Skip to content

کادو خاص ولنتاین

فهرست مطالب

کادو خاص ولنتاین

کادو خریدن، یکی از بهترین راه‌های اثبات علاقه و عشق، به عزیزانمان است. روز ولنتاین را، روز عشاق می‌گویند.

ولنتاین در تقویم میلادی، ۱۴ فوریه و در تقویم شمسی، ۲۵ بهمن است. هر سال در این روز، ویترین فروشگاه‌ها رنگ و بوی خاصی دارد. عروسک‌های قرمز، قلب‌های قرمز و رنگی، شکلات‌های متنوع و بسته‌بندی‌های زیبا، همگی از جذابیت‌های نزدیک شدن به ولنتاین است. اگر شما هم اهل خرید کادو خاص ولنتاین باشید، حتما قبل از رسیدن این روز، به دنبال بهترین و خاص‌ترین کادو ولنتاین می‌گردید. قلب، شکلات، عطر و گل، از رایج‌ترین هدایای ولنتاین است.

ولنتاین، روز عاشقانه‌ای برای هدیه دادن است. انتخاب هدیه مناسب اهمیت فراوانی دارد، باید بدانید چه چیز برای کادو ولنتاین بخرید؟ ما در دریم لند گیفت خاص‌ترین کادوها و هدایای شخصی سازی شده را به شما معرفی می‌کنیم،با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.تمام آیتم‌های موجود در این پکیج‌ها شخصی سازی شده می‌باشند.

۱. پکیج ولنتاین شماره ۱

در این پکیج شامپاین بدون الکل / دو عدد جام / سه عدد کوکی / نوتلا 350 گرمی / کارت فرکانس / نامه شیشه ای / جعبه موزیکال هندلی هلمونت/

باکس بزرگ می باشد که شما میتوانید از سایت دریم لند گیفت سفارش دهید.

پکیج کادو ولنتاین 02
پکیج کادو ولنتاین 02

همین الان پکیج ولنتاین شماره 2 را سفارش بده!

۲. پکیج ولنتاین

در این پکیج شامپاین طلایی بدون الکل / یک عدد جام / دفترچه مشکی خط دار/ خودکار فانتزی پردار/ گردنی اسم استیل / کیف زیورآلات مسافرتی چرمی ( چرم مصنوعی ) / کارت متنی/ شمع مشکی سورپرایزی I Love You / شکلات قلب طلایی ( شکلات شیری ترک ) و هارد باکس مشکی بزرگ

وجود دارد که شما میتوانید این کادو خاص را در روز ولنتاین به عشقتان هدیه دهید.

پکیج ولنتاین لاکچری 1
پکیج ولنتاین لاکچری 1

پکیج ولنتاین را همین الان سفارش بده!

 

۳. پکیج جام شامپاین و شکلات قلبی

در این پکیج دو عدد جام بلور (شخصی سازی شده با نام انتخابی با لیبل برجسته طلایی- چاپی نیست)/ یک عدد شکلات قلب طلایی ( شکلات شیری ترک )/ هارد باکس درب متصل موجود می‌باشد.که شما می‌توانید تنها با پرداخت 62۰ هزار تومان کل این پکیج را به صورت آنلاین سفارش دهید و با دادن این هدیه جذاب عشقتان را سورپرایز نمایید.

پکیج جام و شکلات قلبی
پکیج جام و شکلات قلبی

همین الان این هدیه خاص ولنتاین را سفارش بده!

 

۴. پکیج جام شامپاین

در این پکیج شخصی سازی شده ولنتاین دو عدد جام بلور (شخصی سازی شده با نام انتخابی با لیبل برجسته طلایی- چاپی نیست)/ هارد باکس درب متصل وجود دارد که قیمت کل این پکیج تنها 580 هزار تومان می‌باشد.شما با پرداخت مبلغ بسیار پایینی عشقتان را با دادن این هدیه در روز ولنتاین سورپرایز می‌کنید.

پکیج جام شامپاین
پکیج جام شامپاین

همین الان پکیج ولنتاین جام شامپاین را سفارش بده!

ما در این مقاله از دریم لند گیفت درباره کادو خاص ولنتاین با شما صحبت کردیم و همچنین تعدادی از پکیج‌های ولنتاین را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی ما که به دنبال سورپرایز عشقتان در ولنتاین هستید و یا به دنبال یک کادو خاص و هدیه شخصی سازی شده هستید می‌توانید با کارشناسان ما تماس و یا از طریق دایرکت اینستاگرام با ما در تماس باشید.

ولنتاین خوبی داشته باشید.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله