Skip to content

پیشنهاد خرید کادو مردانه

فهرست مطالب

پیشنهاد خرید کادو مردانه

مناسبت‌هایی مثل شب یلدا، عید نوروز، سالگرد ازدواج، روز مرد یا روز تولد دلایل خوبی برای کادو و هدیه دادن به مردان هستند. پس بیایم از فرصت استفاده کنیم و هدیه‌ای که عزیزانتان را خوشحال می‌کند را به آن‌ها تقدیم نماییم.

اگر فکر می‌کنید خرید کادو مردانه خیلی کار سخت و پیچیده‌ای است یا هر سال با این سوال روبرو می‌شوید که بهترین کادو برای مردان در روز تولدشان چیست؟

ما شما را در این مطلب راهنمایی می‌کنیم. خرید کادو مردانه آن‌قدر هم که شما فکر می‌کنید کار دشواری نیست،فرقی هم نمی‌کند که هدیه برای شوهر، نامزد، دوست، پسر یا حتی بردار شما باشد. ما با پیشنهاد خرید کادو مردانه در این مطلب کار شما را راحت کرده‌ایم.

دستبند با پلاک

بهترین کادو برای مردان در روز تولدشان یا دیگر مناسبت‌های خاص می‌تواند یک دستبند با پلاک شخصی سازی شده و خاص باشد.

این روزها این دستبندهای چرم با پلاک همه گیر شده‌اند و همه دوست دارند حداقل یکی از آن‌ها داشته باشند. آقایان در هر سن و سالی که باشند با داشتن یک دستبند با پلاک حس خوبی بهشان دست می‌دهد و  خیلی خوشحال‌ترند. زیبایی، تنوع ظاهری زیاد و همینطور قیمت مناسب این دستبندها با پلاک باعث شده که تبدیل به هدیه‌های بسیار عالی شوند. اگر شما هم قصد خرید این کادو را برای مردان دارید ما برای شما دو پیشنهاد داریم:دستبند با پلاک نقره سفید،دستبند با پلاک آب طلا که شما عزیزان می‌توانید نوع فونت استفاده شده بر روی این دستبند را هم خودتان انتخاب نمایید.

مشاهده محصول دستبند با پلاک

عطرهای شخصی سازی شده

معمولا مطمئن‌ترین و رایج‌ترین کادو مردانه عطر و یا ادکلن است. اغلب آقایان به نسبت خانم‌ها در انتخاب عطر سخت نمی‌گیرند و با چند حدس می‌توان فهمید که رایحه مورد علاقه آن‌ها چیست، عطر گرم با بوی تلخ دوست دارند یا از بوهای خنک و شیرین لذت می‌برند.

برای انتخاب عطر برای کادو مردانه اول باید بودجه‌ خود را درنظر بگیرید. قیمت عطرها خیلی متفاوت هستند و ممکن است حتی با این‌که می‌دانید رایحه مورد نظر همسر یا عشقتان چیست، در انتخاب بین عطرها تردید داشته باشید. بعد از انتخاب عطر خود می‌توانید عطر خود را شخصی سازی نمایید و اسم طرف مقابل‌تان را بر روی آن عطر هک نمایید تا همیشه در ذهنش بماند!

عطرهای شخصی سازی شده
عطرهای شخصی سازی شده

مشاهده محصول عطرهای شخصی سازی شده

کیف کتی با پلاک

اگر دنبال یک کادوی لاکچری هستید، می‌توانید به سراغ کیف کتی با پلاک بروید. کیف پول از قدیم جزو کادوهای باارزش بین خانواده‌ها و دوستان بوده و هنوز هم از هدایای شیک و رسمی به حساب می‌رود، البته اگر واقعا یک کیف پول شیک انتخاب کنید. توصیه ما انتخاب چرم طبیعی است چون ارزش و اصالت بیشتری نسبت به چرم مصنوعی دارد. ما در دریم لند گیفت کیف کتی مورد نظر شما را شخصی سازی می‌کنیم تا یک کادو خاص  به عشقتان و یا دوستتان تقدیم نمایید.

کیف کتی با پلاک
کیف کتی با پلاک

مشاهده محصول کیف کتی با پلاک

قاب ایرپاد با پلاک

قاب ایرپاد با پلاک یک هدیه لاکچری و خاصی است که اگر می‌خواهید یک کادو متفاوت دهید حتما این گزینه را انتخاب نمایید، جا دارد بگوییم که این قاب ایرپاد با پلاک هم هدیه بسیار خوب و کاربردی است که آقایان با هر سن ، می‌توانند از آن استفاده کنند. قاب ایرپاد با پلاک با چرم طبیعی می‌تواند یک هدیه شیک برای آقایان خوش‌سلیقه باشد.

مشاهده محصول قاب ایرپاد با پلاک

راهنمایی برای پیشنهاد خرید کادو مردانه

در اینجا لیستی از پیشنهاد خرید کادو مردانه را برای شا آماده کردیم که هر کدام از آن‌ها می‌تواند هدیه‌ای خاص از طرف شما برای شوهر، دوست، پسر، برادر یا نامزدتان باشد. این فهرست با توجه به سلیقه و نیاز آقایان جوان طراحی شده است. چه به دنبال هدیه تولد برای آقایان جوان باشید و چه بخواهید با یک هدیه روز مرد را به او تبریک بگویید این راهنمای خرید کادو مردانه شما را سربلند خواهد کرد.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌های بیشتر علاوه بر این لیست ،کادو مردانه خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید، مطمئنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله