Skip to content

هدیه شرکتی چیست؟

فهرست مطالب

هدیه شرکتی چیست؟

هدیه شرکتی چیست؟

امروزه در سرتاسر جهان یکی از بهترین روش های بازاریابی حرفه ای برای تبلیغ و شناخت یک شرکت استفاده از هدایای تبلیغاتی شرکتی می­‌باشد که اغلب با استفاده از درج لوگوی شرکت، اسم برند دلخواه، آدرس سایت و یا شماره تماس بر روی محصولی که به عنوان هدیه شرکتی در نظرگرفته می‌­شود می‌­توانید نظر مثبت مشتری­های خود را جلب نمایید و یک کادوی منحصر بفرد را ارائه دهید.

معمولا در رویدادهای مختلف، نمایشگاه، کنفرانس­ها و به مناسبت تبریک: سال نو، شب یلدا، روزمهندس، روز کارگر، روز پزشک، ایام مذهبی و ملی و … می‌­توانید از هدایای سازمانی مخصوص برای جلب نظر مشتری و خوشحال کردن آن­‌ها استفاده کنید و نام خود را در خاطر آن­ها به یادگار بگذارید.

لطفا با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با مزایای هدیه تبلیغاتی و انتخاب یک کادوی مناسب آشنا کنیم.

بیشتر بخوانیم:هدیه سازمانی

هدیه شرکتی خاص

مزایای هدیه شرکتی

  1. تبلیغ مداوم:

مزیت هدیه دادن نسبت به راه‌­های دیگر تبلیغات لحظه ای این است که تبلیغ به صورت مداوم صورت می‌­گیرد.

به عنوان مثال یک تبلیغ صوتی یا تصویری بعد از هر بار پخش شدن در تلویزیون و یا رادیو و نمایش تبلیغ بعدی به فراموشی سپرده می­‌شود اما شما وقتی یک ماگ تبلیغاتی که بر روی آن لوگوی شرکت حک شده است را به عنوان هدیه شرکتی در نظر می­‌گیرید، و در نهایت با قرار گرفتن آن ماگ بر روی میز مشتری، ان فرد با هر بار نوشیدنی خوردن نام شرکت شما در ذهن او نقش می­‌بندد.

  1. هزینه کم:

همه‌­ی افراد از هدیه گرفتن و هدیه دادن خوششان می‌آید لذا می‌­توان گفت که اهداء هدیه­ شبیه هیچ کدام از روش­‌های تبلیغاتی نیست، می­‌شود با ارسال یک هدیه شرکتی مناسب ارتباط خود را با مشتری حفظ کرد و رونقی به کسب و کار خود بخشید.

همچنین همانطور که می­‌دانید امروزه هزینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی بسیار بالا است و قیمت در انتخاب یک هدیه سازمانی امری اجتناب ناپذیر است. بنابراین یکی از مهمترین مزایای هدیه شرکتی مناسب، هزینه کم و مقرون به صرفه آن نسبت به سایر روش‌­ها می‌­باشد.

  1. برند سازی:

از دیگر مزایای هدیه سازمانی شناخت قابل توجهی است که مشتریان بالقوه شما از برند شما بدست می­‌آورند و تا وقتی که هدیه شما برای مشتری کاربردی است برند شما نیز در ذهن مخاطب باقی می­‌ماند.

پکیج هدایای سازمانی و تبلیغاتی دریم لند گیفت

انواع هدیه شرکتی

هدایای تبلیغاتی مناسب باید به گونه‌­ای انتخاب گردند که شما بتوانید متناسب با نوع کسب و کارو فعالیت خود با صرف کمترین هزینه بیشترین بازده را بدست آورید و به همه­­‌ی خواسته‌های خود برسید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم اول باید با انتخاب محصول مناسب به هدف خود که تداوم تبلیغ و برندسازی هست برسیم، بنابراین محصول مورد نظر باید به گونه‌­ای انتخاب شود که به صورت مکرر استفاده گردد و جلوی دید مخاطب قرار گیرد. و نکته ی دوم انتخاب هدیه‌­ای است که علاوه بر کسب رضایت مشتری، ارزان و باکیفیت نیز باشد.

لطفا این نکته را فراموش نکنید که محصولات بسیاری وجود دارند که هم از نظر کاربرد و هم از نظر قیمت مناسب هستند اما طول عمر کافی را ندارند که موجب می­‌شود شما ان گونه که می­‌خواهید به اهداف خود نرسید. ما به شما کمک می­‌کنیم تا بتوانید به یک ایده خلاقانه و عالی برسید.

از کجا می‌توان بهترین هدایای شرکتی را سفارش داد؟

هدیه دادن به مشتریان، حسن نیت شما را نشان می‌دهد، بنابراین شرکت‌هایی که از این استراتژی ساده و کاربردی استفاده می‌کنند، بیشتر در ذهن مشتریان می‌مانند و معتبرتر می‌شوند؛ بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که برای توسعه و حفظ روابط تجاری خوب، هدیه دادن یک روش منطقی و عالی است. ضمن اینکه فراموش نکنید مشتریان عاشق دریافت هدیه هستند.شرکت دریم لند گیفت، با ارائه انواع هدایای گوناگون تبلیغاتی در حال فعالیت است. مجموعه‌ها می‌توانند برای مناسبت‌های مختلفی مانند همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سالگردها، رویدادهای کاری و مناسبت‌های متعدد سفارش خود را ثبت نمایند.با ما بهترین هدیه شرکتی را با خیالی آسوده و با قیمتی مقرون به صرفه انجام دهید. ما در این مقاله درباره هدیه شرکتی چیست؟ با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو تولد،کادو مردانه،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.