Skip to content

کادو ولنتاین برای دختر

فهرست مطالب

کادو ولنتاین برای دختر

کادو ولنتاین برای دختر

اگر در فکر این هستید که عشقتان را در روز ولنتاین سورپرایز کنید و به او کادو خاص بدهید،بهتر است همین الان به فکرش باشید و بهترین کادو ولنتاین را برای عشقتان بخرید.دخترها یکم سخت‌تر از پسرها سورپرایز می‌شوند پس کار شما کمی سختتر می‌شود!اما اصلا نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم کادوهای خاص و شخصی سازی شده مخصوص ولنتاین به شما معرفی کنیم پس تا انتهای این مقاله کادو ولنتاین برای دختر با ما همراه باشید.

۱.تابلو استارمپ دریم لند گیفت بهترین کادو ولنتاین

تابلو استارمپ کادو خاص و محبوب‌ترین کادو برای روز ولنتاین و روز تولد محسوب می‌شود که شما در فروشگاه دریم لند گیفت می‌توانید سایز تابلو،‌رنگ آن،‌تاریخ،‌نام طرف مقابل،‌متن مناسب ولنتاین و حتی عکس دو نفره و تکی طرف مقابل‌تان را انتخاب کنید.با انتخاب این کادو شخصی سازی شده عشقتان را به راحتی در روز ولنتاین سورپرایز و خوشحال کنید.

۲.تابلو فرکانس

چه هدیه‌ای بهتر از صدای شما برای عشقتان!با انتخاب این کادو شما می‌توانید سایز تابلو،‌رنگ،‌متن دلخواه،‌عکس دونفره و یا تکی عشقتان و همچنین فایل صوتی صدای خودتان را ضبط کنید و برای ما بفرستید تا این کادو را به عشقتان بدهید و او را حسابی غافلگیر کنید و به همین راحتی خوشحال کنید.

۳.کادوی ولنتاین برای عاشقان عروسک

عروسک جزعه محبوب‌ترین کادو ولنتاین برای دختر است. چون اغلب دختران،‌ عاشق عروسک هستند. حتی اگر از عروسک متنفر هم باشند، مطمئنا با دیدن خرس کوچولو و نرمی که سفید یا قهوه‌ای رنگ است، خوشحال می‌شوند.

۴.جواهرات و زیورآلات شخصی سازی شده

از نظر اقتصادی و زیبایی،‌ جواهرات گزینه‌ای مناسب هستند مخصوصا اگر این جواهرات و زیورآلات شخصی سازی شده و خاص باشند و این امکان را به عشقتان می‌دهد تا برای خودش سرمایه‌گذاری کند یا از طرح زیبای آن جواهر لذت ببرد. اگر می‌خواهید کادویی بسیار شیک و لاکچری تهیه دهید و از روز ولنتاین هم فاصله نگیرید، نیازی نیست علاوه بر گل و شکلات، یک قطعه جواهر هم تهیه کنید.

۵.عطرهای شخصی سازی شده دریم لند گیفت

ما در فروشگاه دریم لند گیفت ۳ سایز عطر داریم که قیمت عطرها بر اساس مارک عطر متغیر است.با انتخاب عطر زنانه و هک اسم طرف مقابل‌تان بر روی شیشه‌ی عطر،‌ کادو خاص و لاکچری را به عشقتان هدیه دهید.

۶.ست چرم و پلاک ولنتاین

یک کادو ولنتاین رمانتیک و عاشقانه همین است!شما با انتخاب جنس پلاک که نقره سفید باشد یا نقره آب طلا،‌نام انتخابی شما برای هک، و حتی شما نوع فونت را هم می‌توانید انتخاب کنید.
در حقیقت، کادو دادن همیشه کار سختی بوده است مخصوصا اگر قصد شما کادوی روز ولنتاین باشد. اگر شما با این ایده‌هایی که ما در اختیارتان گذاشتیم باز هم هنوز کادو مد نظر خود را نیافتید اصلا نگران نباشید کافیست به اینستاگرام دریم لند گیفت مراجعه نمایید و کادو مد نظرتان را از طریق دایرکت سفارش دهید.
بنابراین، با توجه به این که دختر مورد علاقه‌ی شما چه سلیقه‌ای دارد، شما هم باید کادوی مناسبی برای او انتخاب کنید. اولین کاری که برای هدیه خریدن باید انجام دهید، این است که خود را جای آن دختر بگذارید. کمی دخترانه فکر کنید و سریع به یاد رنگ صورتی و قرمز نیفتید.دختری که دوستش دارید،‌ به چه چیزهایی علاقه دارد؟ آیا اهل آرایش است یا شکلات زیاد دوست دارد؟شما باید سعی کنید که مثل او فکر کنید تا بتوانید هدیه قشنگی هم برایش تهیه کنید.امیدوارم به نتیجه مثبت برسید.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله