Skip to content

۱۰ ایده سورپرایز عاشقانه

فهرست مطالب

۱۰ ایده سورپرایز عاشقانه

۱۰ ایده سورپرایز عاشقانه

از جمله کارهای لذت‌بخش،سورپرایز عاشقانه کسی است که دوستش دارید. حتی تصور اینکه عشقتان را در یک روز عادی که منتظر هیچ اتفاقی نیست،شما با دادن یک هدیه و کادو خاص،یک خبر خوشحال کننده و یا هر چیز دیگری که فکر می‌کنید که سورپرایز شود او را سر شوق آورید و خوشحالش کنید،مطمئنا شما خودتان هم در کنار او احساس خوشبختی می‌کنید.
 به یاد داشته باشید برای انجام این کار نیاز نیست که به هزینه‌های سرسام آور و به دنبال یک روز خاص باشید،شما هر زمانی که بخواهید میتوانید عشقتان را سورپرایز کنید و حس واقعی‌تان را به او گوشزد کنید.در ادامه‌ی این متن شما را با ۱۰ ایده سورپرایز عاشقانه آشنا میکنیم تا بتوانید لحظات عاشقانه و به یاد ماندنی‌ای برای خود و عشقتان رقم بزنید.

۱.تابلو استارمپ با عکس دونفره‌تان

یکی از کارهای هیجان‌انگیز و غافلگیر کننده این است که از این تابلوهای شخصی سازی شده،مانند تابلو استارمپ می‌باشد.شما می‌توانید برای سورپرایز ولنتاین،تولد،سالگرد ازدواج و… هر زمانی که به دنبال یک کادو و هدیه خاص هستید از این تابلوها استفاده کنید.عکس دونفره‌تان+ متن عاشقانه و یا خاطره انگیزی که با هم دارید می‌توانید سفارش دهید.

تابلو استارمپ را همین حالا سفارش دهید.

۲. کارت فرکانس ایده سورپرایز عاشقانه

با دادن این کارت‌های فرکانس حس خوب او را دوچندان می‌کنید!با این کارت‌ها شما می‌توانید صدای خود را با یک متن عاشقانه و یا یک جمله خاطره‌انگیز که در رابطتون وجود دارد برای او بفرستید.

کارت فرکانس را همین الان سفارش دهید.

۳. عطرهای شخصی سازی شده

عطرهای شخصی سازی شده یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین کادوهای عاشقانه است.این عطرها یکی از بهترین کادوهای مردانه و زنانه خاص است که شما می توانید اسم طرف مقابل‌تان را روی عطر هک کنید.با اینکار شما عشقتان را به او ثابت می‌کنید.

عطرهای شخصی سازی شده را همین حالا سفارش دهید.

۴. سفارش جاکلیدی شخصی سازی شده

معمولا افراد همیشه یک دسته کلید به همراه خود دارند. می‌توانید با سفارش جاکلیدی ویژه که اسم او روی آن نوشته شده باشد و هدیه آن به عشقتان، وی را سورپرایز کنید و این فرصت را به او بدهید تا همواره یادگاری از شما همراه داشته باشد.

همین حالا این جاکلیدی شخصی سازی شده را سفارش دهید.

۵.دسته گل‌های یهویی

تصور کنید!عشقتان در منزل و یا محل کارش مشغول کارهای روزمره خودش است و پیکی برایش دسته گل بیاورد!آن هم وقتی که او حتی فکرش را نمی‌کند.شما می‌توانید در یک روز بدون هیچ مناسبتی و کاملا یهویی دسته گلی بخرید و با یک کارت زیبا و متنی عاشقانه آن را برای عشقتان بفرستید. این دسته گل به راحتی به او نشان می‌دهد که شما دوستش دارید و همواره به یاد او هستید.
تا به اینجا ما به ۵ مورد از ۱۰ ایده سورپرایز عاشقانه اشاره کردیم.نظرتان را برای ما حتما توی دیدگاه‌ها بنویسید!

۶.کشیدن نقاشی او

یکی از هدایای خاصی که می‌تواند باعث غافلگیری عشقتان شود این است که یکی از عکس‌های او را به یک نقاش بدهید تا تصویر او را نقاشی کند. آن وقت در یک شرایط خاص آن را به او هدیه بدهید و او را سر شوق بیاورید.

۷. تدارک سفر پیش بینی نشده و هیجان انگیز

از جمله هیجان‌انگیزترین سورپرایز عاشقانه‌ای که می‌توانید برای عشقتان در نظر بگیرید، تدارک یک سفر هیجان انگیز و پیش بینی نشده است که او هیچ اطلاعاتی از اتفاقاتی که قرار است در طول بیفتد و یا جاهایی که قرار است بروید نداشته باشد. می‌توانید قبل از سفرتان در یکی از رستوران‌هایی که نزدیک هتل‌تان در سفر است جا رزرو کنید و غذای مورد علاقه عشقتان را هم سفارش دهید. می‌توانید جاذبه‌های دیدنی را انتخاب کنید که می‌دانید عشقتان دوست دارد آنجا ها را از نزدیک ببیند. در هر صورت برنامه‌ی سفر دست شماست،می‌توانید به صورت پیش بینی نشده سفر خود را برنامه‌ریزی کرده و تمام لحظات آن را برای عشقتان به یک سورپرایز تبدیل کنید.

۸. با گرفتن وقت ماساژ سورپرایزش کنید!

اگر عشقتان را به خوبی می‌شناسید و می‌دانید او از جمله افرادی است که کمتر برای خودش وقت می‌گذارد و بیشتر وقتش را صرف کار می‌کند،کار شما بسیار راحت است،تنها کافی است برایش وقت ماساژ و یا بلیت استخر بگیرید،با همین یک کار ساده اما پر از عشق او را حسابی سورپرایز کرده‌اید.
برای سورپرایز کردن عشقتان اصلا به دنبال کارهای سخت نباشید!برای خوشحال کردن و سورپرایز کردنش یک شاخه گل هم کافی است!

۹.نوشتن متن‌های کوچک

می‌توانید در مکان‌ها و جاهای متفاوت و مختلف کاغذهای گوناگون زیبایی بچسبانید و بر روی آنها محبت خود را به عشقتان بیان کنید. پشت آفتابگیر ماشین، داخل کیف پول، روی میز کار و… می توانند محل‌های مناسبی و هیجان‌انگیزی باشند تا عشقتان از دیدن جملات محبت‌آمیز شما سورپرایز شود.

۱۰. توجه به علایق عشقتان هنگام خرید هدیه خاص

خریدن هدیه و کادو همیشه هیجان‌انگیز است اما زمانی شما می‌توانید عشقتان را بیش از پیش سورپرایز کنید که دقیقا همان چیزی را بخرید که او به فکر خریدنش است و هنوز آن را تهیه نکرده است. حتی ممکن است به صورت تصادفی در ویترین یک مغازه جنسی توجه او را جلب کند، شما باید آن را به خاطر بسپارید و در زمان مناسب آن را بخرید و به عشقتان هدیه بدهید آن وقت است که ارزش هدیه شما بابت توجه به علایق طرف مقابل، چند برابر می‌شود و به او نشان می‌دهد شما چقدر دوستش دارید.
خب ما در این مقاله درباره ۱۰ ایده سورپرایز عاشقانه با شما صحبت کردیم.همچنین اگر شما به دنبال سورپرایز ولنتاین،سورپرایز تولد و یا سالگرد ازدواج هستید،فقط کافیست وارد فروشگاه دریم لند گیفت و یا اینستاگرام ما شوید تا تمام محصولات و کادوهای موجود را ببینید و سفارش دهید و عشقتان را سورپرایز نمایید.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله