Skip to content

کادو خاص سورپرایز ولنتاین

کادو خاص سورپرایز ولنتاین

فهرست مطالب

کادو خاص سورپرایز ولنتاین

روز ولنتاین یک روز خاص و ویژه‌ای برای عاشقان است و همه ی افراد در این روز سعی می‌کنند که عشقشان را به طرف مقابل‌شان به بهترین شکل ممکن بیان کنند.
اولین چیزی که در روزهای نزدیک به ولنتاین فکر همه را درگیر خود می‌کند،خرید کادو ولنتاین و یا سورپرایز ولنتاین است. مطمئناً هر کسی به دنبال خرید یک کادوی متفاوت، رمانتیک و البته کادو خاص سورپرایز ولنتاین برای این روز هست.
در این مقاله سعی کردیم مجموعه‌ای از کادو‌های مناسب برای سوپرایز ولنتاین مناسب برای هر دختر و پسر را به شما عزیزان و همراهان دریم لند گیفت معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید. امیدواریم که دوست داشته باشید.
اگر به دنبال اید‌ه‌هایی برای روز ولنتاین و همچنین ایده‌هایی برای سوپرایز کردن عشقتان هستید می‌توانید به مقاله ایده‌های جذاب سورپرایز ولنتاین مراجعه کنید همچنین برای مشاهده اینکه ولنتاین ۹۹ چه روزی است به این مقاله مراجعه نمایید.

۱.پکیج کادو خاص سورپرایز ولنتاین

اگر شما به دنبال یک هدیه شخصی سازی شده و یک کادو خاص برای عشقتان در روز ولنتاین هستید،
پکیج درستی را انتخاب کرده اید.در این هدیه شخصی سازی شده مخصوص سورپرایز ولنتاین تابلو ترکیبی
سایز بزرگ، شامپاین بدون الکل،شکلات ترافل، جام شخصی سازی شده، کارت متنی مهر و موم شده، باکس بزرگ وجود دارد که پکیج ها به انتخاب خودتان چیده میشود و قابل تغییر است.

۲. پکیج قهوه ترک شخصی سازی شده با نام انتخابی شما

فرقی نمی‌کند که برای یک پسر می‌خواهید کادو بگیرید یا دختر،این پکیج یک هدیه شخصی سازی شده شیک و لاکچری با نام انتخابی شماست.چه هدیه‌ای بهتر ازین؟
در این پکیج قهوه جوش ترک، فنجون شخصی سازی شده، پاکت قهوه صد گرمی وجود دارد،این پکیج برای دوستداران قهوه یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

همچنین بخوانید:۵کادو مردانه کاربردی

۳. پکیج ماگ و تراول ماگ مشکی طلایی

این پکیج هدیه و کادو خاص بسیار کاربردی است که در آن ماگ شخصی سازی شده، زیر لیوانی با هک نام انتخابی شما. تراول ماگ، باکس کوچک به همراه پوشال و اسم انتخابی شماست.

۴. فول پکیج چرم و پلاک و عطر شخصی سازی شده

این پکیج یک انتخاب فوق العاده برای سورپرایز ولنتاین است که در این پکیج کیف کتی نقره، کیف سیگار، فندک شخصی سازی شده، جاکلیدی، دستبند،
قاب ایرپاد، شامپاین مارک می و عطر ۲۰ میل کرید اونتوس(عطرها متفاوت) می‌باشد که بهترین انتخاب برای کادو ولنتاین مردانه است.

۵. پکیج هدیه شخصی سازی شده با نام انتخابی شما

در این پکیج کیف چرم با پلاک نقره، فندک با پلاک نقره، قاب ایرپاد با پلاک نقره، ماگ سرامیکی با هک اسم انتخابی شما، کارت متنی دلخواه مهر وموم شده، باکس متوسط به همراه پوشال و لیبل می‌باشد.

خب آیا شما کادو خاص برای سورپرایز ولنتاین عشقتان را در این مقاله دریم لند گیفت یافتید؟

اگر پاسخ شما منفی است اصلا نگران نباشید،شما می‌توانید با مراجعه به اینستاگرام و یا فروشگاه دریم لند گیفت پکیج و آیتم‌های خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

ما در این مقاله کادوهای خاص سورپرایز ولنتاین را به شما معرفی کردیم.همچنین اگر شما عزیزان سوالی درباره کادو مردانه،کادو خاص،سورپرایز ولنتاین و هر هدیه‌ی شخصی سازی شده ای درباره مناسبت‌های خاص خود داشتید حتما با ما تماس بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید و یک ولنتاین عالی را در کنار هم تجربه نماییم.

مشتریان گرامی

برای ثبت سفارشات سازمانی

لطفا از طریق ارتباط با شماره تماس  ۰۹۲۲۱۳۰۵۷۷۴  با ما در ارتباط باشید

سفارشات غیر سازمانی از طریق سایت قابل ثبت می باشد و لازم  به اعلام میباشد که از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین ارسال محصولات صورت نمیگیرد