Skip to content

ولنتاین ۹۹ چه روزی است؟

فهرست مطالب

ولنتاین ۹۹ چه روزی است؟

ولنتاین ۹۹ چه روزی است؟

ولنتاین ۹۹(۲۰۲۱) چه روزی است؟❤

کادو خاصی که در این روز برای عشقتان در نظر گرفتید چیست؟?

آیا قصد دارید در روز ولنتاین عشقتان را سورپرایز کنید؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی، مشغله کاری در جامعه باعث شده است که گاهی خیلی‌ها یادشان برود عزیزانی دارند که باید گاهی با یک کلمه دوستت دارم می‌توانند خوشحالشان کنند. بعضی‌اوقات نعمت‌هایی داریم که با هزاران میلیارد ارزش مالی قابل قیاس نیست و درواقع بزرگ‌ترین نعمت‌هایی هستند که ارزش مادی نمی‌توان روی آن گذاشت. با چشم‌پوشی از این نعمت‌هایی که خداوند نثار انسان‌ها کرده، با هدر دادن زمان روزی می‌رسد که می‌فهمیم چه قدر برای گفتن کلمه دوستت دارم و قدردانی از آن‌ها دیر شده است.
اما روز ولنتاین همه‌ی عاشقان منتظرند روز ولنتاین برسد و عشقشان را سورپرایز و خوشحال نمایند.

ولنتاین ۹۹ چه روزی است؟

ولنتاین سال ۱۳۹۹ مصادف با  ۱۴ فوریه ۲۰۲۱ است که در روز۲۶ بهمن ماه برگزار می‌شود. این روز برای عشاق یک روز ویژه است. افسانه‌های زیادی در مورد ولنتاین وجود دارد. یکی از این افسانه‌ها که دهان‌به‌دهان چرخیده این است که امپراتوری روم ازدواج را برای مردان و زنان قدغن کرده بود. کشیش والنتین به‌ صورت مخفیانه عاشقان را به عقد هم درمی‌آورد و گل سرخ به آن‌ها هدیه می‌داد. امپراتور روم متوجه این موضوع شده و والنتین را در زندان حبس کرد. در زندان والنتین عاشق دختر نابینای زندانبان شد و با عشق والنتین و دختر نابینا، بینایی دختر برگشت. در تاریخ ۱۴ فوریه والنتین را اعدام کردند. والنتین، نامه‌ای که برای دختر نوشته بود با امضای “والنتین تو” و این نامه همیشه به یادگار از آن در ذهن‌ها و قلب‌ها ماند. از آن به بعد والنتین سمبل عشق شد و تا به امروز همچنان این روز را یادبود می‌گیرند.
ولنتاین مظهر عشق و محبت است. مهم نیست کدام کشور و از چه دین و مذهبی باشید. وقتی عاشقانه کسی را دوست دارید، همه حستتان را می‌خواهید به او نشان دهید و چه بهتر که در این روز خاص زیباترین احساسات را نثار عشقتان بکنید.
عشاق بی‌صبرانه منتظر  سورپرایز روز ولنتاین هست و دوست دارند با خرید کادو خاص هر چند کوچک اما به‌یادماندنی به عشق‌شان یادآور بشوند که به یادشان هستند. ولنتاین نیز مانند روزهای خاص دیگر مراسم و آیین خاص خودش را دارد. این مراسم در هر جای دنیا ممکن است متفاوت باشد، اما معمولاً خرید کادو شخصی سازی شده به همراه شکلات جعبه‌ای با یک عروسک کوچک خرسی برای کسی که دوستش دارید، جزو نماد و رسوم روز ولنتاین است.
اغلب آقایان چند روز قبل از ولنتاین و حتی ماه‌ها قبل درگیر فکر کردن به این هستند که چی واسه کسی که دوستش دارم، بخرم؟ خانوم‌ها به چی علاقه دارند؟ چی بخرم که همسرم از هدیه‌ام خوشش بیاد؟ بهترین کادویی که توی ولنتاین می‌تونم بخرم چیست؟
کادو خاص شخصی سازی شده، شکلات‌های خوشمزه با عروسک خرس را درون یک باکس زیبا با طرح قلبی قرار داده و می‌توانید در کنار آن ست‌های آرایشی زنانه قرار دهید. حتی پک‌های کامل لوازم آرایشی نیز بهترین گزینه و بی‌ دردسرترین انتخاب است. عطرهای خوشبو یا تیشرت ست و ماگ جادویی در کنار کادو روز ولنتاین را رویایی می‌کند. کارت روز ولنتاین را در کنار آن قرار دهید. روز ولنتاین همیشه در خاطر عشقتان خواهد ماند.

۱.کیک ولنتاینی خاص:

یکی از ایده‌های جالب و خاص برای سورپرایز روز ولنتاین گرفتن کیک ولنتاین است که به صورت قلب و قرمز رنگ در شیرینی فروشی موجود است. اگر خودتان هم بلدید که چه بهتر!
رنگ کیک ولنتاین باید قرمز باشد. طرز درست کردن کیک ولنتاین بسیار ساده است و کافیه کمی برای آن وقت بگذارید تا از درست کردن آن در کنار بقیه کادوها لذت ببرید.
در ادامه به شما کادو ولنتاین مخصوص خانوم‌ها معرفی می‌کنیم.با ما همراه باشید.

۲.گل رز نماد روز ولنتاین

در روز ولنتاین اغلب افراد در گلفروشی‌ها دنبال گل هستند تا برای عشقشان بفرستند و در کنار عاشقان گلفروشان هم خوشحالند!!!
معمولاً گل رز به رنگ قرمز نشانگر عشق و محبت است. وقتی می‌بینید که رز قرمز تمام‌شده رنگ های دیگر هم می‌توانید در مرحله‌ی بعدی بخرید. در این روز اغلب عاشقان حداقل یک شاخه گل در این روز به طرف مقابلشان تقدیم می‌کنند.اگر شما کسی را ندارید که برایش گل بخرید می‌توانید خودتان برای خودتا گل بخرید.پیشنهاد میکنیم مقاله چرا برای خودمان هدیه بخریم؟ را مطالعه نمایید.

۳. شکلات در روز ولنتاین

در کنار گل،شکلات هم از موسومات روز ولنتاین است و ار آنجایی که اغلب دختران عاشق شکلات هستند کار برای آقایان راحتتر شده است.در کنار شکلات میتوانید پاستیل،آبنبات،لواشک و … در جعبه هدیه‌تان بگذارید.
بالای  ۵۰ درصد از کارت‌پستال‌های ولنتاین به همراه شکلات‌های قلبی زیبا قبل از ولنتاین فروخته می‌شود. نشان دهنده این است که همه برای رسیدن این روز عجله داشته باشند. تعداد خیلی زیاد جعبه‌ هدیه‌های قلبی از شکلات قبل از تاریخ روز ولنتاین فروخته شده‌اند.

۴. عروسک خرسی

عروسک خرسی به عنوان کادو ولنتاین یکی از بهترین کادوها برای خانوم‌ها است. این عروسک  برای عشقتان همیشه به یادگار باقی می‌ماند. که در سایزهای کوچک و بزرگ وجود دارد و با توجه به بودجه ای که در نظر دارید سایز آن را انتخاب کنید. عروسک خرسی را در روز ولنتاین فراموش نکنید. عروسک یکی از سمبل‌های روز ولنتاین است.

۵. عطر و ادکلن

 بعد از اینکه به سوال ولنتاین ۹۹ چه روزی است؟ رسیدید میتوانید یکی از کادوهای شیک و خاص برای خانوم‌های لاکچری عطر است. عطر و ادکلن در هر مناسبتی از بهترین کادوها محسوب می‌شود. عطرها در انواع و اقسام مختلف با بوهای متفاوت وجود دارد. عطری که از کیفیت بالا برخوردار باشد معمولاً قیمت بالایی دارد. اما شما با توجه به بودجه خودتان هزینه نمایید.

۶. ماگ استار باکس شخصی سازی شده

یکی از کادوهای خاص خرید ماگ استار باکس شخصی سازی شده هست. شاید تا به حال اسم ماگ استار باکس شخصی سازی شده به گوشتان نخورده باشد. شما می‌توانید روی این ماگ ها اسم طرف مقابلتان را بنویسید و آنرا کاملا خاص و شخصی نمایید. که در ایران نوع ماگ‌ها فقط در دریم لند گیفت تولید می‌شود.

۷.تیشرت ست از هدایای خاص روز ولنتاین

عکس‌ها همیشه خاطرات زیادی را به یاد می‌آورند و زمانی زیبا می‌شود که بر روی لباس خود عکسی از عشقتان به همراه داشته باشید. می‌توانید دو تیشرت از عکس هم داشته و آن را چاپ کنید. تیشرت‌هایی یک شکل و با عکس عشقتان که هر دوی شما در روز ولنتاین باهم ست کنید. خرید این تیشرت‌ها به عنوان یک کادوی دوست‌داشتنی در روز ولنتاین برای خانوم‌ها بهترین پیشنهاد است.

۸.دادن حلقه ازدواج در روز ولنتاین

خیلی از آقایان از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌کنند تا در این روز خاص از دوست‌دخترشان خواستگاری کنند و چه‌بهتر که کادوی شما درخواست ازدواج و خرید حلقه‌ای ساده و شیک برای همسر آینده‌تان باشد.

چند پیشنهاد کادو مردانه:

 ست کیف و کمربند چرم طبیعی
 ست قمقمه جیبی
 ست خودکار و جا سوئیچی
 عطر و اسپری
ست فندک و جا سیگاری
 ساعت مچی
 پیراهن و تیشرت
 کیف دستی چرم
ست پاپیون، کروات و دکمه سردست
 عینک آفتابی
در کنار این کادوهای جذاب، می‌توانید گل، شکلات و عروسک تدی که نماد ولنتاین است، قرار دهید. همچنین پک‌های ولنتاینی در فروشگاه دریم لند گیفت به فروش می‌رسد. با انتخاب این پک‌ها خیال خود را راحت خواهید کرد.