Skip to content

کادو ولنتاین برای عشقم چی بخرم؟

فهرست مطالب

کادو ولنتاین برای عشقم چی بخرم؟

کادو ولنتاین برای عشقم چی بخرم؟

اگر از دادن هدایای تکراری و شکلات و گل رز خسته شده‌اید و نمی‌دانید امسال در روز ولنتاین چگونه عشقتان را سورپرایز کنید و چه کادویی بخرید؟ و می‌خواهید با صرف کمترین هزینه و وقت به رابطه خود جانی دوباره ببخشید با ما تا انتهای مقاله کادو ولنتاین برای عشقم چی بخرم؟ همراه باشید تا کادو خاصی را در روز عشق به عشقتان تقدیم کنید.
اگر به دنبال کادو مردانه و کادو زنانه شخصی سازی شده برای این روز هستید حتما به فروشگاه و یا اینتساگرام دریم لند گیفت سر بزنید تا ایده‌هایی برای سورپرایز ولنتاین دستتان بیاید و از آنها استفاده کنید.نکته ای که جالب است بدانید این است که تمامی پکیج‌هایی که در زیر به شما معرفی می‌شود به انتخاب خودتان چیده می‌شود و قابل تغییر است و شما می‌توانید آیتم‌های موجود در پکیج‌ها را کم یا زیاد نمایید.

۱.فول پکیج قهوه و چرم کادو ولنتاین

برای سورپرایز ولنتاین عشقتان دنبال کادو خاصی هستید؟دچار سردرگمی شده‌اید؟ما به شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم!در این پکیج ماگ شخصی سازی شده با هک اسم انتخابی شما،زیر لیوانی ورق طلا با نام انتخابی شما،فرنچ پرس شخصی سازی شده،تراول ماگ شخصی سازی شده،فلاسک،کیف کتی با پلاک نقره،جاکلیدی با پلاک نقره،دستبند با پلاک نقره و … می‌باشد.
با انتخاب این هدیه مطمعنا به سوال کادو ولنتاین برای عشقم چی بخرم؟ می‌رسید!

۲.پکیج ولنتاین دریم بند گیفت

در این پکیج عروسک به انتخاب شما،ماگ با هک نام انتخابی شما،شیشه پاستیل قلبی،کارت جان من(بارکد صدا) ،شمع قرمز ولنتاین،قلب قرمز کوچک،کارت لاو با شکلات قلبی وجود دارد.که یک هدیه عاشقانه برای سورپرایز ولنتاین است.با دادن این هدیه به عشقتان یک روز رمانتیک را برایش می‌سازید!

۳.پکیج رمانتیک ولنتاینی

در این پکیج رمانتیک و عاشقانه ولنتاین کادوهایی از قبیل عروسک خرسی با انتخاب شما،دراژه با شمع ولنتاین،شمع قرمز ولنتاین،کارت دل یار(بارکد صدا) ،آبنتاب قلبی وجود دارد!
این پکیج مخصوص عاشقان است!اگر شما عاشق یارتان نیستید،هرگز این پکیج را برای خرید کادو ولنتاین انتخاب نکنید!!!

۴.پکیج نوتلایی ولنتاین

نوتلا از بهترین و محبوب‌ترین شکلات‌هایی است که می‌توانید در روز ولنتاین به عشقتان هدیه دهید،فکرش را بکنید که اسم شخص مقابلتان هم روی آن هک شده باشد!
در این پکیج آیتم‌هایی از قبیل فلاسک با هک اسم،شیشه پاستیل تمشک خارجی،ماگ اسم،قلب قرمز،شمع قرمز لیوانی،نوتلا با لیبل اسم سفارشی شما،کارت جان من(بارکد صدا) و به همراه باکس می‌باشد.

۵.ست چرم و عطر شخصی سازی شده با نام انتخابی شما

این ست یکی از کاربردی‌ترین پکیج‌های مناسب برای کادو مردانه است.در این پکیج آیتم‌هایی از قبیل کیف کتی چرم طبیعی گاو،جا کلیدی جیب‌دار با چرم طبیعی گاو،شیشه عطر با عطر انتخابی شما و کارت متنی مهر و موم شده می‌باشد.
این ست بهترین و ایده‌آل‌ترین پکیج کادو ولنتاین مردانه است!

۶.ست چرم مصنوعی زنانه و عطر شخصی سازی شده

این ست یکی از پرطرفدارترین پکیج‌های مناسب برای کادو زنانه است.در این پکیج آیتم‌هایی از قبیل کیف لوازم آرایشی،کیف لوازم آرایش کوچک،جامدادی،کیف کارت،جاکلیدی و شیشه عطر با عطر انتخابی شما و کارت متنی مهر و موم شده می‌باشد.
این ست بهترین و ایده‌آل‌ترین پکیج کادو ولنتاین زنانه است!
ما در این مقاله سعی کردیم به سوال کادو ولنتاین برای عشقم چی بخرم؟ شما پاسخ دهیم.همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی دریم لند گیفت اگر سوالی درباره خرید کادو خاص،کادو مردانه،سورپرایز ولنتاین و … داشتید حتما با ما در میان بگذارید!ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله