Skip to content

هدیه شرکتی شخصی سازی شده

فهرست مطالب

هدیه شرکتی شخصی سازی شده

هدیه شرکتی شخصی سازی شده

 در دنیای امروزی حفظ مشتریان برای رشد و توسعه شرکت یک موضوع بسیار مهم می­‌باشد، شما باید برای جلوگیری از ریزش مشتریان خود و جذب مخاطبان جدید تلاش نموده و به آن­ها نشان دهید که چقدر به آنها اهمیت می‌­دهید. از این رو علاوه بر اینکه ارائه خدمات و محصولات با کیفیت جزو وظایف اصلی شماست می­‌توانید با ارسال یک پکیج هدیه شرکتی تبلیغاتی در مناسبت ها و جشنواره‌­های مختلف، نظر مساعد آن­ها را جلب نمایید و از این طریق مخاطبان خود را راضی و خشنود نگه دارید.

لطفا با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با اصول تهیه و ارائه کادو سازمانی سفارشی آشنا کنیم.

پکیج هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی دریم لند گیفت

کادوی خود را شخصی سازی کنید:

امروزه با توجه به رقابت شدید موجود بین شرکت­‌ها، هدف اصلی از ارسال هدیه شرکتی تبلیغاتی بازاریابی حرفه‌­ای و برندینگ می‌­باشد بنابراین تا وقتی که هیچ نام و نشانی از شرکت شما بر روی هدیه ارسالی وجود نداشته باشد، نه تنها هیچ منفعتی را کسب نمی­‌کنید بلکه ضرر مالی هم به خود وارد نموده‌­اید. انتخاب یک هدیه سازمانی شخصی سازی شده نیاز به تفکر و دقت بسیاری دارد پس بهتر است با توجه به مقدار بودجه‌­ی خود از چاپ و یا درج نمودن نام شرکت، لوگو، اطلاعات تماس و یا حک نمودن تصویر برخی محصولات خود بر روی هدیه مورد نظر استفاده نمایید و این­‌گونه شما با یک ایده خلاقانه یک کادو سفارشی و شخصی سازی شده و منحصر بفرد را به عنوان نماد تشکر و قدردانی به مشتری خود ارائه می‌­دهید.و مطمعنا عکس­‌العمل خوبی را از مشتریان خود دریافت خواهید نمود.

 بودجه مورد نظر را به درستی انتخاب کنید:

یادتان باشد مشتری‌های خود را با توجه به هزینه‌ای که سالیانه بابت ارائه خدمات می‌­پردازند به چند دسته تقسیم بندی کنید و متناسب با آن هدایای تبلیغاتی سقارشی و شخصی سازی شده را آماده نمایید. بعنوان مثال: اگر مشتری شما سالیانه مبلغ 500 تومان بابت خرید ماگ و زیرلیوانی می­‌پردازد نیازی نیست که یک پکیج قهوه خوری لاکچری به ارزش 600 تومان برای ­آن­ها ارسال نمایید.

لازم به ذکر است هدیه شرکتی انتخابی باید علاوه بر ظاهر زیبا و شیک، کاربردی و مقرون به صرفه نیز باشد.

انتخاب یک هدیه چشمگیر و خاص لزوما گران قیمت نیست و شما می‌توانید با طراحی متفاوت ، هدیه خود را شخصی سازی و خاص کنید.اکنون که با نحوه و اصول انتخاب هدایای شخصی سازی شده آشنا شدید در ادامه چند نوع هدیه را به شما معرفی می­‌کنیم:

از کجا می‌توان هدایای شرکتی شخصی سازی شده را سفارش داد؟

هدیه دادن به مشتریان، حسن نیت شما را نشان می‌دهد، بنابراین شرکت‌هایی که از این استراتژی ساده و کاربردی استفاده می‌کنند، بیشتر در ذهن مشتریان می‌مانند و معتبرتر می‌شوند؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که برای توسعه و حفظ روابط تجاری خوب، هدیه دادن یک روش منطقی و عالی است. ضمن اینکه فراموش نکنید مشتریان عاشق دریافت هدیه هستند.شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای تبلیغاتی سقارشی و شخصی سازی شده گوناگون در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه تبلیغاتی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره اصول انتخاب هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.