Skip to content

راهنمای خرید کادوی تولد مردانه | لیست بهترین هدایا

کادو تولد مردانه برای سورپرایز

فهرست مطالب

آیا شما هم قصد خرید کادو تولد مردانه دارید اما نمی دانید چه نوع کادویی برای آقایان مناسب است؟ کادو خریدن برای آقایان کاری سخت و پیچیده‌ای است چرا که انتخاب محدودی دارید. در اکثر مواقع پیراهن، شلوار، کفش، ساعت، کمربند و مواردی از این قبیل را برای کادو تولد مردانه درنظر می‌گیرند، برای غافلگیر کردن آنان بهتر است به دنبال ایده‌هایی متفاوت تر بروید.

 

خرید کادو تولد مردانه؛ بهترین کادو  برای مردان چیست؟

آقایانی که تمایل به حضور در جمع ندارند و درون گرا هستند، کتاب، هندزفری، هدفون و کادوهایی از این قبیل برایشان مناسب بوده لذا به سبک زندگی آقایان توجه کنید که در مواقع بیکاری، اوقات فراغت خود را چگونه می گذرانند، توجه به این موضوع، ایده های جالبی را در ذهنتان ایجاد می کند.

آقایانی که پول خود را بدون مدیریت خرج می کنند، کادو تولد مردانه پر زرق و برق و تجملاتی آنان را غافلگیر می نماید وسایل تزئینی شیک، باکس شکلات و دسته گل از جمله انتخاب های کاربردی است که برایشان جذابیت دارد. بسته بندی و تزئین کادو را برای این افراد فراموش نکنید چرا که برایشان بسیار حائز اهمیت است.

انتخاب کادو برای آقایانی که ساده، مثبت اندیش و خوش بین هستند، بسیار ساده بوده و نیازی به خرید کادوی خاص و گران قیمت ندارند، هر کادوی ساده‌ای مانند لباس، وسایل منزل، لوازم کار و… آنان را بسیار خوشحال می کند و از هر ایده ای خوشحال می شوند.

کادو تولد مردانه برای سورپرایز
کادو تولد مردانه برای سورپرایز

خرید هدیه تولد مردانه

انتخاب کادو و هدیه تولد مردانه برای افرادی که دارای نظم و جدیت در کار و زندگی هستند و بر هر چیزی مدیریت دارند، کمی دشوار است. بهتر است ایده های  نابی را دنبال کنید که به علایق آنان مربوط می گردد، مثلا اگر علاقه مند به حوزه دیجیتال است، کادویی مانند هارد، فلش و وسایل حوزه دیجیتال و یا اگر اهل هنر است وسایلی مانند تابلو خط، نقاشی و یا اثر هنری، انتخاب هایی مفید بوده و آنان را خوشحال می کند. توجه داشته باشید که برای این گروه، لباس به عنوان کادو تولد مردانه انتخاب نکنید، چرا که هر لباسی نمی پسندند و برای انتخاب آن معیارهای پیچیده ای دارند.

ایده کادو تولد برای آن دسته از آقایانی که حسابگر هستند، سختی خاص خود را دارد، ایده های مربوط به وسایل تزئینی و یا وسایل تجملاتی اصلا مناسب این افراد نمی باشد، بهتر است ایده خود را معطوف به وسایل ضروری کنید که همواره از آن استفاده می کنند.

آقایانی که همواره به دنبال جلب توجه دیگران هستند، ایده هایی که سبب بیشتر دیده شدن باشد، آنان را خوشحال می کند، کادو تولد مردانه برای این قبیل افراد، انتخاب هایی مانند ساعت مردانه، ادکلن، عطر، ست اصلاح مردانه و… است.

علاوه بر انتخاب کادوی مناسب، به نحوه سورپرایز کردن و هدیه دادن نیز توجه کنید، اگر شخصی درون گراست بهتر است در محیطی دو نفره این کار را انجام دهید، اما اگر فردی برون گراست
و می خواهد توجه همه را به خود جلب کند،با دعوت از دوستان و در حضور در جمع، هدیه را به او تقدیم کنید. از انتخاب وجه نقد و کارت اعتباری به عنوان کادو تولد خودداری کنید، خرید کادو باعث خوشحالی بیشتر آنان می شود.

کادو تولد مردانه برای سورپرایز

ست کمربند و کیف پول، گوشی موبایل، لباس، ست کیف و کفش، عینک آفتابی، ست کتاب و خودنویس، کراوات، ست ماشین اصلاح، ست لوازم بهداشتی مردانه، عطر و ادکلن مردانه نیز انتخاب هایی مناسب برای کادو تولد مردانه می باشد.

کلاه، اسپیکر بی سیم، صندلی تاشو، کوله پشتی، بلیط فوتبال، فوتبال دستی، کنسول بازی، فندک طلایی و یا نقره ای سفارشی و کادوهایی از این قبیل برای مردانی که عاشق بازی و مسافرت هستند، بسیار مناسب است.

اگر از رنگ مورد علاقه آقایان اطلاعی ندارید، بهتر است رنگ های تیره را برایشان انتخاب کنید از زمان های با هم بودنتان برای ایده گرفتن استفاده کنید، سعی کنید به علایق او توجه بیشتری کنید و آن ها را به ذهن خود بسپارید.

 

مشتریان گرامی

برای ثبت سفارشات سازمانی

لطفا از طریق ارتباط با شماره تماس  ۰۹۲۲۱۳۰۵۷۷۴  با ما در ارتباط باشید

سفارشات غیر سازمانی از طریق سایت قابل ثبت می باشد و لازم  به اعلام میباشد که از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین ارسال محصولات صورت نمیگیرد