Skip to content

چند نکته مهم هنگام خرید کادو برای پسر

فهرست مطالب

چند نکته مهم هنگام خرید کادو برای پسر

چند نکته مهم هنگام خرید کادو برای پسر

خرید کادو برای پسران و مردان نسبت به خرید کادو برای خانم‌ها خیلی سخت‌تر به نظر می‌رسد؛ شاید به این دلیل باشد که شناخت کافی از روحیات و نوع هدیه دلخواه آنان نداریم و اغلب مواقع ایده‌های تکراری و خسته کننده به ذهن‌مان می‌رسد،به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم چند نکته مهم هنگام خرید کادو برای پسر در هر سن با هر شخصیتی برای شما تهیه نماییم تا در هنگام خرید کادو مردانه دچار سردرگمی نشوید.پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

نکات خرید کادو برای پسر

انتخاب کادو کاربردی برای پسر

بیشتر پسرها به کاربردی بودن و داشتن کارآیی کادو خیلی اهمیت می‌دهند،پس بهترین کادو برای پسر کادویی است که برایشان کاربردی باشد و از کیفیت و کارآیی بالایی برخوردار باشد. آنها کمتر به احساسی که در پشت هدیه و کادو مخفی شده است توجه نشان می‌دهند.

شاید این جمله که پسران و مردان به قضیه کادو دادن و کادو گرفتن به یک مبادله اقتصادی نگاه می‌کنند کمی سختگیرانه و منصفانه نباشد، ولی از حقیقت دور هم نیست! مثلا یک سبد بزرگ پر از گل رز سفید برای یک دختر، یک کادو رویایی به حساب می‌رود اما برای یک پسر دور ریختن پول!

بنابراین برای پسرها کادوهای کاربردی و باکیفیت بخرید که بتوانند برای مدتها از آن استفاده کنند و بقول معروف کارشان را راه بیاندازد.

همچنین بخوانید:ایده کادو تولد مردانه

به علایق پسرها در هنگام خرید کادو دقت نمایید

هنگام خرید یک کادو موفق برای پسر ها اول باید ببینید به چه چیزی احتیاج دارند و خواسته شان چیست؟ این موضوع را به راحتی از بین صحبت‌های روزمره‌شان می‌توان تشخیص داد.

آنها از هدیه گرفتن محصولی که به آن احتیاج دارند بسیار خوشحال می‌شوند، زیرا متوجه این موضوع خواهند شد که کسی حواسش به آنها و نیازهایشان هست و همچنین دیگر لازم نیست برای تهیه آن وقت، پول و انرژی صرف کنند.

توجه به علاقه‌مندی‌های آنان از چند نکته مهم هنگام خرید کادو برای پسر

برای خرید یک کادوی هیجان انگیز و سورپرایزی برای پسرها باید بینید به چه چیزهایی علاقه مند هستند و کادویی مرتبط با موضوع مورد علاقه شان تهیه کنید.

به عنوان مثال اگر به ورزش خاصی مانند شنا علاقه مند است می‌توانید یک ست عینک، کلاه و مایو شنا تهیه نمایید و یا اگر به بازی‌های کامپیوتری علاقه نشان می‌دهد خرید سی دی بازی جدید مورد علاقه یا یک کنسول بازی پیشرفته می‌تواند خوشحالش کند.

اگر عاشق کار و شغل خود است ،کادوی خود را مرتبط با آن انتخاب کنید به عنان مثال یک دکوری مرتبط با شغلش برای میز کار یا یک کتاب مرتبط با حرفه اش می تواند مناسب باشد و یا اگر علاقه مند به خودرو است می توانید یک آویز برای جلو شیشه و یا یک بوگیر یا جعبه ابزار جمع و جور برایش تهیه کنید.

چند نکته مهم هنگام خرید کادو برای پسر
چند نکته مهم هنگام خرید کادو برای پسر

همچنین بخوانید:کادو مردانه چی بخرم؟

کادو گران‌قیمت نخرید،مخصوصا اول رابطه!

برای دوست پسر و یا نامزد خود در اول رابطه هیچوقت کادو گران قیمت نخرید. زیرا او از شما شناخت کافی ندارد و شاید این کادو گران قیمت را به حساب همان مبادله کالا به کالا گذاشته و فکر کند که شما در آینده نچندان دور منتظر تلافی آن با یک هدیه گران قیمت تر هستید.

و این در صورتی که توان خرید هدیه ای بهتر را نداشته باشد برایش ایجاد نگرانی و اظطراب می‌کند و ممکن است به رابطه شما در آینده آسیب وارد نماید.

به هیچ وجه کادو تکراری نخرید!

پسران و مردان هم مانند دختران و زنان از کادوهای معمولی و تکراری بیزارند و آن را نشانه ای از بی اهمیتی شما به آنها و رابطه‌تان می‌دانند.

بنابراین هرگز کادوهای پیش پا افتاده و معمولی مانند جوراب و لباس زیر را به عنوان کادو تولد برای پسرها و مردان تهیه نکنید.

به پسرها گاهی هم کادو عاشقانه بدهید.

درست است که پسر ها بیشتر به کاربردی بودن و کارایی کادوها توجه دارند ولی گاهی هم احتیاج دارند تا دوست داشته شوند و این احساس زیبا از طریق هدیه‌ای رمانتیک به آنها منتقل شود.

شما می‌توانید کادو های دست ساز خود را با کمی القای احساس هدیه کنید، مثلاً یک شال گردن یا پلیور بافتنی یا شکلات و شیرینی دست پخت خودتان یک کادو مردانه مناسب است. و یا می توانید یک دستبند یا گردنبند و یا حتی لیوان و ماگ با نوشته عاشقانه و اختصاصی تهیه کنید و با بسته بندی شیک هدیه دهید.

نکاتی برای خرید کادو مردانه

در اینجا ما چند نکته مهم هنگام خرید کادو برای پسر را برای شما آماده کردیم که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما برای شوهر، دوست، پسر، برادر یا نامزدتان تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید کادو مردانه خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله