Skip to content

کادو مردانه چی بخرم؟

فهرست مطالب

کادو مردانه چی بخرم؟

کادو مردانه چی بخرم؟

پیدا کردن کادو مناسب برای آقایان کار ساده‌ای نیست و ممکن است هر بار که قصد خرید دارید این سوال به ذهنتان برسد که کادو مردانه چی بخرم؟درحالی که اغلب، خانم‌ها با هدیه‌های سنتی‌ مانند گل، طلا و جواهرات خوشحال می‌شوند، اما یافتن هدیه‌ای مناسب برای آقایان دشوار به نظر می‌رسد. از این رو قصد داریم شما را برای خرید کادو تولد مردانه راهنمایی کنیم. کادوهایی که با خریدن آن‌ها پدر، پدر بزرگ، برادر و یا همسر خود را خوشحال کنید.

۱۳ ایده جذاب برای کادو تولد مردانه

دست‌بند با پلاک

این کادو مردانه برای کسانی مناسب است که لاکچری هستند و به خوش تیپی خود اهمیت می‌دهند. شما در دریم لند گیفت نوع پلاک سفارشی خود را به دو صورت نقره سفید و نقره آب طلا می‌توانید انتخاب نمایید و یک هدیه شخصی سازی شده بسیار شیک و لاکچری به عشقتان تقدیم نمایید!

دست‌بند با پلاک
دست‌بند با پلاک

همین الان دست‌بند با پلاک را برای مردت سفارش بده!

فرنچ پرس بهترین ایده برای سوال کادو مردانه چی بخرم؟

یک کادو تولد مناسب برای مردانی که به خوردن قهوه عادت دارند. انواع مختلفی از الزامات قهوه در بازار موجود است. ما در دریم لند گیفت انواع فرنچ پرس،آسیاب دستی،قهوه جوش مسی جذوه و موکوپات را به صورت شخصی سازی شده در اختیار شما قرار می‌دهیم،به نظر شما کادو جذابی نیست؟پس همین الان برای خرید اقدام نمایید،مطمئن باشید پشیمان نمی شوید!

فرنچ پرس بهترین ایده برای سوال کادو مردانه چی بخرم؟
فرنچ پرس بهترین ایده برای سوال کادو مردانه چی بخرم؟

دیدن محصولات ملزومات قهوه دریم لند گیفت

عطر شخصی سازی شده

عطر و ادکلن یکی از رایج‌ترین کادوهای تولد مردانه است. هنگام خرید عطر و یا ادکلن باید به سلیقه‌ی کسی که تولدش است توجه نمایید. این که به ادکلن‌های خنک علاقه‌مند است یا گرم، عطرهای تلخ را بیشتر می‌پسندد یا شیرین بسیار مهم است. بهترین کار این است همان عطری را که همیشه استفاه می‌کند، را انتخاب نمایید و با ما این عطر جذاب و خوش بو را شخصی سازی نمایید و سپس به عشقتان هدیه دهید!

عطر شخصی سازی شده
عطر شخصی سازی شده

دیدن عطرهای شخصی سازی شده

کیف جیبی با پلاک

کیف برای کارمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان یک هدیه تولد بسیار مناسب است. ما در دریم لند گیفت کیف جیبی با پلاک را هم برای شما عزیزان شخصی سازی کرده‌ایم!که شما برای سفارش می‌توانید نوع پلاک که نقره سفید باشد یا نقره آب طلا و نوع فونتی که قراره بر روی کیف نوشته شود را هم انتخاب نمایید.

کیف جیبی با پلاک
کیف جیبی با پلاک

دیدن محصول کیف جیبی با پلاک در دریم لند گیفت

بلیط مسابقه فوتبال و یا کنسرت

اغلب مردان به فوتبال علاقه دارند. اگر همسر، عشق و یا برادر شما به یک تیم فوتبال خاص علاقه‌مند است، بلیط یکی از مسابقات مهم تیم مورد علاقه‌‌اش را به او به عنوان کادو تولد هدیه دهید. ایده‌ی دیگر خرید بلیط کنسرت خواننده‌ی مورد علاقه‌ی او می‌باشد.

کتاب

اگر نزدیک تولد عشقتان است و همش این دغدغه را دارید که کادو مردانه چی بخرم؟یکی از بهترین انتخاب‌ها کتاب است!کتاب یک هدیه فرهنگی و ارزشمند است. با توجه به سرانه‌ی پایین مطالعه کتاب در ایران، هدیه دادن آن می‌تواند به فرهنگ کتاب‌خوانی کمک شایانی بکند. بنابراین اگر همسر، برادر و یا پدر شما اهل مطالعه است، در درجه‌ی اول ژانر مورد علاقه‌ی او را پیدا کنید و یک کتاب در همان ژانر به او هدیه دهید.

ست بهداشتی آرایشی مردانه

این ست‌ها متنوع هستند. ولی اغلب شامل لوازم اصلاح، اسپری و واکس مو، انواع مرطوب کننده‌ها، خمیر دندان، مسواک و سایر وسایل بهداشتی آرایشی می‌باشند. از مزایای این هدیه می‌توان به متنوع بودن قیمت آن اشاره کرد. بنابراین شما متناسب با بودجه خود می‌توانید اقدام به خرید یک ست بهداشتی آرایشی مردانه بکنید.

فوتبال دستی

اگر همسر یا پسرتان به فوتبال علاقه‌مند است می‌توانید با این هدیه آن‌ها را در روز تولدشان شگفت‌زده کنید.

ست کمربند و کیف پول چرم

یک ست کمربند و کیف پول چرم برند با بالاترین کیفیت قطعاً یک هدیه عالی و شیک برای همه آقایان خصوصاً پدران و پدر بزرگان است.

ست‌های چرم دریم لند گیف را ببین!

ژاکت یا تی شرت

به طوری کلی لباس حالا چه ژاکت و تی شرت و چه هر لباس دیگری تنها هدیه‌ای هست که همیشه استفاده می‌شود و هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود. علاوه بر این برای هر مردی که در زندگی‌تان هست چه همسر و چه پدر یا برادر مناسب است.

موس و کیبورد بی سیم

برای آقایانی که شغل‌شان در ارتباط با کامپیوتر است و یا دانشجویانی که مجبورند ساعت‌ها با کامپیوتر کار کنند، موس و صفحه کلید بی سیم یه کادو تولد بسیار مناسب است. البته فراموش نکنید این هدیه برای پسرانی که به دنبال آخرین تکنولوژی‌های روز هستند و علاقه‌ی وافری به بازی‌های کامپیوتری دارند هم، می‌تواند جذاب باشد. با استفاده از موس و کیبورد بی سیم، فضای کاری وسیع‌تری فراهم می‌شود و الزامی به نشستن پشت میز کامپیوتر وجود ندارد.

همچنین بخوانید:نکات جالب کادو دادن

ریش تراش

برای پاسخ به پرسش به کادو مردانه چی بخرم؟چی بهتر از ریش تراش! این وسیله بسیار پرکاربرد است. ریش تراش‌ها در مدل‌ها و قیمت‌های متفاوتی وجود دارند که تشخیص اصلی بودن و یا تقلبی بودن آن‌ها کار آسانی نیست. بنابراین توصیه می‌شود هنگام خرید یک فرد آگاه را به همراه داشته باشید و یا از مراکز معتبر اقدام به خرید ریش تراش کنید.

هدفون بی سیم

این هدیه برای کسی مناسب است که عاشق موسیقی می‌باشد و زمان زیادی را در طول روز برای گوش دادن آن صرف می‌کند. این هدفون‌ها به راحتی روی گوش قرار گرفته و بی ‌سیم بودن آن یک مزیت فوق العاده به حساب می‌آید. هدفون‌های بی سیم با رنگ‌ها، مدل‌ها و قیمت‌های متنوعی در بازار موجود می‌باشد که با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توانید آن را تهیه کنید.

نکاتی برای خرید کادو مردانه

در اینجا ما به سوال کادو مردانه چی بخرم؟ پاسخ داده‌ایم. که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما برای شوهر، دوست، پسر، برادر یا نامزدتان تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید کادو مردانه خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله