Skip to content

۷نکته در خصوص هدایای سازمانی

فهرست مطالب

۷نکته در خصوص هدایای سازمانی

۷نکته در خصوص هدایای سازمانی

ما در این مقاله قصد داریم ۷نکته در خصوص هدایای سازمانی با شما عزیزان صحبت کنیم،سوالی که بسیار با آن روبرو می‌شویم، به ویژه برای سازمان‌ها، ارگان‌ها و مؤسسات بزرگ ائم از دولتی و خصوصی، این دغدغه همیشه مطرح بوده است که در مناسبت‌‌های مختلف اداری و یا ملی که در آن در پایان هدایای به مدعوین و یا پرسنل سازمانی خود یا مؤسسات طرف همکاری اهدا می‌نمایند، چه هدیه و کادو خاص را انتخاب و اهدا نمایند که به نحو شایسته‌ ای نیات و اهداف اولیه آن از اهدای هدیه برآورده شود. هدیه سازمانی دارای ویژگی‌های خاصی است که مطمئنا توجه به آن می‌تواند دست ما را در انتخاب بهتر و شایسته تر باز گذارده و منجر به نتیجه ای شایسته گردد.
هدیه سازمانی برخلاف هدیه شخصی و دوستانه دارای نوعی رسمیت بوده و دارای وزن و اعتباری خاص باید باشد. حوزه هدیه سازمانی نسبتأ می‌‌تواند بزرگ باشد، اگر عرصه مناسبی انتخاب شود.امروزه سازمان ها و شرکت های بزرگ که به کارکنان خود اهمیت می‌دهند بیشتر به دنبال هدیه سازمانی شخصی سازی شده هستند.

هدیه سازمانی خاص

هدیه سازمانی الزاماً باید در بسته بندی‌های شکیل، وزین و ترجیحاً مزین به لوگو یا مشخصات مجموعه اهدا کننده باشد، تا نام اهدا کننده در خاطره ها باقی بماند و شأن هدیه دهنده و هدیه گیرنده در آن لحاظ شده باشد.
ما در دریم لند گیفت هدیه رئیس، هدیه مدیر، هدیه اداری، هدیه مدیریت، هدیه خاص، هدیه جدید، هدیه ویژه، هدیه لوکس، هدیه سازمانی، هدایای تبلیغاتی، هدایای مناسبتی و… ورود کرده‌ایم و با عرضه پکیج های انحصاری، ابداعی و متنوع پاسخگوی شایسته‌ ای به نیاز متقاضیان محترم به هدایای گوناگون به ویژه هدیه سازمانی در بسته‌ بندی‌ های شکیل و وزین نموده و با ارائه تمام پیشنهادات جذاب خود در فروشگاه دریم لند گیفت خیال گامی مهم و اساسی در این راستا برداشته است.

همچنین بخوانید:ماگ تبلیغاتی

۷نکته در خصوص هدایای سازمانی

هدایای سازمانی به عنوان یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌ها در بین کادوهای تبلیغاتی به حساب می‌آید. در کل زمانی که هدف شما به یک شرکت، کسب‌وکار و سازمانی منتهی شود، این گزینه برای شما در دسترس خواهد بود. مخاطبین شما می‌توانند کارمندان شرکت خودتان یا دیگر سازمان‌ها باشند و یا به طور ویژه مدیران شرکت‌ها را در نظر داشته باشید. محصولاتی که برای هر جایگاه در نظر خواهید گرفت با توجه به ویژگی‌های آن جایگاه متغییر خواهد بود.

به طور یقین هدایای تبلیغاتی نیز دارای نکات با اهمیتی هستند که در نتیجه آن بسیار موثر است. اکثر ما می‌توانیم قبول کنیم که بعضی از هدایای شرکتی واقعاً خوب هستند، برخی دیگر فقط قابل قبول و نهایتا حتی گاهی بی‌فایده خواهند بود.

بنابراین اگر قصد خرید هدایای تبلیغاتی را دارید، چگونه باید سریع‌تر از بقیه رقبا به سوی موفقیت گام بردارید؟

به طور کلی به خاطر داشته باشد که ما به عنوان یک سازمان، مشتری، همکار، خانواده یا دوست، یک سنت دیرینه داریم. همگی دوست داریم هدیه بگیریم‌ و همینطور هدیه خوبی هم بدیم. برای ما جزئیات مهم هستند. پس با در نظر داشتن این ذهنیت در قبال انتقال و دریافت حسی دلپذیر از هدیه اقدام به خرید هدایای تبلیغاتی نمایید.

هدیه سازمانی
هدیه سازمانی

هدایای سازمانی دریم لند گیفت


کسب و کارتان را خاص کنید!

چه چیز منحصر به فردی در مورد شرکت شما وجود دارد؟ ویژگی بارز و تمرکز اصلی شما بر روی چه چیزی است؟ به اشتراک گذاری آن با دیگران جذاب است؟ این موارد می‌تواند بازتاب کارهایی باشد که شما انجام می‌دهید یا بیانگر تفکر حرفه‌ای شما باشد.

یکی از هدایای مناسب در این راستا ماگ تبلیغاتی است. هدیه‌ای کاملا خاص و منحصر بفرد است که هر شخصی در محل کار و یا در منزل از این هدیه و کادو خاص استفاده می‌کند و یک کادو کاربردی محسوب می‌شود.

مدرن فکر کردن، از ۷نکته در خصوص هدایای سازمانی

هدایای شما باید با شرایط روز هماهنگ باشند. دچار سوتفاهم نشوید، حتی هدایای کلاسیک هم می‌توانند بروز باشند. یک گرامافون، قدیمی و منسوخ به نظر می‌رسد، اما یک گرامافون دیجیتال با داشتن همان کارایی دردسر کمتر و کیفیت مطلوب‌تری ارائه می‌دهد.

برای کارمندان یک شرکت هیچ چیز  بدتر از آن نیست که احساس کنند از سر ناچاری به آنها هدیه‌ می‌دهید. پس به این جزییات دقت کنید تا آنها هم احساس مهم‌بودن داشته باشند.

جذابیت از ۷نکته در خصوص هدایای سازمانی

هدیه‌ی بدون بسته‌بندی چه جلوه‌ای از نظر شما دارد؟ شاید از بابتی هنوز یک هدیه باشد اما واقعا از جذابیت و زیبایی آن کاسته می‌شود. تأثیر ارائه خوب را دست کم نگیرید و به حسی فکر کنید که هدیه گیرنده تجربه خواهد کرد. جعبه زیبا، یک یادداشت و … چقدر می‌تواند به بهبود حس هدیه کمک کند؟ توجه به جزئیات و نحوه ارائه کادو تبلیغاتی شما از یک محصول ساده، هدیه‌ای مهیج و خاص می‌سازد.

لطفا با سلیقه باشید!

شاید امکان اینکه تک‌تک هدایا را به صورت جداگانه و سفارشی خریداری کنید وجود نداشته باشد. اما همیشه مقداری تنوع برای هدایای خود در نظر بگیرید. اگر پکیج هدایای مدیریتی یا ست‌های مدیریتی را تهیه می‌کنید، اجزای متفاوتی برای آن در نظر بگیرید. برای مدیری که اهل تکنولوژی است و یا حوزه کاری آی‌تی محور دارد، پکیج هدایای دیجیتال مناسب‌تر است. در مقابل برای یک مدیر فرهنگی یک ست اداری گزینه بهتری قلمداد می‌شود.
حتی اگر برای تعداد زیادی از همکاران تجاریتان قصد انتخاب هدایا را دارید، با در نظر گرفتن رنگ و طرح مناسب برای بانوان و آقایان این تنوع در هدایا و اهمیت به آنان را لحاظ کنید.

به کیفیت کادو بیشتر اهمیت دهید!

اگر در انتخاب هدیه‌تان دچار دودلی هستید بهتر است هدیه‌ای بدهید که قبلا امتحانش را پس داده است. در صورتی که این کار را خاص‌تر انجام دهید می‌تواند فرصتی برای موفقیت باشد.

حتی اگر وقت و انرژی لازم برای جستجوی محصولات با کیفیت را ندارید، به نمونه‌های موفق نگاه کنید. سپس با کارشناسان ما در دریم لند گیفت تماس بگیرید و ادامه کار را به ما بسپارید.

به فکر دادن کادو کاربردی باشید

تصور کنید هدیه شما تمام و کمال در جهت معرفی برند شما طراحی شده باشد. دریغ از اینکه هدیه‌ای کاربردی را در میان این مفهوم قرار داده باشید. قطعا شرایط آنطور که انتظار می‌رود پیش نخواهد رفت.
هدایایی که متناسب با سلیقه و نیاز شما نباشند توفیقی پیدا نمی‌کنند. احتمالا در بدو دیدن آن دلسرد می‌شوید و از استفاده کردن آن صرف نظر می‌کنید. بنابراین اگر قصد دارید تا هدیه‌ای ارزشمند و کاربردی را به مخاطب خود بدهید توجه داشته باشد که واقعا به کار بیاید.

برای هدایای سازمانی بهترین روش، در نظر داشتن شرایط کاری و نوع حرفه‌ای است که در آن مشغول هستند. بدین ترتیب شانس کاربردی شدن هدیه شما نیز افزایش می‌یابد. حتی اگر چنین ویژگی مشترکی برای مخاطبین خود پیدا نکردید به زندگی روزمره آنان توجه کنید. همه افراد احتمالا علاقه‌مند به داشتن یک لیوان شخصی برای محل کارشان هستند. این ویژگی‌های عمومی بین مردم هم گزینه خوبی به عنوان راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی سازمانی هستند.

بیش از حد تبلیغات نکردن از ۷نکته در خصوص هدایای سازمانی

از درج لوگو یا نام شرکت خود در ابعاد بزرگ خودداری کنید، مگر اینکه دلیل خوبی برای این کار داشته باشید. این حرف به این معنی نیست که هرگز برند خود را روی هدایا چاپ نکنید. فقط این مورد را در نظر بگیرید که هدیه شما به تنهایی هم می‌تواند باعث ماندگاری شود. پس نیازی به قرار دادن لوگوی خود بر روی هدیه نیست، آن‌ها شما را با خود هدیه به یاد می‌آورند.

علاوه بر این شلوغی و نوشته‌های زیاد و درج لوگو و تصاویر اضافی بر همه قسمت‌های یک هدیه تبلیغاتی از زیبایی آن می‌کاهد. به طراحی زیبای یک محصول بسیار دقت کنید و با در نظر گرفتن آراستگی و نظم در تبلیغات خود به آن جلوه‌ی زیبا بدهید.

یافتن محصولات تبلیغاتی سازمانی مناسب می‌تواند یک چالش باشد. اما در حس هفتم ما کالاهای باکیفیت و کاربردی را در اختیارتان قرار می‌دهیم که باعث می‌شود مشتریان شما در جلسه یا رویداد تجاری بعدی خود به شما بیشتر فکر کنند. هدایای تبلیغاتی ما می‌تواند به سادگی یک خودکار یا ارزشمندی صنایع دستی باشد. مشاوران ما نیز در این راه از ابتدا تا انتها همراه شما خواهند بود تا تجربه‌ای منحصر به فرد را کسب کنید.

چرا هدایای سازمانی دریم لند گیفت؟

فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای خرید بهترین و خاص‌ترین هدیه سازمانی خود، به بهترین قیمت بازار از دسته بندی های متنوع محصولات ما بازدید نمایید. در این بازدید جذاب و مهیج در تمامی لحظات پاسخگوی شما خواهیم بود.

به راحتی از انواع هدایا تبلیغاتی ما بازدید کنید و محصولات شگفت انگیز ما را با هم مقایسه کنید و یک خرید راحت، موفق و خوب داشته باشید.

نکاتی برای خرید هدیه سازمانی

در اینجا ما به ۷نکته در خصوص هدایای سازمانی اشاره کردیم، که با رعایت این نکات می‌توانید هدیه‌ای خاص از طرف شما برای مدیر،کارمند و … تهیه نمایید.همچنین می‌توانید برای دیدن ایده‌هایي برای خرید هدیه سازمانی خاص،هدیه شخصی سازی شده،کادو خاص و …به فروشگاه ما و یا به پیج اینستاگرام دریم لند گیفت سر بزنید،مطمعنا کادو مد نظرتان را به راحتی خواهید یافت.ما منتظر شما هستیم.

کادو برای آقایان

کادو برای آقایان و خانم ها یکی از لذت‌بخش‌ترین و به یادمان‌ماندنی‌ترین فعالیت‌ها در زندگی است. هدایا نشان دهنده علاقه،...

مطالعه مقاله