Skip to content

۷ کادو تولد لاکچری

۷ کادو تولد لاکچری

فهرست مطالب

روز تولد افراد از جمله روزهای مهمی هر کسی در زندگیش محسوب می شود. افراد مخصوصا جوان ها از چند ماه قبل از تولدشان به فکر گرفتن یک میهمانی هستند.

خرید کادو تولد لاکچری یک معمای سخت برای همه است. اگر تولد عزیزانتان و یا عشقتان نزدیک است و نمیدانید در روز تولدش چه کادویی به او بدهید تا حسابی سورپرایز و خوشحال باشد،با ما انتهای این مقاله همراه باشید تا ۷ کادو تولد لاکچری را به شما معرفی کنیم و شما برای خرید این کادو خاص دچار سردرگمی نشوید.

کسی که می‌خواهید برای او کادو تولد بخرید، ممکن است در زندگی‌اش هزاران چیز بخواهد، اما در نظر بگیرید که کادو دادن مخوصا برای یک مناسبت خاص مانند تولد، باعث می‌شود او تا یک سال آیندده احساس خوشحالی کند.

ما در این مقاله ۷ کادو لاکچری تولد را به شما می‌گوییم، اما اگر شما باز هم از این موارد کادویی پیدا نکردید،می‌توانید به فروشگاه یا اینستا دریم لند گیفت سر بزنید تا بتوانید به راحتی هدیه شخصی سازی شده و لاکچری خود را به راحتی انتخاب کنید.

۱.هدیه لاکچری تولد

در این پکیج لاکچری تولد تابلو ترکیبی سایز بزرگ،شامپاین بدون الکل،ترافل،کارت متنی مهر و موم شده و باکس بزرگ است،تمام آیتم‌های موجود در این پکیج لاکچری تولد می‌تواند به انتخاب شما هم باشد.با دادن این کادو خاص و شخصی سازی شده به طرف مقابلتان ثابت می‌کنید که چقدر برای شما اهمیت دارد.پس در انتخاب این کادو هیچ شک و تردیدی نداشته باشید.

پکیج قهوه خوری و شامپاین
پکیج قهوه خوری و شامپاین

۲.پکیج ماگ و شمع مخصوص تولد

در این پکیج که مخصوص کادو تولد است،ماگ مشکی، ماگ سفید، شمع قهوه،شمع وانیل و هاردباکس سایز کوچک موجود می‌باشد.

تمام این آیتم‌ها شخصی سازی شده و به سلیقه شما می‌باشد.

 

۳.فول پکیج چرم و پلاک کابوک و عطر شخصی سازی شده

در این پکیج لاکچری آیتم‌هایی از قبیل :کیف کتی نقره، کیف سیگار،فندک،جاکلیدی، دستبند، قاب ایرپاد،شامپاین مارک می، عطر ۲۰ میل کرید اونتوس(عطرها متفاوت) و باکس بزرگ‌ همراه پوشال و لیبل می‌باشد.

این نکته را فراموش نکنید که پکیج‌ها به انتخاب خودتان چیده می‌شود و قابل تغییر است.آیتم ها قابل سفارش بصورت تک نیز می‌باشد.

خیالتان راحت باشد با دادن این کادو خاص،عشقتان را حسابی سورپرایز می‌کنید.

پکیج جولز و پرفیوم
پکیج جولز و پرفیوم

۴.پکیج هدیه شخصی سازی شده با نام انتخابی شما

در این پکیج لوکس آیتم‌هایی مانند کیف چرم با پلاک نقره، فندک با پلاک نقره، قاب ایرپاد با پلاک نقره، ماگ اسم، کارت متنی دلخواه مهر وموم شده و باکس متوسط به همراه پوشال و لیبل می‌باشد.

۵.فول پکیج قهوه، چرم و نقره دریم لند گیفت

در این پکیج که جز کادوهای خاص دریم لند گیفت محسوب می‌شود،آیتم‌هایی از قبیل ماگ، زیر لیوانی ورق طلا با اسم انتخابی شما، تراول ماگ،فرنچ پرس،فلاسک،کیف با پلاک نقره،جاکلیدی با پلاک نقره،دستبند با پلاک نقره و باکس بزرگ به همراه پوشال و لیبل موجود است.

ست هیپ فلاسک چرمی
ست هیپ فلاسک چرمی

۶.پکیج هدیه مردانه شخصی سازی شده بانام انتخابی شما

در این پکیج آیتم‌هایی از قبیل تابلو ترکیبی(فرکانس و ستاره) ،شکلات ترافل لوکس دست‌ساز،ماگ اسم،فرنچ پرس شخصی سازی شده،فلاسک اسم و باکس بزرگ به پوشال و لیبل موجود می‌باشد.

۷.پکیج هدیه شخصی سازی شده با نام انتخابی شما

در این پکیج هدیه خاص ست های چرمی با نقره  که شامل قاب چرم مصنوعی و چرم طبیعی،کیف،جاکلیدی،دستبند،گردنبند،ماگ دسته طلایی شخصی سازی شده،ترافل لوکس دست‌ساز و باکس بزرگ به همراه پوشال و لیبل می‌باشد.

باکس ولنتاین لاکچری2
باکس ولنتاین لاکچری2

ما در این مقاله از دریم لند گیفت درباره ۷ کادو تولد لاکچری را به شما معرفی کردیم،همچنین شما همراهان همیشگی دریم لند گیفت اگر کادو لاکچری مد نظرتان بود که درون این لیست ما قرار نداشت حتما با تماس بگیرید تا بتوانید به صورت آنلاین از فروشگاه ما خرید نمایید.

مشتریان گرامی

برای ثبت سفارشات سازمانی

لطفا از طریق ارتباط با شماره تماس  ۰۹۲۲۱۳۰۵۷۷۴  با ما در ارتباط باشید

سفارشات غیر سازمانی از طریق سایت قابل ثبت می باشد و لازم  به اعلام میباشد که از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین ارسال محصولات صورت نمیگیرد