Skip to content

کادو مناسب مرد متاهل

فهرست مطالب

کادو برای مرد متاهل

ازدواج و پیدا کردن شریک زندگی، اتفاق بسیار مهمی در زندگی هر شخصی می‌باشد.

مردان بعداز ازدواج مسئولیت های همسر بودن و پدربودن را به دوش می‌کشند و شرایط زندگی آنها تغییر می‌کند. به شما توصیه می‌کنیم مقاله کادو خاص سالگرد ازدواج را حتما مطالعه نمایید در این مقاله از دریم لند گیفت ما، به بررسی بهترین ایده‌ها برای کادو مناسب مرد متاهل خواهیم پرداخت.

حتما برای همه‌مان پیش آمده است که یکی از دوستانمان ازدواج کرده باشد و به مراسم نامزدی، یا جشنی خانوادگی دعوت شده باشیم و نمیدانستیم چه کادویی برایش‌شان بخریم،به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم تا ۵ ایده عالی برای خرید کادو برای مرد متاهل را به شما ارائه دهیم.

قبل از انتخاب خرید کادو برای مرد متاهل، بهتر است لیستی از محصولات کاربردی و موردعلاقه‌ی مرد زندگیتان را تهیه نمایید تا بتوانید به راحتی ایده‌ای که در نظر دارید را با توجه به هزینه‌ای که مد نظرتان است، خریداری نمایید.

چند پیشنهاد کادو مناسب برای مرد متاهل

دستبند با پلاک

دستبندهای مردانه از اکسسوری‌های شیک و در دسته کادوهای خاص قرار می‌گیرند. دستبندهایی که ما در فروشگاه داریم،یک هدیه شخصی سازی شده است که نام طرف مقابل‌تان بر روی آن هک می‌شود و تا سالها برای شما و همسرتان جذابیت را به همراه آورده و ماندگار می‌باشد. به همین خاطر دستبند مردانه با پلاک، گزینه مناسبی برای کادو می‌باشند.

دستبند مردانه
دستبند مردانه

ماگ شخصی سازی شده

ما‌گ‌ها از آن وسایل ماندگار می‌باشند. شما می‌توانید ماگ اختصاصی خود را با هک کردن نام خود سفارش دهید. استفاده از جملات خاطره انگیز، عکس های زیبا، جملات انگیزشی و … می تواند ماگ را به یک وسیله جذاب تبدیل نماید. همسرتان هرزمان که بخواهد استراحت کند و لیوان چایی اش را بنوشد، یاد و خاطره تان برایش زنده خواهد شد. پس تاثیرگذاری این هدیه را دست کم نگیرید.

ماگ شخصی سازی شده
ماگ شخصی سازی شده

کیف پول‌های پالتویی

آقایان معمولا به دلیل شرایط کاری، وسایل زیادی مثل : کارت‌های بانکی، سوییچ، مدارک شناسایی،پول نقد و … به همراه دارند. یک کیف پول پالتویی می تواند از گم شدن وسایل جلوگیری کرده و به وسایل ما سر و سامان دهد. شما می‌توانید، کیف پول‌های چرمی را به عنوان کادو برای مرد متاهل در نظر بگیرید.

کیف پول پالتویی
کیف پول پالتویی

قاب ایرپاد با پلاک

اگر شما به دنبال یک کادو خاص و لاکچری برای همسرتان هستید و نمی‌دانید چه هدیه‌ای برای او بخرید،قاب ایرپاد با پلاک انتخاب عالی و فوق‌العاده‌ای است.اسم او را بر روی این قاب هک می‌کنید و مطمعن باشید به هیچ وجه از دادن این کادو و هدیه شخصی سازی شده،پشیمان نمی‌شوید.

عطرهای شخصی سازی شده

این عطرها در میل‌ها و بو های مختلف موجود می‌باشد که شما آن را می‌توانید انتخاب نمایید و همچنین با هک نام طرف مقابل‌تان این هدیه را شخصی می‌کنید و به او این اطمینان را می‌دهید که خیلی برای شما مهم است.

عطر شخصی سازی شده
عطر شخصی سازی شده

سوالات متداول در خرید کادو برای مرد متاهل

بهترین پیشنهاد و ایده برای خرید کادو برای مرد متاهل چیست؟

بهترین گزینه‌های کادو تولد برای مرد متاهل، می‌توان به عطر شخصی سازی شده، کیف کتی مردانه، ماگ،قاب ایرپاد و … اشاره کرد.

آیا با هزینه کم می‌توان کادو مناسب برای مرد متاهل خریداری کرد؟

بله، ما ارزانترین و بهترین گزینه‌های هدیه برای مرد متاهل را در این مقاله برای شما گردآوری کرده ایم.

آقایان متاهل چه هدیه و کادوهایی را بیشتر دوست دارند؟

لوازم سفر، اکسسوری‌های مردانه، پوشاک، کفش و… می‌توانند برای آقایان متاهل بسیار جذاب باشند.

خرید اینترنتی کادو برای مرد متاهل

خرید کادو برای اقایان به ویژه متاهلین، اگر با دقت کافی انجام شود می‌تواند هم برای شما و هم برای شخص مورد نظر نتیجه‌ای بسیار رضایت‌بخش داشته باشد. اگر قصد خرید اینترنتی کادو را دارید،از محصولات پیشنهادی ما برای کادوی مرد متاهل، دیدن کرده و با مقایسه مشخصات و قیمت‌های آنها با توجه به بودجه مدنظرتان، خرید اینترنتی لذت بخشی را تجربه نمایید و از کیفیت محصولات ما شگفت زده شوید.

همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌های بیشتر خرید کادو برای مرد متاهل،کادو مردانه خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله