Skip to content

کادو های خاص شب یلدا

فهرست مطالب

کادو خاص شب یلدا

شب یلدا از قدیمی ترین جشن‌ها مناسبت‌های ما ایرانی‌ هاست که از آداب آن دید و بازدید و رفتن به دیدن بزرگترهاست. از کارهای رایج در این شب هدیه به تازه عروسان است و در شکل مدرنتر بعضی از افراد و به خصوص زوج‌های جوان شب یلدا رو بهانه‌ای برای شادی و هدیه گرفتن برای هم دانسته و نزدیک این مناسبت برای هم هدیه‌هایی را آماده می‌کنند. شب چله به خوراکی‌های خاص و خوشمزه نیز معروف است از انواع میوه‌های پاییزی تا آجیل و شکلات و تنقلات دیگر. بدون شک چه در بین زوج‌های جوان و چه هنگام دید و بازدید در این شب تهیه و خرید هدیه شب یلدا برای افراد خانواده و میزبان این شب کاری پسندیده و زیباست.

خرید پک هدیه

برای داشتن یک پک، باکس یا جعبه هدیه به طور معمول یک جعبه کادویی خاص و ویژه را مشخص کرده و درون آن یک یا چندین آیتم کادویی قرار میدهیم. برای خرید باکس هدیه مردانه یا زنانه خوب بهتر است بیش از یک یا دو گزینه کادویی درون جعبه داشته باشیم و طوری باشد که جعبه از لحاظ رنگ و اندازه با کادوهای ما هماهنگی داشته باشد مثلاً میتوانیم در ولنتاین از ترکیب رنگ های مشکی و قرمز یا قرمز و سفید در بین کادوها استفاده کرده یا اگر قصد داریم پک هدیه ما جلوه لاکچری پیدا کند آیتم های کادویی و جعبه کادویی از رنگ‌های مشکی و طلایی و یا سورمه ای و طلایی استفاده کنیم.

تزئین هدیه شب یلدا عروس (وسایل شب یلدا برای عروس)

یکی از مهم‌ترین نکات در رابطه با هدیه شب یلدا عروس یا وسایل شب یلدا عروس، صرف نظر از نوع هدیه یا هدایا، تزیین زیبا و چشم نواز آن‌هاست.
معمولا خانواده‌های خوش ذوق و هنرمند هدایایی که برای عروس خانم تهیه کرده اند را به شکل زیبایی تریین می‌کنند.
در این میان اغلب اوقات از وسایل قرمز و سبز رنگ برای تزئین استفاده می‌شود تا در کنار انار و هندوانه، ترکیب رنگی زیبا ایجاد شود.
از طرفی، برخی از خانواده‌ها تزیین هدایای عروس را به افراد باتجربه مثل افرادی که کار طراحی و تزیین انجام می‌دهند می‌سپارند.

جعبه سورپرایز یلدایی هدیه شب یلدا خاص و عاشقانه 

حتما تا به حال جعبه های کادویی زیادی دیده اید اما جعبه سورپرایز یک جعبه هدیه ویژه است و به محض باز شدن کاملا مخاطب شما را سورپرایز می کند.

جعبه های سورپرایز یک هدیه مناسب و شگفت انگیز برای مراسم و روزهای خاص مانند تولد ، سالگردازدواج ، سالگرد عقد ، ولنتاین و .. است .

درون این جعبه ها آیتم های متنوعی قرار دارد برای قراردادن عکس ها و خاطرات و نوشته های عاشقانه که این هدیه را به مراتب زیباتر و عاشقانه تر می کند.

خرید کادو شب یلدا

برای خرید کادو مناسب شب یلدا بهتر است به نمادهای متناسب برای این رویداد نیز توجه داشته باشید. برای مثال اگر کادو شب یلدا شما نیز تقریبا به این جشن بی‌ارتباط است سعی کنید هنگام تزئین جعبه یا بسته بندی آن از المان‌های یلدایی بهره ببرید.
برای خرید کادو شب یلدا بهتر است به جنسیت و سن فرد مقابل دقت کنید. شما علاوه بر اینکه به نمادهای شب یلدا توجه دارید باید هدیه‌ای متناسب را نیز خریداری کنید. برای مثال یک ساعت مچی اسپرت برای پدربزرگ شما مناسب نخواهد بود! از سوی دیگر خرید کادو شب یلدا برای مادر با هدیه‌ای که برای پدرتان می‌خرید متفاوت خواهد بود و نمی‌توان فرمول یکسانی را در زمینه خرید هدیه مناسب تمام اعضای خانواده ارائه کرد.