Skip to content

هدیه شرکتی خاص

خرید هدیه تبلیغاتی

فهرست مطالب

هدیه شرکتی خاص

یک مدیر هوشمند که به دنبال بهبود کیفیت و توسعه کسب و کار خود می‌باشد، می‌توانند با شناسایی نیازمندی‌ها و ویژگی‌های کارمندان خود محرکی انگیزشی و صمیمی مانند هدایای سازمانی خاص یا هدایای شرکتی خاص را به کار بگیرد و بدین وسیله پیوندی ناگسستنی میان خود و کارمندان مجموعه ایجاد نماید. هدایای سازمانی خاص می‌تواند برای کارمندان نشانی از میزان ارزش و اعتباری باشد که شما به عنوان مدیر مجموعه برایشان قائل هستید. بنابراین باید در انتخاب این هدایا نهایت دقت و ظرافت و هوشمندی را به کار بگیرید تا بتوانید احساس خوشبختی و  قدرشناسیتان را نسبت به پرسنل خود ابراز نمایید.

‌در دنیای پیشرفته امروزه که شرکت‌ها از هر طریقی برای تبلیغات استفاده می‌کنند،استفاده از روش هدیه سازمانی و هدایای تبلیغات به خوبی می‌تواند باعث افزایش تبلیغات با هزینه کم شود. این روش کم هزینه را به راحتی می‌توان به صورت برگزاری مراسمات مناسبتی یا به شکل دائمی برگزار کرد.این هدایا می‌توانند از کوچکترین و ارزانترین اشیا شروع شوند و به هر کسی اهدا شوند.

ارائه هدیه شرکتی و سازمانی شرایط خاصی دارد. هدف از ارائه ی این هدایا با هدیه دادن به صورت معمولی متفاوت است. شما گاهی بدون مناسبت و بدون شناخت افراد به واسطه‌ی تبلیغات به افرادی هدیه خواهید داد اما با این تفاوت که هدف از ارائه، تبلیغ برند شماست. به طور مثال باید مشخص شود که این هدایا از طرف شما بوده است. بارها دیده اید که شما به هنگام خرید، شرکت وسایلی به عنوان اشانتیون با برچسب سازمان و شرکت خود به شما اهدا می‌کند. این وسایل می توانند از قبیل ماگ تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، جا کلیدی و سررسید باشند که لوگوی شرکت روی آن درج شده است. این کار باعث می‌شود چنانچه وسایل شما در مکان عمومی مورد استفاده قرار گیرند نام تجاری شرکت شما بیشتر در دید قرار بگیرد.

پکیج هدایای سازمانی و تبلیغاتی دریم لند گیفت

تاثیر هدیه شرکتی خاص بر برندینگ 

امروزه استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی برای توسعه کسب‌و‌کار، به یکی از عوامل غیر قابل چشم پوشی تبدیل شده است. در این راستا هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها، نقش پر رنگی در توسعه برند و تجارت ایفا می‌کند. این شیوه تبلیغاتی منحصر به فرد، با ایجاد حسی نیک در مخاطب، برند شما را به شکلی هرچه خوشایندتر به مشتریان معرفی خواهد کرد.

آگاهی به هزینه‌بر بودن تبلیغات بر کسی پوشیده نیست، اما این میزان هزینه در هر روش متفاوت خواهد بود. هدایای تبلیغاتی از سایر گزینه‌ها هزینه کمتری خواهد داشت و علاوه بر آن با تاثیر بیشتر ارزش خود را دوبرابر می‌کند. همچنین ماندگاری به نسبت بالاتر این شیوه بازاریابی، شانس معرفی برند به افراد بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. حتی با این کار، هدایا می‌توانند جایگزین مناسب‌تری برای کارت ویزیت باشند، که بسیار مقرون به صرفه و ماندگارتر نیز خواهند بود.

همچنین هدایای تبلیغاتی باعث ایجاد وفاداری در مشتریان می‌شوند. در واقع با دادن هدیه، خاطره‌ای خوش در ذهن مشتری و مخاطب ایجاد می‌شود و این حس نیک، باعث تضمین نسبی وفاداری مشتریان می‌شود. این اتفاق حتی برای هدایای ارزان قیمت هم صدق می‌کند و الزامی نیست که با هدایای تبلیغاتی خاص به این اطمینان دست پیدا کرد.

مزایای استفاده از هدیه شرکتی خاص

اگر شما میخواهید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید باید از انواع روش ها برای تبلیغات استفاده کنید. یکی از این روش‌ها ارائه ی هدیه سازمانی خاص با برچسب شرکت شما می‌باشد. اما این روش تاثیر بسیاری در جذب مشتری برای شما دارد. تبلیغات امروزه هزینه زیادی دارد اما این روش در عین کم هزینه بودن مزایای دیگری نیز دارد. باعث می‌شود مشتری وفاداری بیشتری را به شما داشته باشد. مزیت دیگر این روش معرفی گسترده تر برند شرکت است که باعث جذب مشتری بیشتری می‌شود.

از کجا می‌توان هدایای شرکتی خاص را سفارش داد ؟

هدیه دادن به مشتریان، حسن نیت شما را نشان می‌دهد، بنابراین شرکت‌هایی که از این استراتژی ساده و کاربردی استفاده می‌کنند، بیشتر در ذهن مشتریان می‌مانند و معتبرتر می‌شوند؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که برای توسعه و حفظ روابط تجاری خوب، هدیه دادن یک روش منطقی و عالی است. ضمن اینکه فراموش نکنید مشتریان عاشق دریافت هدیه هستند.شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای تبلیغاتی گوناگون در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه تبلیغاتی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره بهترین هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

مشتریان گرامی

برای ثبت سفارشات سازمانی

لطفا از طریق ارتباط با شماره تماس  ۰۹۲۲۱۳۰۵۷۷۴  با ما در ارتباط باشید

سفارشات غیر سازمانی از طریق سایت قابل ثبت می باشد و لازم  به اعلام میباشد که از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین ارسال محصولات صورت نمیگیرد