Skip to content

کادو ولنتاین چی بخرم؟

فهرست مطالب

کادو ولنتاین چی بخرم؟

کادو ولنتاین چی بخرم؟

معمولا برای هر مناسبتی کادو خاص وجود دارد.دریم لند گیفت در این مقاله همراه شماست تا کادو ولنتاین را بخرید کادویی که با این روز هم‌خوانی داشته باشد و باعث خوشحالی دوست دختر / دوست پسر تان شود.با انتخاب کادو مناسب برای ولنتاین شما می‌توانید عشق و علاقه‌تان را به طرفتان ثابت کنید و یک روز فراموش نشدنی و عاشقانه‌ای را به او هدیه دهید.
دریم لند گیفت همیشه سعی کرده است که ایده‌های زیبا و خاصی را به افراد معرفی کند.پس با ما همراه باشید.
در پاسخ به سوال کادو ولنتاین چی بخرم؟اول باید به این نکته توجه داشته باشید که کادویی که قرار است بخرید باید حس و حال عاشقانه‌ای داشته باشد تا این حال عاشقی را به طرف مقابلمان نیز انتقال دهیم.اغلب کادویی که برای روز ولنتاین باید در نظر بگیرید به ارزش معنوی و عاشقانه‌ی آن فکر کنید و بهترین انتخاب داشته باشید.

۱.شاخه گل برای کادو ولنتاین

چند شاخه گل رز قرمر بهترین پیشنهاد برای کادو ولنتاین است.این چند شاخه گل را با سلیقه خودتان تزئین کنید و درون باکس بگذارید و طرف مقابلتان را سورپرایز نمایید.

۲.شکلات و پاستیل ولنتاین

اگر قصد دارید کادو ولنتاین برای خانوم بخرید شکلات شیرین انتخاب کنید و همچنین پاستیل و انواع خوراکی دیگر که طرف مقابل‌تان دوست دارد به آن اضافه کنید.
اگر قصد دارید کادو ولنتاین برای آقا بخرید آنها بیشتر شکلات تلخ را ترجیح می‌دهند.

۳.عروسک خرس فانتزی

عروسک فانتزی از جمله کادوهای ولنتاین است که حتما باید در باکس هدیه شما قرار گیرد.

۴.کادو شخصی سازی شده

اگر می‌خواهید کادو خاص به طرف مقابلتان بدهید سعی کادویی را انتخاب کنید که شخصی سازی شده باشد و خاص طرف مقابلتان باشد.با هک اسم و یا یک نوشته مخصوص خودتان!با اینکار جذابیت کادوتان دو چندان می‌شود.

ده ایده عاشقانه برای سورپرایز ولنتاین

۱.از رنگ های شبرنگ برای نوشتن جملات عاشقانه استفاده کنید و این نوشته‌ها را روی دیوار و سقف بچسبانید و وقتی عشقتان وارد خانه شد با خاموش کردن چراغ‌ها سورپرایز می‌شود به همین راحتی!
۲.بلیت سینما و یا تئاتر بگیرید!
۳.اگر اهل کتاب خواندن است شما می‌توانید یک کتاب با ژانر عاشقانه به او تقدیم کنید.
۴.به فکر یک فیلم عاشقانه باشید!
۵.چیزهایی که برایش حکم نوستالژی دارد را تهیه کنید و به او هدیه دهید.
۶.خاطرات عاشقانه خود را در یک دفتر خاطرات بنویسید و در کنار آن عکس‌های دو نفره خود را روی آن بچسبانید.
۷.کارهای عاشقانه‌ای که تا به حال با هم انجام دادید را جمع کنید و در روز ولنتاین به او دهید.عکس حرف‌های عاشقانه و … هر چیزی که فکر می‌کنید او با دیدن آنها خوشحال می‌شود.
۸.مهربان باشید و به او لبخند بزنید.
۹.روز ولنتاین بعد کارش به دنبال او بروید و با هم به یک کافی شاپ بروید.
۱۰.عاشق خودتان باشید!و همینطور با تمام وجود عاشق عشقتان باشید.

کادو ولنتاین چی بخرم؟

برای انتخاب کادو ولنتاین سعی کنید کادو فانتزی انتخاب کنید و خرید کادو کاربردی اصلا مناسب این روز نمی‌باشد.ساعت مچی،ست گردنبند و دستبند،لباس،کیف پول چرم،تابلو نقاشی و یا خطاطی،کارت پستال و…. هرچیزی که فک میکنید عاشقانه‌تر است.
دقت کنید که از یک هفته قبل از شب مورد نظر کادوهای خود را آماده کرده باشید. چراکه وجود هیچ گونه استرس یا خستگی در روز عشق نداشته باشید. شما در این شب باید با حداکثر انرژی و شادابی با یارتان روبه رو شوید، از بودن با او لذت ببرید و قدردان حضورش باشید.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله