایای سازمانی بسیار پرطرفدار است که علاوه بر پرطرفدار بودن آن،یک کادو کاربردی محسوب می‌شود.یک ماگ تبلیغاتی باعث می‌شود که کارمندان قهوه و چای خود را در آن بنوشند و برای همیشه به این اطمینان خاطر برسند که شما قدردان زحمات او بوده‌اید. یک ماگ تبلیغاتی از بهترین هدایای سازمانی محسوب می‌شود و هزینه مناسبی هم دارند که باعث می‌شود افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

پکیج‌های سازمانی دریم لند گیفت

اگر شما به فکر یک هدیه سازمانی خاص و شخصی سازی شده هستید و ارزش زیادی برای کارمندان خود قائلید،پیشنهاد ما به شما این است که پکیج‌های سازمانی دریم لند گیفت را به هیچ عنوان از دست ندهید!

در این پکیج‌های سازمانی تمامی آیتم‌ها شخصی سازی شده و با لیبل ضد آب تهیه شده اند.

دیذن پکیج‌های سازمانی دریم لند گیفت

لوازم جانبی سفر

یکی از پراستفاده ترین هدایای سازمانی وسائل جانبی سفر است که طرفداران خاص خود را دارد و اگر کارمندی دارید که به ماموریت‌های کاری زیادی می‌رود این هدیه‌ها برایش انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای خواهد بود. وسائلی مانند برچسب‌های چمدان برجسته، کیت های شارژر مسافرتی برای وسائل الکترونیکی، بالش های مسافرتی و… از انواع مختلف وسائل جانبی سفر به حساب می‌آیند که قیمت مقرون به صرفه‌ای هم دارد.

خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی از جمله وسایلی هستند که کارمندان در طول ساعات کاری خود با آن سر و کار دارند. تصور کنید اگر کارمندی وسیله ای مانند یک خودکار حکاکی شده را هدیه بگیرد چه احساسی خواهد داشت؟ یک خودکار یا قلم حکاکی شده می تواند هدیه سازمانی مناسب و زیبایی برای کارمند شما باشد.

هدیه سازمانی چی بخریم؟سررسید!

مطمئنا سررسید از آن هدایای سازمانی است که هر کارمندی از دریافت آن لذت خواهد برد. به خصوص اگر شما به عنوان کارفرما یا رئیس سررسید را برای او شخصی سازی کنید و یک هدیه شخصی سازی شده به او کادو دهید. این موضوع به او ثابت می کند که برایش اهمیت خاصی قائل هستید.

هدفون و دستگاه های صوتی

اکثر دفاتر سر و صدای بالایی دارند و این ممکن است بازدهی کارمندان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. با هدیه دادن یک هدفون به کارمند خود می‌توانید از این کاهش بازدهی جلوگیری کنید. کارمند شما می تواند با هدفون و دیگر دستگاه های صدا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد و سر و صدا را نشنود.

تبلت یا کتابخوان الکترونیکی

اگر کارمندی دارید که علاقه خاصی به خواندن و مطالعه دارد یک کتابخوان الکترونیکی هوشمند می‌تواند هدیه سازمانی خوبی برای او باشد. این هدیه به او کمک می‌کند که در ساعات بیکاری یا در تعطیلات مطالعه را با لذت بیشتری ادامه دهد.

هدیه سازمانی چی بخریم؟کارت هدیه

شاید به این موضوع فکر کنید که یک کارت هدیه به عنوان هدیه سازمانی مورد خوبی نیست اما توجه داشته باشید که گاهی کارت هدیه بهترین انتخاب ممکن محسوب می‌شود.

نکات خرید هدایای سازمانی

برای خرید هدیه سازمانی شما نیاز به تفکر و دقت زیادی دارید،به این موضوع توجه کنید که اگر می‌خواهید یک هدیه سازمانی عالی و مطلوب را به کارمند خود اهدا کنید باید زمان کافی را صرف کنید تا بتوانید انتخاب خوب و مناسبی داشته باشید. در ادامه نکته هایی را به شما تذکر می دهیم که با رعایت آن‌ها می‌توانید بهترین هدایای سازمانی را برای کارمندان خود انتخاب کنید.

منصف باشید

به هیچ وجه بین کارمندانتان تفاوت قایل نشوید. اگر برای کارمندی مبلغی صرف می‌کنید برای کارمند دیگر هم همان مبلغ را در نظر بگیرید، گاهی ممکن است علایق کارمندان متفاوت باشد و هدایای گوناگونی را تهیه کنید اما قیمت آن‌ها بهتر است در یک حدود باشد.

خساست را کنار بگذارید!

به این موضوع توجه کنید که برای اهدا هدیه سازمانی هیچ اجباری در کار نیست پس اگر می‌خواهید به کارمندان خود هدیه دهید این کار را با علاقه انجام دهید. نکته دیگری که در این رابطه مهم است این است که بر اساس یک قانون نانوشته هدایای سازمانی هر سال باید ارتقاء پیدا کند تا کارمندان از آن راضی باشند، پس اگر می‌دانید که از نظر مالی توانایی چنین کاری را ندارید در آن سال از اهدا هدیه سازمانی صرف نظر کنید که دلخوری پیش نیاید.

هزینه هدایای تبلیغاتی

  1. به این موضوع توجه کنید که نیاز نیست برای هدایای سازمانی مبلالغ بالایی را هزینه کنید.
  2. گاهی یک هدیه کوچک اما با کیفیت ارزشی بیشتر از هدیه ای بزرگ و بی کیفیت دارد. سعی کنید هدیه را شخصی کنید. به عنوان مثال نام کارمند را بر روی هدیه مورد نظر حک کنید و یک هدیه شخصی سازی شده به او بدهید. این کار باعث می‌شود که کارمند شما بداند برای او ارزش قائل هستید و برایش وقت صرف می‌کنید.
  3. اگر در کنار هدیه یک کارت باشد که خود بر روی آن جمله ای نوشته اید و از کارمندتان به ازای زحمت‌هایش تشکر کرده اید تاثیر هدیه شما بیش از پیش خواهد شد و هدیه ای فوق العاده خاص به حساب می آید.

در انتخاب هدایای سازمانی خلاقیت به خرج دهید. هدیه های تکراری برای کارکنان خسته کننده شده اند و شاید تعداد زیادی از یک هدیه را داشته باشند، با کمی خلاقیت به خرج دادن و زمان گذاشتن می توانید ارزش کار خود را بسیار بالا ببرید به طوری که کارمندان تا مدت ها از آن یاد کنند و قدردان محبت شما باشند.

تصور نکنید فقط وسیله می تواند هدیه باشد بنا به نیاز کارمند خود هدیه مناسب را برایش انتخاب کنید و در صورت توانایی آن را شخصی کنید. منظور از شخصی سازی این است که نام یا ویژگی کارمند خود را بر روی وسیله مورد نظر حک کنید یا در صورتی که می توانید هدیه مورد علاقه اش را به او اهدا کنید. این کارها اگر چه به نظر ساده می آیند اما احساس با اهمیت بودن را برای شخص گیرنده تداعی می کند. لازم به ذکر است که نیازی نیست هدیه حتما گران باشد اما مهم است که هدیه کیفیت بالایی داشته باشد، پس به این نکته هم توجه داشته باشید.

شما میتوانید هدیه مناسب برای سازمان خود به مناسبت های گوناگون را با مشاوره متخصصین شهرگیفت در این زمینه خریداری فرمایید.

هدیه سازمانی چی بخریم؟

در انتخاب هدایای سازمانی خلاقیت به خرج دهید. هدایای تکراری برای کارکنان خسته کننده شده‌اند و شاید تعداد زیادی از یک هدیه را داشته باشند، با کمی خلاقیت به خرج دادن و زمان گذاشتن می‌توانید ارزش کار خود را خیلی بالا ببرید به طوری که کارمندان تا مدت‌ها از آن یاد کنند و قدردان محبت شما باشند.

در اینجا ما چند نکته مهم راجع به هدیه سازمانی چی بخریم؟ را برای شما آماده کردیم که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما برای مدیر،کارمند و … تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید هدیه سازمانی خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.