Skip to content

هدیه شرکتی خاص

فهرست مطالب

هدیه شرکتی خاص

هدیه شرکتی خاص

هدیه شرکتی خاص: راهی بسیار کارآمد و مفید برای بازاریابی و تبلیغ نام تجاری یک برند و ایجاد رابطه مستمر با مشتری، در راس ذهن مشتریان است. هدایای تبلیغاتی مناسب و خوب، تصویر شرکت شما را به درستی منعکس می‌کنند و از سوی دیگر برای هدیه‌گیرنده نیز مفید و کاربردی هستند. از آنجا که این واقعیت وجود دارد که همه دوست دارند چیزی را به صورت رایگان دریافت کنند؛ شما می‌توانید از هدیه شرکتی خاص به عنوان پاداش استفاده کنید و به مشتریان خود نشان دهید که به آن­ها فکر می­‌کنید. شرکت‌ها می‌توانند از هدیه تبلیغاتی به عنوان یک فرصت تجدید خاطره یا یادآوری به مشتریان، پس از اینکه خریدی معادل مبلغ مشخصی انجام داده اند؛ در یک کیف هدیه در یک رویداد خاص، کنفرانس‌­ها و نمایشگاه تجاری بهره ببرند.

بیشتر شرکت‌ها، سازمان‌ها و بنیاد‌ها از هدایای تبلیغاتی برای دیده شدن بیشتر خدمات یا محصولات خود استفاده می‌کنند. اغلب اوقات این‌ها محصولاتی هستند که مردم می‌توانند در زندگی روزمره خود از آن‌ها استفاده کنند و کاربردی هستند. این هدایا در واقع محصولاتی هستند که نام و برند تجاری شرکت، آدرس وب سایت یا شماره تلفن یک مجموعه یا شرکت به صورت خاص بر روی آن­ها حک شده باشد و به منظور یادآوری بیشتر به مشتری طراحی شده‌اند.

تحقیقات نشان داده است که طول عمر مفید استفاده از هدایای شرکتی بین 8 الی 14 ماه است، بنابراین انتخاب یک محصول باکیفیت، کاربردی و مقرون به صرفه به افزایش اعتبار شرکت شما کمک می­‌کند.

لطفا با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با مزایای هدیه شرکتی خاص و انتخاب یک کادوی مناسب آشنا کنیم.

مزایای هدیه شرکتی خاص:

  • علاوه بر اینکه ارائه هدیه شرکتی خاص یک تبلیغ ویژه جهت برندینگ و بازاریابی می‌باشد، شما می­‌توانید با صرف هزینه‌ی کم به مشتریان خود توجه نمایید و رونقی به کسب و کار خود ببخشید.
  • همچنین با ایجاد یک حس خوب بین مشتریان و حتی کارمندان خود به آن‌­ها نشان می­‌دهید که بودن در کنارشان برای شما خوشایند است و قدردان حضور چند ساله آن­‌ها به عنوان مشتری و کارمند هستید.
  • امروزه رقابت بین شرکت‌­ها زیاد است و بین رقبا کسی برنده است که محصولی با کیفیت و خدمات بهتری را ارائه دهد. لذا برای حفظ مشتریان خود ارائه هدایای شرکتی یک روش بسیار کارآمد می‌باشد که موجب می­‌شود شما رقبای خود را کنار بزنید و از آن‌­ها پیشی بگیرید.

انواع هدیه شرکتی خاص

به صورت کلی هدایای تبلیغاتی خاص به دو دسته تقسیم می­‌شوند:

  • هدایای مخصوص کارمند: اگر بدنبال افزایش راندمان کاری در محیط داخلی شرکت هستید می‌توانید با یک تکنیک ساده و موثر تعامل خود را با نیروی کار حفظ کنید بنابراین هدیه دادن یک روش تاثیرگذار است.
  • هدایای مخصوص مشتری: اگر می‌خواهید رابطه­‌ی خود را با مشتریان شرکت نگه دارید و از رقیبان خود پیشی بگیرید می‌­توانید با تهیه نمودن یک بسته هدیه شرکتی خاص نظر مثبت آن‌­ها را جلب نمایید.

بنابراین می‌­توانید با انتخاب یک هدیه مناسب و مطابق با کسب و کارتان، تاثیر مثبت و بسزایی روی مخاطبان خود بگذارید.

از کجا می‌توان بهترین هدیه شرکتی خاص در مناسبت‌های مختلف را سفارش داد؟

هدیه دادن به مشتریان، حسن نیت شما را نشان می‌دهد، بنابراین شرکت‌هایی که از این استراتژی ساده و کاربردی استفاده می‌کنند، بیشتر در ذهن مشتریان می‌مانند و معتبرتر می‌شوند؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که برای توسعه و حفظ روابط تجاری خوب، هدیه دادن یک روش منطقی و عالی است. ضمن اینکه فراموش نکنید مشتریان عاشق دریافت هدیه هستند.شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای تبلیغاتی گوناگون در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه شرکتی خاص را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. با ما بهترین هدیه شرکتی خاص را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره انتخاب هدیه تبلیغاتی کاربردی با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله