Skip to content

چطور عشقم را سورپرایز کنم؟

فهرست مطالب

چطور عشقم را سورپرایز کنم؟

چطور عشقم را سورپرایز کنم؟

سورپرایز عشقتان در هر رابطه‌ای یکی از قسمت‌های هیجان انگیز آن رابطه است.مثلا چند هفته قبل از تولدش با دوستاش برنامه‌ی فوق‌العاده‌ای بچینید و او را سورپرایز کنید و یا یک هفته قبل از روز ولنتاین به فکر این باشید او را به یک کافه‌ای یا رستورانی که همیشه می‌رفتید او را دعوت کنید و سورپرایز ولنتاین را انجام دهید.
اما بعد از مدتی این روش‌ها دیگر تکراری می‌شود و ممکن است عشقتان کمتر سورپرایز شود.با سورپرایز کرن عشقتان رابطه شما از حالت یکنواختی در می آید و شادی را دوباره به رابطه‌تان بر میگردانید.
اگر برای شما هم سوال است که چطور عشقم را سورپرایز کنم؟ با ما همراه باشید.البته این راه‌حل‌هایی که ما اینجا پیشنهاد می‌دهیم صرفا برای رابطه دوست دختر دوست پسری نیست برای هر نوع رابطه‌ای میتوانید استفاده کنید .

بی دلیل کادو بخرید!

کادو دادن به عشقتان مخصوصا اگر بی دلیل باشد حس فوق‌العاده‌ای به طرفتان می‌دهد مخصوصا اگر کادو خاص باشد و یکی از بهترین روش‌های سورپرایز عشقتان است.

کامل بشناسیدش و بفهمید با چی حالش خوب می‌شود

پیدا کردن زبان عشق افراد اصلا کار سختی نیست و می‌توانید از راه‌های مختلف عشقتان را به او ابراز کنید.بعضی افراد با هدیه گرفتن حالشان خوب می‌شود و بعضی دیگر با اینکه او را کمک کنید و همراهش باشید.هر کاری کنید تا بفهمد شما خیلی دوستش دارید.

برای عشقتان غذا درست کنید

غذا درست کردن برای عشقتان می‌تواند یکی از کارهای رمانتیک محسوب شود .یک غذای خوشمزه و حتی می‌تواند خیلی ساده باشد درست کنید و با هم بخورید .نمیدانید چه معجزه ای می‌کند!

کادوی دست ساز خودتان را بهش بدهید

با ساختن یک یادگاری دست‌ساز به او می‌فهمانید که چقدر برایش مهم هستید و هر کاری برای خوشحال کردنش می‌کنید.ساختن قاب عکس خیلی کار راحت و عاشقانه‌ای محسوب می‌شود و یا یک قفسه کتاب و یا هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد.

لباس بخرید

با خرید لباس برای او با هر بار پوشیدنش به یاد شما می‌افتد و بسیار خوشحال می‌شود.

در کار و یا کلاس درس همراهش باشید

اگر محل زندگی‌تان نزدیک هم است می‌توانید صبح‌ها او را به محل کارش و یا کلاس درسش برسانید این کار حال او را در اول صبح خوشحال می‌کند و تمام روز جفتتان پر انرژی هستید.

نامه عاشقانه برایش بنویسید

این روزها با پیشرفت تکنولوژی کمتر کسی به نوشتن نامه و یا حتی یک یادداشت عاشقانه فکر می‌کند اما ما به شما پیشنهاد می‌دهیم حتما اینکار را بکنید تا ببینید چه تاثیر مثبتی میگذارد.

از مکان‌هایی که دوست دارید با هم بروید لیست تهیه کنید

برنامه ریزی برای اینده‌تان یکی از حرکات عاشقانه محسوب می شود که برای همه ی افراد مخصوصا دخترها لذت‌بخش است وقتی آنها بدانند جایی در آینده شما دارند بسیار خوشحال می شود و کلا اخلاقشان عوض می‌شود با این کار به او میفهمانید که شما آینده تان را فقط با او تصور می‌کنید و جایگاه ویژه ای در زندگی‌تان دارد.

اصلاح مو و ریشتان را به او بسپارید

به او این فرصت را بدهید که مو و ریش شما را بنا بر سلیقه خودش اصلاح کند حتی اگر شما دوست نداشته باشید!

به محل کارش زنگ بزنید

اگر شرایط کاری او جوری است که می تواند در محل کارش با تلفن صحبت کند به سرکارش زنگ بزنید و بهش بگویید که چقدر برایتان ارزش دارد و چقدر دوستش دارید.حتی یک مکالمه کوتاه هم حالش را خوب می‌کند و تا آخر روز لبخند به لبش می‌آورد.
روش‌های مختلف و فراوانی برای سورپرایز عشقتان وجود دارد و به راحتی به سوال چطور عشقم را سورپرایز کنم؟ برسید  اگر روش‌های بالا به کارتان نیامد و شما نپسندید حتما به فروشگاه و یا پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید تا ایده‌های جالبی برای سورپرایز عشقتان پیدا کنید .

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله