Skip to content

کادو تولد پسرانه جذاب

فهرست مطالب

کادو تولد پسرانه جذاب

۷کادو تولد پسرانه جذاب

حتما برای همه ما پیش آمده است که برای خرید کادو تولد برای کسی دچار سردرگمی شده باشیم. به عبارتی دیگر هنگامی که تولد یکی از دوستانمان است،انتخاب کادو برای او یکی از بزرگترین دغدغه‌های هر کسی می شود و اگر شخصی که بخواهیم برای او کادو بخریم، پسر باشد، شرایط سخت‌تر هم خواهد شد، زیرا برای خرید یک کادو تولد پسرانه جذاب باید زمان بسیاری صرف کرد. همچنین گاهی برای خرید یک کادو تولد مردانه بایستی هزینه بیشتری پرداخت کرد.

اما واقعاً چه بخریم و در انتخاب یک کادو تولد پسرانه چه معیارهایی را انتخاب کنیم؟

بی شک معیارهای زیادی در انتخاب کادو تاثیر دارند که بعضی از آنها عبارتند از:

  • سلیقه طرف مقابل
  • نسبت او با شما
  • سن او
  • هزینه‌ای که برای خرید کادو در نظر گرفته‌اید

با این مقاله از دریم لند گیفت همراه ما باشید تا به شما عزیزان ۷کادو تولد پسرانه جذاب را معرفی کنیم.

ماگ

ماگ؟ دقیقا درست شنیدید‌!

شاید فکر کنید انتخاب ماگ به عنوان کادو تولد پسرانه کم باشد، اما برای کسی که عاشق خوردن قهوه و نوشیدنی‌های گرم در لیوان مخصوص خود است،ماگ بهترین کادو تولد پسرانه محسوب می شود، در واقع ماگ‌های شخصی سازی شده دریم لند گیفت به همراه جعبه‌ای شکیل برای پسران کارمندی که در مؤسسات یا شرکت‌های بزرگ مشغول به فعالیت‌اند ،یک کادو جذاب محسوب می‌شود.

ماگ شخصی سازی شده

عطر ،یک کادو تولد پسرانه جذاب

پیشنهادی دیگر برای خرید کادو تولد پسرانه، عطر است. امروزه یکی از کادوهای تولد مرسوم،همین عطر است اما شما با انتخاب عطرهای شخصی سازی شده یک کادو خاص و لاکچری را به طرف مقابل‌تان تقدیم می‌کنید که او با گرفتن این کادو حس متمایز بودن می‌کند.فقط کافیست بسته‌بندی‌های عطرهای ما را ببینید و مطمئنیم که شما هم طرفدار آنها می شوید!چه هدیه‌ای بهتر از این که اسم طرف مقابل‌تان را بر روی عطر حک نمایید؟هم عطری را که دوست دارد استفاده می‌کند و هم اسم او روی آن عطر حک شده است.مطمئن باشید که او خیلی سورپرایز و خوشحال می شود.

عطرهای شخصی سازی شده

تابلو استارمپ

تابلو استارمپ اصلا چی هست؟تابلو استارمپ چینش ستارگان و صورت فلکی را به تصویر می‌کشد که یک هدیه شخصی سازی شده فوق‌العاده است.شاید با دیدن این مورد که چرا تابلو استارمپ برای کادو تولد پسرانه باید گزینه خوبی باشد برای شما خنده دار به نظر بیاید!اما اصلا اینطور نیست!مطمئن باشید که او با دیدن این تابلو که بر روی آن تاریخ تولدش به تصویر کشیده شده است،مطمئنا خوشحال و هیجان زده می شود.

تابلو استارمپ

پکیج‌های هدیه آماده

اگر شما حوصله ندارید و یا اصلا شناخت کافی درباره کسی که قرار است برای او کادو تولد بخرید،ندارید،اصلا نگران نباشید ما برای شما پکیج‌های هدیه آماده را در نظر گرفته‌ایم که آیتم‌های خاصی در آن قرار داد.البته این نکته را در نظر بگیرید که خودتان هم می‌توانید از این آیتم ها کم و یا به آنها اضافه نمایید.

پکیج‌های هدیه آماده

کتاب

کتاب نیز یکی دیگر از کادوهایی است که برای برخی از افراد بسیار جذاب است. به طور کلی افراد دو دسته هستند: آنهایی که کتاب دوست دارند و آنهایی که علاقه‌ای به کتاب ندارند. اگر فرد موردنظر شما در دسته اول قرار دارد، پس هدایای دیگر را فراموش کرده و کتاب را به عنوان هدیه تولد انتخاب کنید؛ زیرا بهترین هدیه برای یک فرد کتاب دوست، کتاب است. همچنین مزیتی که انتخاب کتاب به عنوان هدیه دارد، این است که برای تمام سنین مناسب است. کتاب ها دارای سبک های مختلفی نیز هستند که برای تهیه کتاب به عنوان یک کادو تولد هیجان انگیز پسرانه باید کتابی با ژانر موردعلاقه فرد موردنظر را به او هدیه داد. پیشنهاد ما به افرادی که نمی دانند؛ فرد موردنظر چه سبک کتابی را دوست دارد این است که چند هفته قبل از روز تولد در این باره از او بپرسند یا با دقت در شبکه های اجتماعی که عضو آن است، اطلاعاتی راجع به ژانر موردعلاقه اش به دست آورند.

همچنین بخوانید:هدیه سالگرد ازدواج برای دوست

پاور بانک،کادو تولد پسرانه جذاب

پاور بانک یک هدیه تولد پسرانه جذاب بوده و برای پسرانی که استفاده زیادی از تلفن همراه دارند، بسیار مناسب است. این وسیله که اخیراً رواج بسیار زیادی در میان افراد پیدا کرده است، کاربرد زیادی نیز دارد. بنابراین مطمئن باشید پسری که پاور بانک را به عنوان کادو تولد دریافت می‌کند، بسیار خوشحال خواهد شد.

همچنین بخوانید:کادو تولد مردانه چی بخرم؟

دستبند چرم

دستبند چرم نیز یک کادو تولد پسرانه جذاب بوده و امروزه بسیاری از پسران، دستبندچرم را همواره همراه خود دارند. در حقیقت دستبندچرم ترکیب بسیار زیبایی را در کنار ساعت ایجاد می‌کند که البته پیش از خرید آن باید سلیقه و تیپ فرد موردنظر را درنظر گرفت،زیرا برخلاف برخی از پسران که علاقه شدیدی به دستبند چرم دارند، برخی دیگر تمایلی به استفاده از آن ندارند. اگر برای پسری که نوجوان است، هدیه تهیه می‌کنید، دستنبد چرم گزینه مناسبی است و به عنوان یک کادو تولد پسرانه جذاب به شمار می‌آید.

از فروشگاه دریم لند گیفت هدیه تولد مورد نظر خود را با آرامش خاطر انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شما برای خرید هدیه تولد باید به سلیقه و روحیات طرف مقابلتان توجه داشته باشید،اما این نکته را توجه داشته باشید که انتخاب کادو بسیار به سلیقه فرد گیرنده کادو بستگی دارد. ما در این مقاله درباره کادو تولد پسرانه جذاب با شما عزیزان صحبت کردیم همچنین شما عزیزان برای دیدن ایده‌های بیشتر برای خرید کادو سالگرد ازدواج،کادو تولد،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص ،کادو مردانه و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمئنا کادو خاص خود را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله