Skip to content

۱۰ ایده کادو ولنتاین

فهرست مطالب

۱۰ ایده کادو ولنتاین

کادو مناسب برای ولنتاین چی بخرم؟

خب ما اینجا میخوایم به شما درباره بهترین و خاص‌ترین کادوهای ولنتاین و ۱۰ ایده کادو ولنتاین را به شما معرفی کنیم.
اگر شما هم یکی از دغدغه‌های اصلی‌تان در روز ولنتاین کادو و سورپرایز ولنتاین است حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۱.پک جعبه کادو سورپرایزی ولنتاین

پک جعبه کادو سورپرایزی ولنتاین
پک جعبه کادو سورپرایزی ولنتاین
این جعبه‌ی کادو ولنتاین هم بسیار زیبا و هم بسیار خاص است.در این پکیج کادو خاص انواع ماگ با هک اسم طرف مقابلتان،فرنچ پرس شخصی سازی شده،شمع بسیار زیبای قهوه و … هر یک از آیتم‌های دیگر موجود در فروشگاه دریم لند گیفت موجود می‌باشد.همینطور می‌توانید در تابلوهای موجود در این پک عکس دونفره‌تان و یا عکس تنهای عشقتان را بگذارید.این پکیج از هدایای بسیار ویژه ای است که کادویی بسیار زیبا و خاص است.
هرچه به روزهای ولنتاین بیشتر نزدیک می‌شویم،پسرها و مردان برای خرید یک کادو خاص و مناسب به دنبال ایده و راه حل میگردند.بهترین ایده ی موجود برای سورپرایز ولنتاین استفاده از عروسک‌های فانتزی است که زیبایی کادوی شما را دوچندان می‌کند.کافیست در سایت دریم لند گیفت ثبت سفارش کنید و در هنگام ثبت،اسم طرف مقابلتان را هم بنویسید تا بر روی کادو هک شود و به عشقتان بفهمانید که چقدر برای شما اهمیت دارد و او را سورپرایز و خوشحال کنید.

۲.پکیج سورپرایز ولنتاین دریم لند گیفت

پکیج سورپرایز ولنتاین دریم لند گیفت
پکیج سورپرایز ولنتاین دریم لند گیفت
در این پکیج ست ۵ تکه چرم مصنوعی زنانه وجود دارد که آیتم‌های آن
  • کیف لوازم آرایش
  • کیف لوازم آرایش کوچک
  • جامدادی
  • کیف کارت
  • جاکلیدی
می‌باشد.که در رنگ های مشکی،بنفش و زرشکی موجود است.
علاوه بر این موارد همچنین می‌توانید شکلات،عروس خرسی مخصوص ولنتاین و هر مورد دیگری که در ذهن شماست را به این پکیج اصافه نمایید. این نکته را در نظر بگیرید که کادوهای موجود در فروشگاه بسیار با دیگر ایتم‌های فروشگاه های دیگر تفاوت دارد زیرا اسم شما و عشقتان و یا هر کلمه ای که بخواهید را بر روی آن می‌نویسیم و برای غافلگیر کردن شما ارسال می‌کنیم. پس هیچ تردیدی وجود ندارد که این گزینه بسیار عالیست.

 ۳.پکیج کادو ولنتاین برای پسر در ۱۰ از ایده کادو ولنتاین

پکیج کادو ولنتاین برای پسر در ۱۰ از ایده کادو ولنتاین
پکیج کادو ولنتاین برای پسر در ۱۰ از ایده کادو ولنتاین
فوووول پکیج چرم و پلاک کابوک و عطر شخصی سازی شده دریم لند گیفت،مگر کادویی خفن‌تر از این هم داریم؟؟
اگر به دنبال آن هستید که یک هدیه جذاب و خاص تهیه کنید ما این محصول را به شما معرفی می‌کنیم تا شما توانایی آن را داشته باشید که عزیزانتان را در روز ولنتاین سورپرایز نمایید.
در این پکیج:
  • کیف کتی نقره
  • کیف سیگار
  • فندک
  • جاکلیدی
  • دستبند
  • قاب ایرپاد
  • شامپاین مارک می
  • عطر ۲۰ میل کرید اونتوس(عطرها متفاوت)
  • باکس بزرگ‌ همراه پوشال و لیبل
برای اینکه بخواهید برای یک آقا کادوی ولنتاین تهیه کنید، باید ابتدا یک شناخت کلی از آقایان داشته باشید. در مرحله بعدی باید به سلیقه فرد مورد نظرتان آشنا باشید و بدانید که او از چه نوع وسیله هایی و با چه رنگ‌هایی خوشش می‌آید. اصولا در بازار، وسایل الکترونیکی، وسایل ورزشی، آرایشی و بهداشتی، لباس و پوشاک و … می‌تواند موردهای خوبی باشد. اما ما در اینجا محصولاتی متفاوت از محصولات بیرون به شما معرفی می کنیم.
البته برای ولنتاین اصولا شکلات هدیه می دهند که ما در قسمت پایین تعدادی از شکلات های ویژه به همراه کادوهای خاص را به شما معرفی کرده ایم.

۴.چاپ عکس دو نفره بروی تابلو استارمپ از ۱۰ ایده کادو ولنتاین

این تابلو را میتونید با عکس خودش چاپ کنید و یا عکس دونفره‌تان!

۵. کوله پشتی های بسیار زیبا

شما بر اساس نیاز عشقتان می تونید کوله پشتی ورزشی و یا کوله پشتی لپ تاپ براش تهیه کرده و بهش هدیه بدید. این هدیه بسیار کارایی داره و همیشه در دسترس است.

۶.عکس دیجیتال

یکی دیگر از کارهای بسیار پر طرفدار این هست که یکی از عکس های عشقتان را به عکس دیجیتال تبدیل کرده و اون را روی قاب، لیوان، چوب و هر جای دیگه ای که  می خواهید چاپ کرده و بهش هدیه بدید

۷. تیغ و مواد لازم برای اصلاح صورت

یکی از موارد بسیار پر کاربرد برای آقایان، مواد اصلاح و آرایش صورت هست. تقریبا تمامی مردان جهان از این موارد استفاده می کنند. این موارد شامل تیغ، کف ریش، افترشیو و … هست که به راحتی می توانید تهیه کنید.

۸. کیف لپ تاپ

کیف لپ تاپ هم می‌تواند گزینه مناسبی برای آقا پسرها باشد.

۹. دسته کنسول بازی به شکل کیک

اگر عشق شما کنسول بازی دارد که به آن علاقه خاصی دارد، می توانید شبیه به دسته کنسول آن، کیکی را درست کرده و به او بدهید. شاید ساده به نظر برسد ولی حتما سورپرایز می شود.

۱۰. ماگ با عکس عشقتان

با انتخاب این کادو می‌توانید عکس عشقتان را بر روی ماگ چاپ کنید.برای سفارش این کادو خاص کافیست فقط در سایت سفارش دهید و ما این کادو خاص را برای عشقتان ارسال کنید تا به طرز ویژه ای مرد خود را شگفت زده کنید
جعبه سورپرایز یک کادو ولنتاین شیک و خاص
حتما تا به حال جعبه های کادویی زیادی دیده اید اما جعبه سورپرایز یک جعبه هدیه ویژه است و به محض باز شدن کاملا مخاطب شما را سورپرایز می‌کند.
جعبه های سورپرایز یک هدیه مناسب و شگفت انگیز برای مراسم و روزهای خاص
درون این جعبه‌ها آیتم‌های متنوعی قرار دارد برای قراردادن عکس ها و خاطرات و نوشته های عاشقانه که این هدیه را به مراتب زیباتر و عاشقانه تر می کند.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله