Skip to content

7 ایده جذاب برای کادو روز مرد

فهرست مطالب

کادو روز مرد

تولد حضرت علی (ع) که مصادف با ۱۳ رجب بهترین زمان برای تشکر و قدردانی مقام پدر است. انتخاب کادو روز مرد برای پدر و همسر
در این روز یکی از دغدغه‌های افراد است ،پدر تکیه گاهی است برای فرزندان ، پدر سراسر ایثار و فداکاری است، اگر چه می‌گویند
بهشت زیر پای مادران است اما جایگاه پدر هم مانند مادر دارای منزلت بالایی است.

روز پدر و روز مرد بهترین زمان بوسه زدن بر دستان زحمت‌کش و توانمند پدران خانه است تا از زحمتان آنها تشکر و قدردانی کنیم.
فرقی نمی‌کند پدرتان دارای چه جایگاهی در جامعه می‌باشد، هیچ گاه منزلت پدرتان را نادیده نگیرید و همیشه به او افتخار کنید.

در این روز عزیز می‌توانید کادو و هدایایی برای پدر و یا همسرتان تهیه نمایید. در این بخش از دریم لند گیفت شما را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید به راحتی یک کادو مردانه تهیه کنید.

تاریخ روز مرد و روز پدر سال 1402

در روز ۱۳ام ماه رجب هر سال روز پدر و روز مرد می‌باشد و این روز مصادف با روز تولد حضرت علی (ع) است.

5 بهمن سال 1402، مصادف با ۱۳ رجب تولد اولین امام شیعیان حضرت علی (ع) می‌باشد.این روز را روز پدر نامگذاری کرده‌اند.

ایده‌هایی مردانه برای خرید کادو روز مرد

اکسسوری برای هدیه روز مرد

کیف جیبی با پلاک

اگر به دنبال خرید کادویی با قیمت مناسب و کاربردی برای همسر یا پدرتان هستید، می‌توانید برای او یک کیف پول بخرید. انواع مختلفی کیف پول وجود دارد که بهتر است جنس مرغوب آن را برای همسر یا پدرتان بخرید.

پیشنهاد می‌کنیم کیف پول جادار را که بتوانند کارت‌های بانکی خود را در آن بگذارند، بخرید.ما در دریم لند گیفت کیف جیبی با پلاک که نام او را می‌توانید بر روی کیف قرار دهید و یک هدیه شخصی سازی شده را در روز مرد به او تقدیم نمایید برای شما تدارک دیده‌ایم.

کیف جیبی با پلاک
کیف جیبی با پلاک

همین حالا کیف جیبی با پلاک رو از دریم لند گیفت سفارش بده

دستبند با پلاک

اگر مرد زندگی شما اهل اکسسوری‌های مردانه مانند دستبند است بهترین انتخاب هدیه برای روز مرد دستبند چرم با پلاک طلا که می توانید شخصی سازی نمایید و یک هدیه لاکچری برای روز مرد به حساب می آید.

دستبند با پلاک
دستبند با پلاک

همین حالا دستبند با پلاک رو از دریم لند گیفت سفارش بده

عطرهای شخصی سازی شده بهترین کادو روز مرد

هیچ کس از بوی خوش بدش نمی‌آید و اغلب مردان و آقایان دوست دارند همیشه بوی خوبی بدهند پس همیشه از هدایایی مثل عطر و ادوکلن استقبال می‌کنند. یکی از شیک ترین و دوست داشتنی ترین هدایا برای روز مرد عطر و ادوکلن شخصی سازی شده است که ما در ردیم لند گیفت برای شما عزیزان و همراهان همیشگی ما تدارک دیده‌ایم.

عطرهای شخصی سازی شده بهترین کادو روز مرد
عطرهای شخصی سازی شده بهترین کادو روز مرد

عطرهای شخصی سازی شده بهترین کادو روز مرد رو همین الان سفارش بده

پکیج کادو مردانه الزامات قهوه

شاید فکر کنید برای کسی که عاشق نوشیدن قهوه است چه هدیه‌ای می‌تواند مناسب باشد؟ طرف مقابل شما از دیدن آن شگفت زده شود. با ما در ادامه همراه باشید.

پکیج ماگ و موکاپات مشکی

در این پکیج موکاپات مشکی،ماگ مشکی( چاپ برجسته با لیبل ضدآب – چاپی نیست )،هاردباکس مشکی کوچک (همراه با پوشال ) شخصی سازی شده قرار دارد که یک انتخاب عالی برای عاشقان قهوه به منظور دادن هدیه روز مرد می‌باشد.که شما نام و فونت استفاده شده برای لیبل‌ برروی آیتم‌ها را می‌توانید انتخاب نمایید.

پکیج ماگ و موکاپات مشکی
پکیج ماگ و موکاپات مشکی

پکیج ماگ و موکاپات مشکی رو همین الان سفارش بده

پکیج قهوه خوری لاکچری

در این پکیج و هدیه لاکچری فنجون و کیک خوری،ماگ،فرنچ پرس،تراول ماگ،باکس بزرگ همراه با پوشال قرار دارد که شخصی سازی شده می باشد.

نکته:ماگ ها و فلاسک؛ فرنچ ،تراول ماگ و… چاپی نیستند که بعد از یه مدت شستشو کمرنگ شوند ؛ لیبل(برچسب) طلایی ضد آب می‌باشد که نه کنده میشود و نه رنگ آن می‌رود.

پکیج قهوه خوری لاکچری
پکیج قهوه خوری لاکچری

پکیج قهوه خوری لاکچری رو همین الان سفارش بده

پکیج شامپاین و جام و کارت فرکانس

در این پکیج هدیه که یک انتخاب فوق‌العاده برای کادو روز مرد می‌باشد آیتم‌هایی از قبیل  شامپاین (آبمیوه گازدار بدون الکل ) سایز بزرگ،دو عدد جام بلور (شخصی سازی شده با نام انتخابی با لیبل برجسته طلایی- چاپی نیست)،کارت فرکانس مهر و موم شده،باکس بزرگ همراه با پوشال قرار دارد.که شما عزیزان نام روز شیشه شامپاین،متن روی شیشه شامپاین،تاریخ جهت درج بر روی شیشه شامپاین،نام روی جام ۱،نام روی جام ۲ ،فایل صوتی برای کارت فرکانس و نام روی باکس را می‌توانید شخصی سازی نمایید.

پکیج شامپاین و جام و کارت فرکانس
پکیج شامپاین و جام و کارت فرکانس

 

پکیج شامپاین و جام و کارت فرکانس رو همین الان سفارش بده

راهنمایی برای خرید کادو روز مرد و پدر

در اینجا ما لیستی از ایده‌های عالی برای خرید کادو روز مرد را برای شا آماده کردیم که هر کدام از آن‌ها می‌تواند هدیه‌ای خاص از طرف شما برای شوهر، دوست، پسر، برادر یا نامزدتان باشد. این فهرست با توجه به سلیقه و نیاز آقایان طراحی شده است.

چه به دنبال هدیه روز مرد برای آقایان جوان باشید و چه بخواهید با دادن هدیه به پدر خود این روز را به او تبریک بگویید این راهنمای خرید کادو برای آقایان شما را سربلند خواهد کرد.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌های بیشتر علاوه بر این لیست ،کادو مردانه خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله