Skip to content

۵کادو مردانه کاربردی

فهرست مطالب

۵کادو مردانه کاربردی

همه ما می‌دانیم که کادو دادن و کادو گرفتن ، عشق و محبت بین آد‌م‌ها را بیشتر می‌کند و علاقه بین‌شان را قوی‌تر می‌کند.
پس هرچه در طول سال کادوهای بیشتری بین افراد رد و بدل شود، روابط میان آنها قوی‌تر می‌شود.

اما در این گرانی جنس‌ها و کمبود وقت، تهیه کردن هدایای متعدد را مشکل می‌کند و هرکس توان مالی و وقت کافی برای انجام آن را نخواهد داشت.
پیشنهاد ما برای رفع مشکل گرانی جنس‌ها تهیه هدایا و کادوهای ارزان قیمت است و کمبود وقت را می توان با انجام خرید اینترنتی کادو جبران کرد.

معمولاً برداشت درستی از مفهوم کادو‌های ارزان قیمت نمی‌شود. هدایای ارزان قیمت حتماً محصولات بی‌کیفیت را شامل نشده و می‌توان با هزینه کمتر و خلاقیت بیشتر کادوهای بسیار شیک و باکیفیت هم تهیه کرد. کادوهایی که برای طرف مقابل ما نیز کاربردی باشد و مورد استقبال هم قرار گیرد.

این روزها فروشگاه‌های اینترنتی خرید کادو فراوانی برای مناسبت های مختلف از جمله کادو تولد و یا هدیه ولنتاین فعال هستند که محصولات درخواستی شما را تزئین شده و با بسته‌بندی خاص هدیه در منزل به شما تحویل می‌دهند که می‌توانید از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید و خریدهای خود را انجام دهید.

همچنین بخوانید:۷ کادو تولد لاکچری

همه اینها را گفتیم تا مقدمه ای باشد برای ۵ پیشنهادی که در ادامه به شما خواهیم داد! ۵ پیشنهاد برای کادو مردانه کاربردی !
امیدواریم بعد از مطالعه این مقاله بتوانیم ذهنیت شما را در خصوص کادوهای ارزان قیمت و فانتزی تغییر داده و شما را تشویق کنیم تا کادوهای بیشتر ولی با قیمت مناسب‌تر را برای عزیزانتان تهیه کنید.

۱. تراول ماگ استارکافی طرحدار لوزی،یکی از ۵کادو مردانه کاربردی

یک تراول ماگ استارکافی طرحدار لوزی با یک طرح زیبا می تواند یک کادوی مردانه خاص باشد. با کمی گردش در بازار یا جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی انواع آن را با مدل‌ها و کیفیت‌های مختلف با قیمت تمام شده پایین می توان به آسانی یافت.

شما با تهیه یک جعبه مناسب و کادوپیچی آن می‌توانید هدیه خود را زیباتر به عشقتان تقدیم کنید.

تراول ماگ استارکافی طرحدار لوزی
تراول ماگ استارکافی طرحدار لوزی

۲. فرنچ پرس شخصی سازی شده

فرنچ پرس شخصی سازی شده برای عاشقان قهوه یک هدیه کاربردی و خاصی است که این روزها مورد نیاز برای بیشتر افراد تبدیل شده است. و می‌توان از آن در منزل یا محل کار استفاده کرد.

فرنچ پرس شخصی سازی شده در مدل‌ها و طرح‌های بسیار زیبا، خلاقانه و فانتزی در بازار موجود هست که می توانید براحتی با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را تهیه کنید.اما تفاوت فرنچ پرس‌های ما این است که شخصی سازی شده است و نام طرف مقابل‌تان را بر روی آن می‌توانید هک نمایید.

۳.کافی ماگ شخصی سازی شده

پیشنهاد سوم ما در ۵کادو مردانه کاربردی تهیه یک کافی ماگ شخصی سازی شده است. این یک کادو کاربردی که بهترین انتخاب برای کادو مردانه بوده و می توان از آن در همه مکان‌ها استفاده کرد.

کافی ماگ شخصی سازی شده
کافی ماگ شخصی سازی شده

۴.عطرهای شخصی سازی شده،یکی از ۵کادو مردانه کاربردی

اصلا تا بحال عطر شخصی سازی شده دیده‌اید؟یک هدیه و کادو فوق‌العاده جذاب برای کادو مردانه است،شما می‌توانید در اندازه‌های مختلف با میل‌های متفاوت عطرهای خود را انتخاب نمایید همچنین می‌توانید اسم عشقتان را هم بر روی آن بنویسید!هدیه‌ای جذاب

عطرهای شخصی سازی شده
عطرهای شخصی سازی شده

۵.کیف پول جیبی

یک کیف پول جیبی یک کادوی تولد مردانه کاربردی و هیجان انگیز است. این روزها پیدا کردن کیف پول‌هایی که چرم طبیعی و شیک روی خود داشته باشند چندان مشکل نیست. اما ما در دریم لند گیفت می‌دانیم شما دنبال چه هستید؟!

همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌های بیشتر علاوه بر این ۵کادو مردانه کاربردی ،کادو مردانه خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

همچنین بخوانید:خرید کادو برای مرد متاهل

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله