Skip to content

کادو خاص برای روز پدر و روز مرد

کادو روز پدر

فهرست مطالب

کادو روز پدر می تواند برای پدران خانواده بسیار با ارزش باشد. روز پدر یا روز مرد که هر ساله بین ما ایرانیان مرسوم است و این روز را در کنار عزیزانمان و کسانی که دوستشان داریم سپری میکنیم بسیار مهم بوده و عشق و علاقه خود را ابراز میکنیم اما همانطور که گفتیم هدیه برای آقایان بسیار سخت است بنابراین گلچینی از انواع هدیه ها را برای شما جمع آوری کردیم تا شما را در این روز راهنمایی مفیدی کرده باشیم.

۱. کیف اداری یا کیف چرم مردانه

یکی از محبوب ترین هدایا برای بزرگداشت روز پدر، کیف اداری چرمی است. کیف چرمی رسمی مناسب آقایانی است که در مشاغل آموزشی، اداری، پزشکی، مهندسی و سایر مشاغل فعال هستند و یا علاقه مندند از این نوع کیف ها برای سبک لباس خود استفاده کنند. مشکی، قهوه ای تیره و قهوه ای روشن از رنگ های مناسب کیف های چرمی رسمی مردانه است.

کیف مردانه
کیف مردانه
۲. کفش رسمی یا کتانی

یکی از لوازم شخصی مورد نیاز هر شخص، چه زن و چه مرد، کفش است. بسته به نیاز خود می توانیم از مدلهای رسمی یا راحت و پارچه ای استفاده کنیم. بنابراین اگر هنوز فکر می کنید برای روز پدر چه بخریم؟ به سایز کفش پدر یا همسرتان نگاهی بیندازید و با توجه به نیاز همسر یا پدر خود یک جفت چرم یا کفش ورزشی یا رسمی از سایت های اینترنتی معتبر یا فروشگاه های شهر خود بخرید.

۳. صندل‌های راحتی مردانه

یکی از بهترین ایده ها برای خرید هدیه روز پدر، صندل های راحتی است که قابل استفاده و پسند همه سلیقه ها باشد. همه در بسیاری از موارد مانند روزهای مسافرت طرفدار لباس راحتی هستند و این روزها صندل یکی از پاپوش‌های محبوب آقایان برای این روزها است.

صندل های راحتی
صندل های راحتی
4. ساعت مچی کلاسیک مردانه

متخصصان مد و لباس معتقدند که نوع کفش و ساعت برای مرد بسیار مهم است. بنابراین هیچ مردی را پیدا نخواهید کرد که از هدیه گرفتن ساعت خوشحال نشود. با وجود ساعت‌های هوشمند امروزی، ساعت‌های عقربه‌ای و کلاسیک محبوبیت خود را از دست نداده‌اند و هنوز هم بند چرمی یا فلزی آنها روی مچ آقایان جنتلمن خودنمایی می‌کند.

5.کراوات و پاپیون

یکی از هدایای شیک و مناسب روز پدر کراوات و پاپیون است. پاپیون معمولاً بیشتر مناسب مردان جوان است و افراد مسن کراوات را ترجیح می دهند. کراوات و پاپیون از سایر لوازم شخصی مردان مقرون به صرفه تر است و در عین حال بسیار مورد پسند آقایان است

6.انواع پیراهن و شلوار

ساده ترین ایده برای کادو روز پدر که احتمالاً همه ما یکبار در زندگی خود انجام داده ایم خرید پیراهن یا شلوار مردانه است. شلوار و پیراهن مردانه اگرچه ساده است، اما پرکاربردترین هدیه برای هر سلیقه ای است. مهم نیست که پدر یا همسر شما از چه سنی است یا از چه سبکی خوشش می آید. تنوع دلخواه پیراهن و شلوار آنها را راضی می کند. بسته به نیاز همسر یا پدرتان، می توانید شلوار رسمی، شلوار جین یا لباس ورزشی بسازید و راحتی او را راحت کنید و او را در روز پدر خوشحال کنید.

7.لوازم ماهیگیری

ماهیگیری یکی از محبوب ترین ورزش ها و سرگرمی های مردان است. ماهیگیری بهترین تفریح برای کسانی است که دوست دارند از تنهایی و سکوت در طبیعت لذت ببرند. بنابراین اگر همسر یا پدر شما ماهیگیری را دوست دارد و هنوز فرصتی برای تهیه این سرگرمی آرام را نداشته است، با خرید چنین هدیه ای او را در روز پدر شاد کنید.

8.دستگاه تست قند خون و دستگاه فشارسنج

اگر پدر شما بیش از سن میانسالی است، مراقبت از سلامتی او بهترین گزینه ای است که می توانید برای کادو روز پدر ایجاد کنید. بیماری قند خون و فشار خون بالا اغلب سلامتی این افراد را تهدید می کند. در چنین شرایطی آیا هدایای مناسب تری از آزمایش کننده قند خون یا فشار سنج دیجیتال برای بررسی سلامت روزانه پدران عزیز خود می دانید؟

9.خودنویس

خودنویس یکی از بهترین هدیه ها برای پدرها و همسرانی است که به دلیل شغلشان دائماً در حال امضای کاغذ یا دست خط هستند. این قلم همچنین هدیه ای ارزشمند و دوست داشتنی از گذشته تا به امروز برای کسانی است که به خوشنویسی علاقه مند هستند و هنوز هم علاقه مند به نوشتن ابزار نوستالژی هستند.

مشتریان گرامی

برای ثبت سفارشات سازمانی

لطفا از طریق ارتباط با شماره تماس  ۰۹۲۲۱۳۰۵۷۷۴  با ما در ارتباط باشید

سفارشات غیر سازمانی از طریق سایت قابل ثبت می باشد و لازم  به اعلام میباشد که از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین ارسال محصولات صورت نمیگیرد