Skip to content

کادو مخصوص متولدین مهرماه

فهرست مطالب

تولد مهر ماهی

 

کادو مخصوص برای متولدین مهرماه، میتواند برگرفته از شخصیت این افراد باشد. این افراد بسیار آرام و خونگرم و احساساتی هستند و بسیار آسانگیر ،به همین دلیل شما میتوانید بجای هدایا لاکچری و گرانقیمت یک هدیه خاص که مورد علاقه آنهاست تهیه کنید.

از آنجا که متولدین مهر ماه علاقه زیادی به رنگ آبی دارند بهتر است هدیه ای که برای آنها تدارک میبینید هم به این رنگ باشد.

 

 

هدایا پیشنهادی برای متولدین مهر 

 

شمع‌های عطری:

شمع‌های عطری می‌توانند به مهر ماهی‌ها کمک کنند تا استراحت کنند و حس هماهنگی را در فضای خود ایجاد کنند. شمع‌هایی با بوی مرکبات یا گل‌ها به ویژه در طول سال مورد توجه مهر ماهی‌ها قرار می‌گیرند.

عطر :

متولدین مهر ماه ون افراد احساسی و خونگرمی هستند، به شدت از عطر هدیه گرفتن خوشحال میشوند.این افراد بیشتر از عطر هایی با رایحه ملایم لذت میبرند .
اگر میخواهید روز تولد عزیز مهر ماهی تان را خاص و به یاد ماندنی کنید میتوانید برای او یک عطر شخصی سازی شده با اسم عزیزتان تهیه کنید.

گردنبند مهر:

این گردنبندکه نماد  ماه مهراست ، به معنای ترازو، ادای احترام می‌کند. در این گردنبند، یک شکل زن با دستانش ترازو را نگه می‌دارد، که تشکیل شده از سنگهای آکوامارین است ، که به تثبیت آرامش ذهن، تقویت روابط دوستانه، تسکین و رهایی از ترس های بی اساس کمک می کند.

گردنبند ماه مهر میتواند یک هدیه مناسب برای متولدین این ماه باشد .

تابلو :

از آنجا که مهر ماهی ها بسیار افراد صمیمی هستند از هدایا خاص و منحصر به فرد بیشتر خوشحال میشوند . این هدایا میتواند تابلو های شخصی سازی شده  و یا تابلو عکس باشد،تا یک خاطره را به صورت تصویرو صدا برای همیشه در قالب تابلو داشته باشند.

 

اگر میخواهید تولد دوست مهرماهی تان را خاص تر و به یاد ماندنی تر کنید میتوانید از پکیج های هدیه دریملند برای هدیه خود استفاده کنید.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله